Norma Jean is vetjes jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:49 schreef Moozze het volgende:
Zit je ver van huis en dan komt Norma Jean met een nieuw albumNu kan ik alleen de 3 liedjes op hun myspace luisteren (die heel vet zijn) Die gast zingt zelfs!
of helemaal geen broek natuurlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:47 schreef Witchfynder het volgende:
Moet je nu zeker een mooie broek aan doen..
Geen mooie jurk?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:06 schreef Aresdreams het volgende:
doe maar een mooie broek... geen broek lijkt me niet verstandig... blijven de mensen zeker weg
Dat is opzich wel stoer! Oldskool shrimpfork headstock... wel nieuwe/andere elementen zie ik wel... en is dat geen Kahler, ipv Floyd?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:52 schreef Witchfynder het volgende:
Dit is een aparte Dean: http://link.marktplaats.nl/181454652
*moet direct aan Grimhorde denken*quote:
Dacht ikquote:
Ik vind hem erg op een oudere Jackson lijken.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat is opzich wel stoer! Oldskool shrimpfork headstock... wel nieuwe/andere elementen zie ik wel... en is dat geen Kahler, ipv Floyd?
Mja, dat ding is te lelijk om snel te verkopen... die staat er over een tijdje nog wel op![]()
En ben mijn VX lekker al kwijt
Ja, daar klaagde Fraubitch ook al over.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:30 schreef Deansensitized het volgende:
En die andere dude's allemaal shirtloos, maar zijn niet
Ja, is wel goed spulquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vind hem erg op een oudere Jackson lijken..
Kahlers zijn wel tof volgens mij.
Ja, ziet er zeker niet verkeerd uitquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, daar klaagde Fraubitch ook al over..
En terecht! Saskia is een leuk meisje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |