Wazig.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik krijg een ander ID nummer?
Aantal forumposts 53 »
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat zeg, klopt niet.
Komt door die (c)?
Ik denk het welquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat zeg, klopt niet.
Komt door die (c)?
Ik neem altijd 9quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laatst (oke, half jaar geleden) hadden we ook zo'n bucket van 12 stukken kip ofzo.
We waren bang dat we niet genoeg kregen, ofzo![]()
Die bucket kregen we van z'n lang zal z'n leven niet op
Als ik reageer kom ik op die andere.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wazig.
Ik krijg dit te zien:
Geregistreerd 14-02-2000
Geslacht Man
Geboortedatum 01-01-1900
Beroep Onderzoeker gezondheidszorg
Aantal forumposts 54.584 »
Aantal FP-reacties 325 »
Aantal views 6.668
Aantal reacties 16
Ik kom dichtbij een KFC te wonen, maar ook vlakbij een sportschoolquote:
Dat is idd een fout die al bekend is, en ook in een update al verwerkt is. Alleen met de update nog online gezet worden. Komt goed dus.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:25 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Als ik reageer kom ik op die andere.
Waarom ik en de rest niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik denk het welDie © wordt denk ik omgezet naar die %A9, maar die wordt niet gelezen blijkbaar, dus kom je bij 'juup' terecht in plaats van 'juup©'.
Ik wel. Ik FOK! altijd in mijn dromen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:25 schreef afcajos het volgende:
Ik slaap nog niet.
ja die zitten toch om de kipquote:
ik ook nog nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:25 schreef afcajos het volgende:
Ik slaap nog niet.
Broccoli it isquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:25 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Als ik reageer kom ik op die andere.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:29 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik ga pitten. Welterusten!
trustequote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:29 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik ga pitten. Welterusten!
Wij haten je ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:30 schreef afcajos het volgende:
Ik heb net the dark knight gezien. Top film![]()
Maar mensen, spam dit niet eens zo snel vol, mijn tedere oogjes houden dit nooit bij. En als ik morgen wakker word, zal er waarschijnlijk alweer een nieuw deel zijn. En mijzelf kennende zal ik niet rusten voordat ik alle pagina's uit het vorige deel heb doorgelezen![]()
Ik haat mijzelf.
Hoe herkenbaarquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:30 schreef afcajos het volgende:
En mijzelf kennende zal ik niet rusten voordat ik alle pagina's uit het vorige deel heb doorgelezen![]()
Ik haat mijzelf.
Het plebs gelooft mijn topics niet meerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar
Misschien eens een KLB topic over openen
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Haten is...
Wie dat nou bedacht heeft.
waarom zo'n wijf/vent/ding eronderquote:
dat plaatje kreeg ik toen ik googelde op: "haten is verlaten"quote:
Je mag best trots op jezelf zijn, dit is alweer het 22ste deel?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:35 schreef De_Ananas het volgende:
EN KLB HEEFT EEN SC EN ONZ LEKKER NIET!!!!!!!!
En ik ben de geestelijk vader
VAKANTIEEEquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het plebs gelooft mijn topics niet meer![]()
![]()
![]()
Ik had nog in gedachten om een topic te openen over dat ik vanavond perongeluk over mn handen had gepist, en daarna gedachteloos aan mn neus ging krabben waardoor er dus pis aan mn neus kwam te zitten![]()
Ik skip die maar ff.
ik ben geen hatertje hoorquote:
Hij is er ook dankzij mijquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:35 schreef De_Ananas het volgende:
EN KLB HEEFT EEN SC EN ONZ LEKKER NIET!!!!!!!!
En ik ben de geestelijk vader
Ja ik ook, vanaf mei heb ik al vakantie tot september, maar verder mondje dichtquote:
Als je 6 opeenvolgende dagen postquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:40 schreef afcajos het volgende:
Owja ananas, aangezien jij de geestelijke vader bent (ik noem je voor het gemak even de Godfather), wanneer mag mijn avatar in de OP
Aangezien ik waarschijnlijk zeer actief zal worden in de SC... puur uit verveling
![]()
HEIL Godfather!
ik heb middagdienstquote:
hoe weet je dat die klok achterloopt ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Godver, nu loopt mijn windowsklok weer achter.
Achterlijk ding.
Schop m onder z'n zak inquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Godver, nu loopt mijn windowsklok weer achter.
Achterlijk ding.
Omdat,quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:44 schreef gers het volgende:
[..]
hoe weet je dat die klok achterloopt ?
middagdienst?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoef pas rond 12 uur op.
DIe film kijk ik ookquote:
3 uurtjes werkenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik mag morgen van 17:00 tot 20:00
AH!
Ik hoef pas op als ik zin hebquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoef pas rond 12 uur op.
de klok van fok! kan toch ook voorlopenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat,
de laatste reactie van een user een latere tijd aangeeft dan mijn klok.
Uhm, hond en paarden-voerdienstquote:
DJ Nosferatu - Kill a lot of poeplequote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
DIe film kijk ik ook
OMFG MENSEN IK KIJK DEZELFDE FILM ALS D_A!!!1
WIE WIL ME AANRAKEN?!111EINS
OMFGOFMGFOGFM
quote:
sociaal van je zegquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, hond en paarden-voerdienst![]()
(omg)
En verder begint mijn bijbaantje rond 17.00 uur tot 20.00 of 22.00 (maar meestal 22.30)
Ik ben pas 1 keer ervan af gevallen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:48 schreef gers het volgende:
[..]
sociaal van je zeg![]()
paarden![]()
ik fail altijd als ik op een paard zit
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een kleine uitkeringstrekker
Stinkenquote:
Kroketten dacht ik.quote:
ik klemde nooit maar gebruikte altijd dat zweepje maar dat hoorde niet ofzoquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben pas 1 keer ervan af gevallen.
Recht op m'n hoofd
" Hij wil niet naar rechts "quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:55 schreef gers het volgende:
[..]
ik klemde nooit maar gebruikte altijd dat zweepje maar dat hoorde niet ofzo![]()
en het sturen ging lastig
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
" Hij wil niet naar rechts "![]()
Ik zie het helemaal voor me
heb ook maar 2 keer op paard gezeten een keer bij ponypark slagharenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mja, sorry, niet ten nadele van jou, maar mannen op paarden zijn altijd wel een beetje apart.
Tenminste degene die ik altijd tegenkom
He! die ken ik nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
DJ Nosferatu - Kill a lot of poeple
Nice, nicequote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:01 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
BKquote:
Heb je de film Hidalgo gezienquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nice, nice![]()
Behalve die laatste, idd.
geen idee ik was 6 ofzoquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uhh, hebben ze in slagharen niet alleen "shitlanders?"
Nee, wel Black Beautyquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:06 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Heb je de film Hidalgo gezien?
Hidalgo gaat over een cowboy die half Amerikaans/half Sioux is, en wordt gezien als de beste langeafstandsrijder van de VS. Hij zegt zelf dat het komt doordat zijn paard het beste paard van de wereld is. Een of andere Arabische sheik vind het lachwekkend dat die cowboy dat zegt over een Mustang omdat hij een stal voor Arabische raspaarden heeft. Hij nodigt hem uit voor een of andere heilige race door de Arabische woestijn.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zal die tip eens meenemen.
Zat net op youtube te kijken.
Mag dat niet ?quote:
Hoe zou dat nou komen?quote:
Vertel eens?quote:
Ben je nou nog niet weg?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dankjewelen dank voor degenen die volgen
HIj haat zee-egels, je luistert toch niet naar een mongool?quote:
Zee-egelsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HIj haat zee-egels, je luistert toch niet naar een mongool?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |