Je kunt je request ook versturen via *poing* MAIL! of *poing* KRABBEL!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:22 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb geen beltegoed omdat ik gratis kan sms'en, en nu wil ik sms'en naar 3fm maar kan het niehieeeet. Heb meelij.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:22 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb geen beltegoed omdat ik gratis kan sms'en, en nu wil ik sms'en naar 3fm maar kan het niehieeeet. Heb meelij.
Haar generatie kan alleen nog maar sms-en qua sms duimquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je kunt je request ook versturen via *poing* MAIL! of *poing* KRABBEL!
Misschien wel onze Silvia Swart Fanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:25 schreef Marc63 het volgende:
Wie valt er vrijdag in bij Ekstra Weekend? Hoop zo dat het een keer Corton is
Een krabbel is nog nieuwerwetser dan een sms.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Haar generatie kan alleen nog maar sms-en qua sms duim
Ja ik heb gekrabbeld, maar als ik sms wordt 'ie meestal gedraaid, en als ik krabbel niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je kunt je request ook versturen via *poing* MAIL! of *poing* KRABBEL!
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie het echt nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
Loopt dame haar borsten even op te schudden voor GEM
Domien twitterde vorige week vrijdag tijdens Ekstra Weekend dat hij komende vrijdag op dat tijdstip druk zou zijn met wat anders, dus wie weet...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:25 schreef Marc63 het volgende:
Wie valt er vrijdag in bij Ekstra Weekend? Hoop zo dat het een keer Corton is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |