Waar de f*ck heb je het over?quote:jbla
ja ik kan via PM ja niet reageren, vandaar deze onsympathieke weg.quote:
zal n reden voor zijn...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:24 schreef Het_hupt het volgende:
MSnijders heet, en mij een wazige PM heeft gestuurd![]()
[..]
Waar de f*ck heb je het over?
Snapt iemand het nog?
Klacht: Rare usert die een vreemde PM in je inbox dumpt, maar wel de mogelijkheid tot reageren uit heeft staan
heeft zeker geen relatiequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:28 schreef NED het volgende:
Ik vind eik dat we gewoon met zn alle moeten afspreken dat alle vrouwen geen kinderen meer kunnen krijgen!
nou, ik gun het ze wel hoor, dat ze kinderen kunnen krijgenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:31 schreef Heathen. het volgende:
vrouwen die geen kinderen kunnen krijgen hebben pech denk ik.
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:31 schreef kyna het volgende:
[..]
heb je je ooit wel eens iets laten ontglippen ofzo?
Dreigmailtjes ook vriendquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:35 schreef GauloisesBlauw het volgende:
Priveberichten posten = ban + slotje
Op 5 August 2008 19:35 schreef Het_hupt het volgende:quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:33 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Niet dat ik weet![]()
En ik gebruik ook altijd condooms
en nu post jij ook een PM, over sad gesprokenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:37 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Op 5 August 2008 19:35 schreef Het_hupt het volgende:
Had je toch ook netjes kunnen vragen, deze PM gaat iig naar een administrator
Zo sad
Toen net noemde je het zelf een 'mailtje' dus niet ouwehoeren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en nu post jij ook een PM, over sad gesproken
ga nu maar ff ergens anders zitten trollen van achter je toetsenbord.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:40 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Toen net noemde je het zelf een 'mailtje' dus niet ouwehoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |