SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je leest even beter en je zal zien dat ik hier al heb gepost en de OP heb aangepast.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:40 schreef Daniel1976 het volgende:
Wat is dan nog het nut om dit topic open te houden?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Of je leest even beter en je zal zien dat ik hier al heb gepost en de OP heb aangepast.
karakter dat neuk je nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:05 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
totaal niet. hooghartige bitch lijkt het me.
als ze geld gaat kosten dan mot ik het niet.quote:
mja en dat mokkel moet je ook weer kunnen dumpen na een paar harde stoten met mijn staafmixer in dat gulzige zaadvragende hoerensmoeltje.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:12 schreef Vodkadruppel het volgende:
Karakter is mooi maar ge mot dr ook wel mee over stroat kennuh!
dat zal ook gebeuren als na 2 jaar met 2 kinderen blijft zitten , dat je je kop daarvoor gaat lenen,quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:15 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
mja en dat mokkel moet je ook weer kunnen dumpen na een paar harde stoten met mijn staafmixer in dat gulzige zaadvragende hoerensmoeltje.
Op tv komenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:20 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
dat zal ook gebeuren als na 2 jaar met 2 kinderen blijft zitten , dat je je kop daarvoor gaat lenen,
en toch melden die armoedzaaiers zich aan,quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:24 schreef Vodkadruppel het volgende:
Dit topic is echt zo niet wat ze ervan verwacht hadden.
Onwetendheid, het overkomt de besten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:28 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
en toch melden die armoedzaaiers zich aan,
Kimmy was verstandig; Kimmy had een leuk bedragje voor de bruiloft bij elkaar gespaard achter de kassa. JP zou JP echter niet zijn als hij het geld er niet doorheen gokte. Hij wilde eerst een nier verkopen om de bruiloft toch te kunnen bekostigen, maar toen diende RTL zich aan. De rest is geschiedenis.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:29 schreef Dikke-Doei het volgende:
JP, Jean Piere. JP klinkt duur. mevrouwtje zag op hyves JP staan en dacht $$$$ Jean piere zag een krabbel en kreeg een harde. Eindelijk aandacht dacht meneer Jean Piere. Jean piere is arm. Straatarm. maar dankzij becam kan hij zijn wijfie onderhouden. JP gebruikt nivea gezichtscreme. en neukt schapen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |