Roosmarijn had ook zo'n opmerkingquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Domien twitterde vorige week vrijdag tijdens Ekstra Weekend dat hij komende vrijdag op dat tijdstip druk zou zijn met wat anders, dus wie weet...
Gelijk even aangepast.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sirolf , als je nog gaat klussen aan 3fmfan, pas in de forumtopics lijst even aan dat hij geen & gebruikt in de link naam
Ik had er vandaag 4 goed. Die laatste wist ik niet. Helaas viel de pen van Maricha verkeerdquote:
Dat zou wat worden.. Michiel, én Domien, én Tjitse...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Domien twitterde vorige week vrijdag tijdens Ekstra Weekend dat hij komende vrijdag op dat tijdstip druk zou zijn met wat anders, dus wie weet...
Ik heb niet meer geluisterd vanaf het moment dat hij de vraag over het nieuwe album van Kaiser Chiefs fout had.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had er vandaag 4 goed. Die laatste wist ik niet. Helaas viel de pen van Maricha verkeerd
En als Roosmarijn er dan ook nog bij komt wordt het helemaal een bende.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:38 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat zou wat worden.. Michiel, én Domien, én Tjitse...
Letterlijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En als Roosmarijn er dan ook nog bij komt wordt het helemaal een bende.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:38 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat zou wat worden.. Michiel, én Domien, én Tjitse...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |