ja anders mag je niet gaan slapen van fok ofzoquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet je jezelf hier afmelden en weltrusten zeggen?
Iedereen zegt hier zo braaf: welterusten..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:32 schreef gers het volgende:
[..]
ja anders mag je niet gaan slapen van fok ofzo
tevens fipo op pagina 5
een grote blije familie zijn wij op fokquote:
NIKS!!!quote:
zie mijn topic over die gedrochten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:33 schreef gers het volgende:
wat is er eigenlijk mis met zee-egels
samenvatting?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
zie mijn topic over die gedrochten.
Zee-egels kunnen prikken.quote:
we kunnen toch beter van elkaar houden dan dat we een hekel hebben aan elkaarquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*Kwijlbakje pakt
Dat jij zo'n faler bent om erop te gaan staanquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
zie mijn topic over die gedrochten.
dat kunnen kwallen ookquote:
Uiteraardquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:37 schreef gers het volgende:
[..]
we kunnen toch beter van elkaar houden dan dat we een hekel hebben aan elkaar
Nee, ik vind kwallen wel genoeg, eigenlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:38 schreef gers het volgende:
[..]
dat kunnen kwallen ook
maar zee-egels die leven hier toch niet of wel
dankjequote:
maar je kan toch ook goed uitkijken als je gaat zwemmen zodat je niet op zee-egels of kwallen staptquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik vind kwallen wel genoeg, eigenlijk.
Anders is de zee helemaal zo'n mijnenveld.
Uiteraard,quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:49 schreef gers het volgende:
[..]
maar je kan toch ook goed uitkijken als je gaat zwemmen zodat je niet op zee-egels of kwallen stapt
natuurlijk nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:48 schreef gers het volgende:
[..]
dankje
je stylo surfmoves zijn er toch niet door verpest he
herkenbaarquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uiteraard,
maar ik ben lomp
gelukkig maarquote:
jeweets. thx nigga.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:54 schreef gers het volgende:
[..]
gelukkig maar
surfen is wel uberstylo trouwens
maar je kan hier in nederland toch eigenlijk niet surfenquote:
Over het algemeen niet zo goed nee, al wil het in de winter nog wel eens hoog worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:15 schreef gers het volgende:
[..]
maar je kan hier in nederland toch eigenlijk niet surfen![]()
met van die kleine lullige golfjes hier vergelijken met hawaii
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |