abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60594023
Ga ik vanmorgen mooi mijn treinabonnement verlengen, dus ik loop naar die balie en alles is netjes ingevoerd. Moet ik mijn pinpas nog door de gleuf halen en na dit gedaan hebbende staat er heel mooi ONVOLDOENDE SALDO in het schermpje.

Vraagtekens omsingelde mijn hoofd, want gisteren stond er nog een mooi bedrag met 2 nullen voor de komma op. Ik zwaar pissig naar mijn werk doorbanjeren en meteen maar even mijn saldo checken. Blijkt dat de schwansen van het energiebedrijf het nodig vonden om verlaat nog maar even een mooi bedrag af te schrijven. Ik geen trein abonnement en een lege bankrekening!

[ Bericht 0% gewijzigd door Triforce_Courage op 06-08-2008 11:30:53 ]
Without me, it's just aweso
pi_60594043
3 nullen achter de komma wil niet echt veel zeggen.

¤ 0,000
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:36:08 #3
206832 BK_102
Kwalteits poster
pi_60594046
TS kan er niet mee omgaan
Tevens ein SEPO !!
Kwaliteit is gewaarborgd!
Het leven.... is frituren!
pi_60594053
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 09:36 schreef BK_102 het volgende:
TS kan er niet mee omgaan
Tevens ein FIPO !!:D
fail.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:36:59 #5
206832 BK_102
Kwalteits poster
pi_60594064
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 09:36 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

fail.
Kwal
Kwaliteit is gewaarborgd!
Het leven.... is frituren!
pi_60594106
3 cijfers achter de komma? ¤ 23,000

Of bedoel je misschien VOOR de komma

¤100,00
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_60594193
Automatische afschrijving blokkeren. Heb ik ook gedaan. Die geldhonden sturen maar mooi een brief en dan krijgen ze geld van me als ik het er mee eens ben.

Enne...wel eens gedacht aan een goed financieel beleid?
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_60594230
Ik ben het helemaal eens met deze klacht!
Hoe moeilijk is het nou om gewoon alles ergens tussen de 25e en de 1e af te schrijven?
Op de 4e komt die stomme zorgverzekering nog eens een keer
Gelukkig heb ik wel altijd genoeg geld om die zooi te betalen, maar het blijft irritant.
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
pi_60594352
Alles wordt tussen de 25e en de 1e afgeschreven, behalve deze honden van het energiebedrijf. Nou moet ik wel zeggen dat ik deze maand extra rekeningen heb gekregen die er normaal niet zijn (o.a. een tandartsrekening). Normaal kom ik dus ruim rond.

En inderdaad het waren 3 cijfers vóór de komma (goedemorgen wakker FOK!)
pi_60594366
Twee maanden lang hou je je vaste afschrijvingen bij. Pak je de Outlook Agenda of de ouderwetsche papieren agenda en schrijf per datum de afschrijvingen op.

Sim-pel.

Kan jij de volgende keer lekker je treinabbootje pinnen.

Tip: bel energiemaatschappij op om te vragen waarom ze een bedrag met drie cijfers achter de komma ( ) hebben afgeschreven, waarom zo laat en of dat ook anders kan. Eén telefoontje en je zit niet meer met de vraag waar je nu wel mee zit.
pi_60594369
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 09:35 schreef ruud.nl het volgende:
3 nullen achter de komma wil niet echt veel zeggen.

¤ 0,000
Ik heb er maar 2
Now and then, I announce "I know you're listening" to empty rooms.
If I'm wrong, nobody knows.
And if I'm right, maybe I just freaked the hell out of some secret organization.
// http://xkcd.com
pi_60594384
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 09:55 schreef Devlinsect het volgende:
Twee maanden lang hou je je vaste afschrijvingen bij. Pak je de Outlook Agenda of de ouderwetsche papieren agenda en schrijf per datum de afschrijvingen op.

Sim-pel.

Kan jij de volgende keer lekker je treinabbootje pinnen.

Tip: bel energiemaatschappij op om te vragen waarom ze een bedrag met drie cijfers achter de komma ( ) hebben afgeschreven, waarom zo laat en of dat ook anders kan. Eén telefoontje en je zit niet meer met de vraag waar je nu wel mee zit.
Zoals in de post boven je ook al staat, deze maand kwamen wat extra rekeningen om de hoek kijken die er normaal niet zijn. Dit probleem is dus maar eenmalig, maar toch een klacht waard.
pi_60594453
TS moet met de trein
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_60594484
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:00 schreef Mikkie het volgende:
TS moet met de trein
Omdat dat korter is, een rit van 15 mins. Tegenover een file van 30 mins (Coentunnel)
pi_60594549
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 09:56 schreef Triforce_Courage het volgende:

[..]

Zoals in de post boven je ook al staat, deze maand kwamen wat extra rekeningen om de hoek kijken die er normaal niet zijn. Dit probleem is dus maar eenmalig, maar toch een klacht waard.
Dus je wist er vanaf en toch proberen om een treinabbo te fixen.

Iets met fail enzo
pi_60594557
Ik heb aan mijn bank gevraagd als ze mij enkel en alleen nog afschriften willen sturen met 6 nullen voor de comma dit doen ze dan ook netjes: 000000,10 staat er op mijn rekening
pi_60594615
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:06 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Dus je wist er vanaf en toch proberen om een treinabbo te fixen.

Iets met fail enzo
Zal het iets duidelijker uitleggen. Gisteren heb ik mijn bankrekening bekeken en toen stond er nog voldoende geld op. Vandaag wil ik mijn abbo verlengen en kom er daar bij de balie achter dat er onvoldoende geld op staat. Vanmorgen is er dus geld afgeschreven door het energiebedrijf zonder dat ik daarvan af wist. Snapst?
  woensdag 6 augustus 2008 @ 10:11:25 #18
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_60594637
TS gaat met de trein.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_60594727
Heb je dan geen krediet bij de bank?
Lekker is dat is nu 6 augustus eind van deze maand pas je salaris wordt flink honger lijden
pi_60594766
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:16 schreef Ultralaser het volgende:
Heb je dan geen krediet bij de bank?
Lekker is dat is nu 6 augustus eind van deze maand pas je salaris wordt flink honger lijden
Express geen krediet, woon samen dus heb nog wel wat geld bij mijn vriendin zitten. De klacht gaat er niet om dat ik geen geld op men rekening heb (heb nog geld genoeg). Klacht is dat er erg laat een incasso opdracht doorgevoerd wordt terwijl dit normaal tussen de 25e en de 1e hoort te gebeuren.
pi_60594894
Dan zou ik alsnog de tip gebruiken uit mijn eerste post.
pi_60595131
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:23 schreef Devlinsect het volgende:
Dan zou ik alsnog de tip gebruiken uit mijn eerste post.
Hou alles al bij Toch bedankt voor de nuttige tip.
pi_60595220
Koop dan een auto. Met de huidige benzineprijzen kost dat toch geen drol meer
pi_60595695
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:40 schreef El_Liberaliste het volgende:
Koop dan een auto. Met de huidige benzineprijzen kost dat toch geen drol meer
Is ook al antwoord op gegeven, kwa tijd ben ik meer kwijt met de auto dan met de trein. Die aannames hier zijn ook wel erg hoor, omdat ik met de trein ga ben ik dus geen eigenaar van een auto? Ik heb een auto, kost alleen teveel tijd met de files.
pi_60595733
Eneco zeker, die zijn echt raar. Dan schrijven ze het de 1e week van de maand af dan weer de 3e week dan weer de 4e week. Daar wordt je echt gestoord van.
Haters gonna hate.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:04:53 #26
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_60595773
KPN schrijft het geld altijd af als ik m`n salaris krijg, dus nooit gezeik dat ik geen geld heb
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_60595890
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:04 schreef Juicyhil het volgende:
KPN schrijft het geld altijd af als ik m`n salaris krijg, dus nooit gezeik dat ik geen geld heb
De rest van mijn afschrijvingen dus ook. Alleen deze eikels van het energiebedrijf dus niet.
pi_60595989
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:01 schreef Triforce_Courage het volgende:

[..]

Is ook al antwoord op gegeven, kwa tijd ben ik meer kwijt met de auto dan met de trein. Die aannames hier zijn ook wel erg hoor, omdat ik met de trein ga ben ik dus geen eigenaar van een auto? Ik heb een auto, kost alleen teveel tijd met de files.
Hehe ok.
Had gekund; ik ga met de auto naar m'n werk in 15 minuten terwijl ik met de fiets 10 minuten onderweg zou zijn
pi_60596023
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:03 schreef CyclingGirl het volgende:
Eneco zeker, die zijn echt raar. Dan schrijven ze het de 1e week van de maand af dan weer de 3e week dan weer de 4e week. Daar wordt je echt gestoord van.
Toevallig is het Greenchoice, maar zullen wel hetzelfde kaliber eikels zijn.
pi_60596102
Wat een gelul zeg. Ten eerste wist je dus dat die Energiemaatschappij een automatische incasso ging doen. En je bent wel een hele grote kneus wanneer je een eindafrekening van een energiebedrijf krijgt waarbij je meer dan 1000 euro (dat is dus een bedrag met drie nullen) op je eindafrekening moet bijpassen.

Je weet toch dat die lampen voor je "goedkope"wietplantjes enorm veer stroom vreten en je het dus vóór de meter moet aftappen, niet er na!
pi_60596349
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:18 schreef titanio het volgende:
Wat een gelul zeg. Ten eerste wist je dus dat die Energiemaatschappij een automatische incasso ging doen. En je bent wel een hele grote kneus wanneer je een eindafrekening van een energiebedrijf krijgt waarbij je meer dan 1000 euro (dat is dus een bedrag met drie nullen) op je eindafrekening moet bijpassen.

Je weet toch dat die lampen voor je "goedkope"wietplantjes enorm veer stroom vreten en je het dus vóór de meter moet aftappen, niet er na!
Nogmaals, ze hebben altijd de rekening tussen de 25e en de 1e van de volgende maand afgeschreven. Nu dus een week erna (en nee het was geen 1000 euro). Hier heb ik dus geen rekening mee gehouden.

De klacht is nog steeds het feit dat ze laat een automatische incasso hebben gedaan ipv de normale periode. Niet dat ik geen geld meer op de rekening heb staan (is toch een betaal rekening)
pi_60596397
Dubbel post
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')