heb ook maar 2 keer op paard gezeten een keer bij ponypark slagharenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mja, sorry, niet ten nadele van jou, maar mannen op paarden zijn altijd wel een beetje apart.
Tenminste degene die ik altijd tegenkom
He! die ken ik nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
DJ Nosferatu - Kill a lot of poeple
Nice, nicequote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:01 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
BKquote:
Heb je de film Hidalgo gezienquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nice, nice![]()
Behalve die laatste, idd.
geen idee ik was 6 ofzoquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uhh, hebben ze in slagharen niet alleen "shitlanders?"
Nee, wel Black Beautyquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:06 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Heb je de film Hidalgo gezien?
Hidalgo gaat over een cowboy die half Amerikaans/half Sioux is, en wordt gezien als de beste langeafstandsrijder van de VS. Hij zegt zelf dat het komt doordat zijn paard het beste paard van de wereld is. Een of andere Arabische sheik vind het lachwekkend dat die cowboy dat zegt over een Mustang omdat hij een stal voor Arabische raspaarden heeft. Hij nodigt hem uit voor een of andere heilige race door de Arabische woestijn.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zal die tip eens meenemen.
Zat net op youtube te kijken.
Mag dat niet ?quote:
Hoe zou dat nou komen?quote:
Vertel eens?quote:
Ben je nou nog niet weg?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dankjewelen dank voor degenen die volgen
HIj haat zee-egels, je luistert toch niet naar een mongool?quote:
Zee-egelsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HIj haat zee-egels, je luistert toch niet naar een mongool?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |