quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Haten is...
Wie dat nou bedacht heeft.
waarom zo'n wijf/vent/ding eronderquote:
dat plaatje kreeg ik toen ik googelde op: "haten is verlaten"quote:
Je mag best trots op jezelf zijn, dit is alweer het 22ste deel?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:35 schreef De_Ananas het volgende:
EN KLB HEEFT EEN SC EN ONZ LEKKER NIET!!!!!!!!
En ik ben de geestelijk vader
VAKANTIEEEquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het plebs gelooft mijn topics niet meer![]()
![]()
![]()
Ik had nog in gedachten om een topic te openen over dat ik vanavond perongeluk over mn handen had gepist, en daarna gedachteloos aan mn neus ging krabben waardoor er dus pis aan mn neus kwam te zitten![]()
Ik skip die maar ff.
ik ben geen hatertje hoorquote:
Hij is er ook dankzij mijquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:35 schreef De_Ananas het volgende:
EN KLB HEEFT EEN SC EN ONZ LEKKER NIET!!!!!!!!
En ik ben de geestelijk vader
Ja ik ook, vanaf mei heb ik al vakantie tot september, maar verder mondje dichtquote:
Als je 6 opeenvolgende dagen postquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:40 schreef afcajos het volgende:
Owja ananas, aangezien jij de geestelijke vader bent (ik noem je voor het gemak even de Godfather), wanneer mag mijn avatar in de OP
Aangezien ik waarschijnlijk zeer actief zal worden in de SC... puur uit verveling
![]()
HEIL Godfather!
ik heb middagdienstquote:
hoe weet je dat die klok achterloopt ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Godver, nu loopt mijn windowsklok weer achter.
Achterlijk ding.
Schop m onder z'n zak inquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Godver, nu loopt mijn windowsklok weer achter.
Achterlijk ding.
Omdat,quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:44 schreef gers het volgende:
[..]
hoe weet je dat die klok achterloopt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |