Nop, het is in de tthal http://tthal.nl/ Daar dus, en bij agenda staat het er nog niet in..quote:
True, maar wederom, hij heeft de Razorback ontworpen, en dat is een RB bass, dus staat er Dime op.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:56 schreef Witchfynder het volgende:Ja, dat vind ik nou ook. Ze vervoeren hem een beetje naar het onredelijke, enkel omdat hij dood is. Gaat nergens meer over...
Waarom word dan elke keer het circuit genoemd en is Bruce zo 'thrilled' om als eerste op zo'n unieke locatie te spelen? Als het de hal was was er niet zo'n ophef over.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:35 schreef matjuhhh007 het volgende:Nop, het is in de tthal http://tthal.nl/ Daar dus, en bij agenda staat het er nog niet in..
Dude, check de sites van Ticketmaster, het TT-circuit, Live nation en Iron Maiden zelf.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:35 schreef matjuhhh007 het volgende:
Nop, het is in de tthal http://tthal.nl/ Daar dus, en bij agenda staat het er nog niet in..
Nopequote:
Zijn Hetfield is niet perfect, maar hij heeft de kern wel te pakken. Ozzy herkende ik er ook niet in. Jon Bon Jovi ook niet trouwens.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:52 schreef brother52 het volgende:
Klop maar bij o.a. Steven Tyler, Tom Petty, Beck, James Hetfield, Mick Jagger en Ozzy zit hij er behoorlijk naast.
Wel grappig gedaan verder.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:24 schreef Witchfynder het volgende:
Hehehe dit is echt tof:
Sommige imitaties zijn echt goed! Meatloaf en Andrea Boccelli bijv zijn spot on..
Zo, zijn die ook weer levend?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:19 schreef brother52 het volgende:
31 oktober, 1 (misschien) en 7 november naar Living Colour
Ik ga naar mams en paps in Arnhem... waar moet je zijn in Arnhem? Of ga je door naar Dieren?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:36 schreef Witchfynder het volgende:
DK, jij gaat zaterdag toch met de trein Utrecht - Arnhem - Nijmegen? Ik dat geval ga ik wel met je mee terug tot Arnhem (sorry, Drib).
Ik pak vanaf Arnhem Centraal bus 43 naar De Steeg.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:05 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik ga naar mams en paps in Arnhem... waar moet je zijn in Arnhem? Of ga je door naar Dieren?
Dat vind ik al van Arnhem, Nijmegen.quote:
Lekker en niet al te duur...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat vind ik al van Arnhem, Nijmegen..
Ach, De Steeg heet niet zomaar zo. Het heeft niet eens een dorpskern, want was vroeger gewoon de achtertuin met huisjes van Middachten..
Weet iemand al wat we gaan eten zaterdag?.
En dan zelf vroeg weg hequote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik pak vanaf Arnhem Centraal bus 43 naar De Steeg.. Laatste gaat om 23:19 geloof ik.
Een italiaans restaurant lijkt me wel een goed plan maar dan moeten ze wel bredere keus hebben dan heel veel pizza's en een maar paar andere dingen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:29 schreef Doodkapje het volgende:
Lekker en niet al te duur...Eén of andere pizzatent? Doet het altijd goed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |