maar de hamvraag is, wat brengt TS ertoe te fappen op dit soort filmpjes?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:56 schreef BigKahuna het volgende:
HahahahahaGrhrhahrahaaa Raaahhghgh Jahhaahhhh
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:13 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
maar de hamvraag is, wat brengt TS ertoe te fappen op dit soort filmpjes?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:28 schreef aaipod het volgende:
Bij deze wil ik nog even bevestigen dat het mij erop gelukt is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Cool story, Hansel.
Varkens vinden het toch altijd lekker door de modden te rollen? Vind het dus niet zo gek dat het zich daar afspeeltquote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:37 schreef Nikmans het volgende:
Ik zag dus net een filmpje van een vent die een vrouw van minstens 50 jaar met giga vetrollen, in een modderpoel in een weiland neukt terwijl hij brult en JAJAJA RHAHAAAA GRAAAA roept
Slechtste? Ga jij eens gauw 2g1c kijken.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:24 schreef Ascendancy het volgende:
Dit is echt het slechtste wat ik ooit heb gezien
Als ie dat wijf onder water douwt
Hmm, dat vond ik maar nixquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:25 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Slechtste? Ga jij eens gauw 2g1c kijken.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 04:01 schreef Lidl het volgende:OH wow/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja het is nastyI have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |