Er moet vast zoiets zijn. Ik zal eens rondvragen bij in Utrecht bekende units.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:05 schreef brother52 het volgende:
Jammer dat er geen Wagamama in Utrecht zit, dat is goed te doen en relatief goedkoop.
Wagamama... een aanfluiting voor Japans voesel...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:05 schreef brother52 het volgende:
Jammer dat er geen Wagamama in Utrecht zit, dat is goed te doen en relatief goedkoop.
Ach, dat is bijna elke griek hier in Nederland ook (voor grieks voer dan natuurlijk) en elke chinees ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:45 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wagamama... een aanfluiting voor Japans voesel...
Behalve Grand Palace en Tai Wu in Rotterdam en Fat Kee in Den Haag!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ach, dat is bijna elke griek hier in Nederland ook (voor grieks voer dan natuurlijk) en elke chinees ook.
Afgelopen zondag heerlijk gegeten in 't Oude Pothuis... voor 20,- een goede maaltijd + een witbiertje genuttigd...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Behalve Grand Palace en Tai Wu in Rotterdam en Fat Kee in Den Haag!.
Er zijn genoeg toffe zaken, je moet ze alleen kennen. Mijn college kent helaas enkel goedkope crappy zaken in Utrecth en dure goede. Ik check wel ff verder..
Het is ook nog eens een muziekcafe.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:10 schreef Doodkapje het volgende:
Afgelopen zondag heerlijk gegeten in 't Oude Pothuis... voor 20,- een goede maaltijd + een witbiertje genuttigd...
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:17 schreef Moozze het volgende:
Worden er foto's gemaakt?
Oh ja, daar ben ik met mijn werk geweest. De menu's staan op oude LP'squote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:10 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Afgelopen zondag heerlijk gegeten in 't Oude Pothuis... voor 20,- een goede maaltijd + een witbiertje genuttigd...
Ik neem mijn nikon wel meequote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:17 schreef Moozze het volgende:
Veel plezier allemaal... Worden er foto's gemaakt?
Niet zeiken, gewoon mee! Anders lappen we wat bijquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:54 schreef Dribbel_ het volgende:
20 eurois het een 4sterren restaurant ofzo
Herman Li zal trots op je zijn!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:20 schreef Cyntex het volgende:
Vandaag mn Ibanez S5470 gekregen:
[ afbeelding ]
Slechte kwaliteit foto, zal binnenkort wat fatsoendelijke pics posten.
nicequote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:20 schreef Cyntex het volgende:
Vandaag mn Ibanez S5470 gekregen:
[ afbeelding ]
Slechte kwaliteit foto, zal binnenkort wat fatsoendelijke pics posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |