Ben ik helemaal met je eens Mirjam, trouwens ik weet niet of je wel eens bij de LIDL komt maar daar hebben ze ook oude kaas in plakken (12 maanden gerijpt)Smaakt heerlijk en is aanzienlijk goedkoper dan de Old Amsterdam (200 gram 2 euro bij LIDL)quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
zoutkristallen, oh, wat een hemel
kaas met zoutkristallen, dat is zó lekker
oh, nom nomquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:58 schreef fm07 het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens Mirjam, trouwens ik weet niet of je wel eens bij de LIDL komt maar daar hebben ze ook oude kaas in plakken (12 maanden gerijpt)Smaakt heerlijk en is aanzienlijk goedkoper dan de Old Amsterdam (200 gram 2 euro bij LIDL)
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
Je tijd is omquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:59 schreef Daury het volgende:
Zout zou kunenn, ik post een paar foto's. Geef me 2 min.
Hengelo (o). Je mag het stuk hebben met de stukjes erin. De rest schuif ik in m'n eigen hoofdquote:
Mono, zeker?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:25 schreef Sicstus het volgende:
Dat zijn geen 'zoutkristallen', maar glutamaat.
Inderdaad, de stof die verantwoordelijk is voor de umamismaak oftwel de 'vijfde smaak'quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:25 schreef Sicstus het volgende:
Dat zijn geen 'zoutkristallen', maar glutamaat.
Zo! zeker wel! en met een rode port erbijquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |