Je bent geen Nederlander?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:33 schreef Jep. het volgende:
Ik stoor me er niet aan.
Ik versta het niet.
Ff serieus, als je dit niet verstaat is er denk ik serieus iets mis met je. Of wilde je een leuk grapje maken?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:57 schreef Jep. het volgende:
[..]
Geen madefakker freezing rotjoch Nederlander, iig.
Jij snapt hetquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:01 schreef nicket84 het volgende:
Een kansloze gast is het!
[ afbeelding ]
Flex en Sarge waren wel goed bezig.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:56 schreef GauloisesBlauw het volgende:
Ik heb nog nooit een goede rap gezien bij dat 101barz.. gare commerciele nep-urban gehypede onzin.
Dit zijn Winne (die neger) en Feis (die blanke). En die gozer die ernaast niks staat te doen is Rotjochquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:49 schreef aaipod het volgende:
Wat? Wie? Wat zijn dat voor 2de rangs mongolen rappers? Die neger noemt zichzelf rotjoch? Ik denk dat deze gasten beter eerst een cursus Nederlands moeten volgen en als ze die met goed gevolg afronden eens na kunnen gaan denken over muziek maken in onze taal.
Ach, youtube comments zijn over het algemeen niet serieus te nemen. Waar je ook kijkt, je ziet achterlijke reacties. Ga maar eens bij hardcore/hardstyle filmpjes kijken. Dat zijn over het algemeen blanke Nederlandse mensen die daarnaar luisteren, en ook zij typen achterlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:54 schreef aaipod het volgende:
<< 'Kempi' en 'Klemma'
Dit is toch vreselijk. En dan die reacties eronder.. Ik klink wel een oude lul maar waar gaat het in godsnaam heen met de jeugd van tegenwoordig. Ze zijn amper in staat een zinnig woord Nederlands te schrijven. Ik denk dat dit de gevolgen zijn van de Immigranten in dit land. Gelukkig merken we het hier in Groningen nog niet zo erg
EDIT en wil de dienstdoende leerplichtambtenaar deze eikeltjes eens heel snel terug naar school schoppen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |