fail.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:36 schreef BK_102 het volgende:
TS kan er niet mee omgaan
Tevens ein FIPO !!:D
Ik heb er maar 2quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:35 schreef ruud.nl het volgende:
3 nullen achter de komma wil niet echt veel zeggen.
¤ 0,000
Zoals in de post boven je ook al staat, deze maand kwamen wat extra rekeningen om de hoek kijken die er normaal niet zijn. Dit probleem is dus maar eenmalig, maar toch een klacht waard.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:55 schreef Devlinsect het volgende:
Twee maanden lang hou je je vaste afschrijvingen bij. Pak je de Outlook Agenda of de ouderwetsche papieren agenda en schrijf per datum de afschrijvingen op.
Sim-pel.
Kan jij de volgende keer lekker je treinabbootje pinnen.
Tip: bel energiemaatschappij op om te vragen waarom ze een bedrag met drie cijfers achter de komma () hebben afgeschreven, waarom zo laat en of dat ook anders kan. Eén telefoontje en je zit niet meer met de vraag waar je nu wel mee zit.
Omdat dat korter is, een rit van 15 mins. Tegenover een file van 30 mins (Coentunnel)quote:
Dus je wist er vanaf en toch proberen om een treinabbo te fixen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:56 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Zoals in de post boven je ook al staat, deze maand kwamen wat extra rekeningen om de hoek kijken die er normaal niet zijn. Dit probleem is dus maar eenmalig, maar toch een klacht waard.
Zal het iets duidelijker uitleggen. Gisteren heb ik mijn bankrekening bekeken en toen stond er nog voldoende geld op. Vandaag wil ik mijn abbo verlengen en kom er daar bij de balie achter dat er onvoldoende geld op staat. Vanmorgen is er dus geld afgeschreven door het energiebedrijf zonder dat ik daarvan af wist. Snapst?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:06 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dus je wist er vanaf en toch proberen om een treinabbo te fixen.
Iets met fail enzo
Express geen krediet, woon samen dus heb nog wel wat geld bij mijn vriendin zitten. De klacht gaat er niet om dat ik geen geld op men rekening heb (heb nog geld genoeg). Klacht is dat er erg laat een incasso opdracht doorgevoerd wordt terwijl dit normaal tussen de 25e en de 1e hoort te gebeuren.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:16 schreef Ultralaser het volgende:
Heb je dan geen krediet bij de bank?
Lekker is dat is nu 6 augustus eind van deze maand pas je salaris wordt flink honger lijden
Hou alles al bijquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:23 schreef Devlinsect het volgende:
Dan zou ik alsnog de tip gebruiken uit mijn eerste post.
Is ook al antwoord op gegeven, kwa tijd ben ik meer kwijt met de auto dan met de trein. Die aannames hier zijn ook wel erg hoor, omdat ik met de trein ga ben ik dus geen eigenaar van een auto? Ik heb een auto, kost alleen teveel tijd met de files.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:40 schreef El_Liberaliste het volgende:
Koop dan een auto. Met de huidige benzineprijzen kost dat toch geen drol meer
De rest van mijn afschrijvingen dus ook. Alleen deze eikels van het energiebedrijf dus niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:04 schreef Juicyhil het volgende:
KPN schrijft het geld altijd af als ik m`n salaris krijg, dus nooit gezeik dat ik geen geld heb
Hehe ok.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:01 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Is ook al antwoord op gegeven, kwa tijd ben ik meer kwijt met de auto dan met de trein. Die aannames hier zijn ook wel erg hoor, omdat ik met de trein ga ben ik dus geen eigenaar van een auto? Ik heb een auto, kost alleen teveel tijd met de files.
Toevallig is het Greenchoice, maar zullen wel hetzelfde kaliber eikels zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:03 schreef CyclingGirl het volgende:
Eneco zeker, die zijn echt raar. Dan schrijven ze het de 1e week van de maand af dan weer de 3e week dan weer de 4e week. Daar wordt je echt gestoord van.
Nogmaals, ze hebben altijd de rekening tussen de 25e en de 1e van de volgende maand afgeschreven. Nu dus een week erna (en nee het was geen 1000 euro). Hier heb ik dus geen rekening mee gehouden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:18 schreef titanio het volgende:
Wat een gelul zeg. Ten eerste wist je dus dat die Energiemaatschappij een automatische incasso ging doen. En je bent wel een hele grote kneus wanneer je een eindafrekening van een energiebedrijf krijgt waarbij je meer dan 1000 euro (dat is dus een bedrag met drie nullen)op je eindafrekening moet bijpassen.
Je weet toch dat die lampen voor je "goedkope"wietplantjes enorm veer stroom vreten en je het dus vóór de meter moet aftappen, niet er na!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |