Wazig.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik krijg een ander ID nummer?
Aantal forumposts 53 »
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat zeg, klopt niet.
Komt door die (c)?
Ik denk het welquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat zeg, klopt niet.
Komt door die (c)?
Ik neem altijd 9quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laatst (oke, half jaar geleden) hadden we ook zo'n bucket van 12 stukken kip ofzo.
We waren bang dat we niet genoeg kregen, ofzo![]()
Die bucket kregen we van z'n lang zal z'n leven niet op
Als ik reageer kom ik op die andere.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wazig.
Ik krijg dit te zien:
Geregistreerd 14-02-2000
Geslacht Man
Geboortedatum 01-01-1900
Beroep Onderzoeker gezondheidszorg
Aantal forumposts 54.584 »
Aantal FP-reacties 325 »
Aantal views 6.668
Aantal reacties 16
Ik kom dichtbij een KFC te wonen, maar ook vlakbij een sportschoolquote:
Dat is idd een fout die al bekend is, en ook in een update al verwerkt is. Alleen met de update nog online gezet worden. Komt goed dus.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:25 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Als ik reageer kom ik op die andere.
Waarom ik en de rest niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik denk het welDie © wordt denk ik omgezet naar die %A9, maar die wordt niet gelezen blijkbaar, dus kom je bij 'juup' terecht in plaats van 'juup©'.
Ik wel. Ik FOK! altijd in mijn dromen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:25 schreef afcajos het volgende:
Ik slaap nog niet.
ja die zitten toch om de kipquote:
ik ook nog nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:25 schreef afcajos het volgende:
Ik slaap nog niet.
Broccoli it isquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:25 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Als ik reageer kom ik op die andere.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:29 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik ga pitten. Welterusten!
trustequote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:29 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik ga pitten. Welterusten!
Wij haten je ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:30 schreef afcajos het volgende:
Ik heb net the dark knight gezien. Top film![]()
Maar mensen, spam dit niet eens zo snel vol, mijn tedere oogjes houden dit nooit bij. En als ik morgen wakker word, zal er waarschijnlijk alweer een nieuw deel zijn. En mijzelf kennende zal ik niet rusten voordat ik alle pagina's uit het vorige deel heb doorgelezen![]()
Ik haat mijzelf.
Hoe herkenbaarquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:30 schreef afcajos het volgende:
En mijzelf kennende zal ik niet rusten voordat ik alle pagina's uit het vorige deel heb doorgelezen![]()
Ik haat mijzelf.
Het plebs gelooft mijn topics niet meerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar
Misschien eens een KLB topic over openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |