Stormlooptopic incoming.
Ik geef het toe: Ik speel meer dan 8 uur per week online spelletjes

Nu leek het mijn vaste pwnbuddies wel eens leuk om een LAN-party te houden. Voor de falers die niet weten wat dit is: Iedereen neemt zijn PC mee en zet die op ongeveer dezelfde plek neer, en speelt de hele dag games. Weinig party dus, wel genoeg LAN. Al snel werd besloten dat deze "party" bij mij gehouden zou moeten worden aangezien mijn pwnbuddies allemaal op de zolder van mams spelen...
Hier begon het gezeik. "Ik woon in de Achterhoek (dat is het niet eens waard om met een hoofdletter A geschreven te worden), mijn treinkaartje kost 20 euro

" LEKKER BOEIEN, KUTPAUPER, DE SWITCH DIE IK VOOR JE GEKOCHT HEB KOST AL 50 EURO! Als je dát al niet kan betalen wil ik niet eens weten wat je buiten die paar uurtjes per week doet dat ik met je op Teamspeak zit. Waarschijnlijk niets.
Tweede punt: "Ik kan mijn PC niet meenemen in de trein

!". Koop dan ffs een normale TFT, in plaats van je CRT die 6 kubieke meter in beslag neemt. Zelfs met een CRT scherm: Ooit gehoord van piepschuim?
Derde punt: Eenmaal aangekomen blijken het allemaal vette nerds te zijn

! Vanuit de verte zag ik ze al aankomen, witte sportbroek, rood wielrennersshirtje, en ongekamd vet haar, de ander was gewoon ontzettend lelijk. Gelukkig was er ook een vriend van me die ik al 10 jaar IRL ken, zodat ik niet de hele dag tegen die inteeltkoppen aan hoefde te kijken. Op dit moment was ik aan de ene kant blij, en aan de andere kant niet zo blij. Het hele evenement zou namelijk 3 (DRIE!) dagen in beslag nemen. Drie verschrikkelijke dagen, vol
onverstaanbaar Twents geouwehoer over VEUGUH en JOAPUH waar niemand behalve de Achterlijklanders om kon lachen. Even ter illustratie, hier het filmpje waar deze creaturen krom van lagen:
(LOL PWND RICKROLL

:');()
Afijn, de mensen moet je maar mee leven, het gaat op zo'n leipe party natuurlijk om het gamen. Counter-Strike 1.6, jeweetz. 640x480 en headies batsen maar.
OR SO YOU THOUGHT! De enige die de headies batste was, juist, je raadt het al, de TS. Aangezien deze kerels thuis hun hacks allemaal konden gebruiken, maar dit nu natuurlijk niet kon omdat we het dan gewoon zouden zien, bakten ze er HE-LE-MAAL niets van. Wat een drama. En maar kankeren op de verbinding, de ventilator die in hun gezicht blies, de te hoge temperatuur, de vliegjes die buiten tegen het raam vlogen, de te luide ademhaling van de kat, en god mag weten wat er nog meer de schuld kreeg van de abominabel slechte prestaties van deze nerds. In samenvatting: Lelijjke mensen bakken er niets van.
Na 3 dagen was ik eindelijk verlost van de lijkenlucht van deze figuren. Hoop dat niet iedereen uit de Achterhoek/Limburg (ja, een andere n00b kwam uit Limburg) zo hard stinken. Mn land, wat doe je

;(
OBLIGATORY PAINT:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In spoiler om layout heel te houden.
Voorspelde reacties:
TS is een nerd

TS is een n00b

TS speelt met n00bs

TS speelt CS

TS kan er niet mee omgaan

Vul zelf verder maar aan.
edit 23:57: Fooshantay incoming. Een van de paupers die mijn huis vervuilden met hun adem.
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore