Whehe, net alsof die een zeug neukt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:37 schreef Nikmans het volgende:
Ik zag dus net een filmpje van een vent die een vrouw van minstens 50 jaar met giga vetrollen, in een modderpoel in een weiland neukt terwijl hij brult en JAJAJA RHAHAAAA GRAAAA roept
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:41 schreef Nikmans het volgende:
Not safe for work, had in eerste instantie de link naar het filmpje erin staan maar heb het er maar uitgehaaldTitel vergeten aan te passen ACHJA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga weg
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:43 schreef Nikmans het volgende:PM anders maar, ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vlegel. Addergebroed. Vlerk.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:46 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Schijterd!
Patjakker en doerak.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:48 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
je vergeet schobbejak,het ultieme scheldwoord
Sujet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:48 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
je vergeet schobbejak,het ultieme scheldwoord
Vocabulaire.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vocabulair
wtf is dat voor slapstickquote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:50 schreef Nikmans het volgende:
aldus.sprak.god, schunckelstar, vodkadruppel en zargon jullie hebben een bericht
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:50 schreef Nikmans het volgende:
aldus.sprak.god, schunckelstar, vodkadruppel en zargon jullie hebben een bericht
Whehe, GMTA.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:59 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ik ken nog een beter filmpje.Zo gast in Walvispak... Op een bootje...
Ik heb niks geedit droeftoeterquote:Op woensdag 6 augustus 2008 03:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja hoax, want modjes kunnen zien wat TS ge-edit heeft dus kunnen ze de link ook zien
Doe pm dan!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:59 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ik ken nog een beter filmpje.Zo gast in Walvispak... Op een bootje...
Ik faal in frans...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |