Een wikipedia pagina. Leuk.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:19 schreef Droomert het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Achterhoek
Oh?
Even checken wat voor vlees we in de kuip hebbenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:19 schreef Droomert het volgende:
En het is niet netjes om zomaar op me FOBO te drukken.
Ja, eigenlijk was dat het ook wel maar de pwnbuddies wilden graag een kwaliteitstopic van de fokmeister, u vraagt wij draaien etc. Ik hoop later net zo'n hosselaar te worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:19 schreef afcajos het volgende:
Een jaar of 4,5 geleden heb ik ook wel eens met wat maten een lan gehouden. Maar uiteindelijk was het gewoon een verkapt bierdrink weekend![]()
beetje csen, beetje pr0n leechen en bier drinken![]()
maar ik speel nu al een x aantal jaar geen games meer omdat mijn playeractiviteiten teveel aandacht vergen.
iets zegt me dat je niet uit de de Achterhoek komtquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:20 schreef leppeh het volgende:
[..]
Een wikipedia pagina. Leuk.
Bewijst dat ook iets? Wikipedia is een openbaar platform waar iedereen zijn onzin kan neerplempen.
(hihi, het lijkt fok wel)
Volgens mij waren die Nerds heel normale mensen vergeleken met jou, en zag je dat zelf niet inquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:20 schreef leppeh het volgende:
[..]
Een wikipedia pagina. Leuk.
Bewijst dat ook iets? Wikipedia is een openbaar platform waar iedereen zijn onzin kan neerplempen.
(hihi, het lijkt fok wel)
En zelf geen FOBO hebben, ben je ergens bang voor ofzo?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:21 schreef leppeh het volgende:
[..]
Even checken wat voor vlees we in de kuip hebben
Achterlijklandersquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:23 schreef leppeh het volgende:
Haha, hebben de Achterlijklanders honger? Jullie happen allemaal zo lekker
Ja, ik ben heel bang voor mensen die er naar zouden kunnen kijken. Stiekem ben ik heel lelijk en was ik inderdaad zelf de nerd van de gang.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:24 schreef Droomert het volgende:
En zelf geen FOBO hebben, ben je ergens bang voor ofzo?
waar? in Aalten?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:26 schreef Fooshantay het volgende:
Ze praten hier in de Achterhoek gewoon Twents hoor..
Meneer wil zijn ongelijk niet toegeven.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:27 schreef leppeh het volgende:
[..]
Ja, ik ben heel bang voor mensen die er naar zouden kunnen kijken. Stiekem ben ik heel lelijk en was ik inderdaad zelf de nerd van de gang.
Kan een modje de nachtbagger even verwijderen? Dit gaat nergens over. Ik wil niet dat mijn kwaliteitstopique inclusief PRO PAINT wordt vernaggeld door verkapte boerinnetjes.
Gevoel voor zelfspot is ook ver te zoeken bij je. Ik probeerde je nog geen gezichtsverlies te laten lijden door een aantal vrij duidelijke hints te geven richting het niet serieus zijn van mijn opmerkingen over de Achterhoek, maar blijkbaar is dat niet aan jou besteed.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:29 schreef Droomert het volgende:
[..]
Meneer wil zijn ongelijk niet toegeven.
Hier heb je een kusje
Jij bent raar.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:31 schreef leppeh het volgende:
[..]
Gevoel voor zelfspot is ook ver te zoeken bij je. Ik probeerde je nog geen gezichtsverlies te laten lijden door een aantal vrij duidelijke hints te geven richting het niet serieus zijn van mijn opmerkingen over de Achterhoek, maar blijkbaar is dat niet aan jou besteed.
Dankjewel voor het kusje
GAST!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:16 schreef koffiegast het volgende:
Btw dat je cs 1.6 nog kunt spelen zonder overgefrustreerd te raken vanwege de crap engine 'ik sta stil, oppo staat stil, ik doe een clear shot paar keer op hoofd/borst/nek en HEY GEEN FUCKIN HS?' enzo)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |