quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:34 schreef Witchfynder het volgende:
Het ziet eruit alsof je op mount rushmore aan het spelen bent. Wel lollig..
Herman [Brother52]quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:38 schreef ikheetmartijn het volgende:
Hier nog mensen naar lowlands behalve Brian?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, maar ik had ze al eens eerder gezien en toen was het perfect. Geluid was vorig jaar niet al te best, en ze speelden ook wat nummers van de laatste plaat die ik niet zo leuk vindt. En het was veel en veel te druk overal. En bij Tool helemaal dus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:09 schreef Witchfynder het volgende:
Maar niet geweldig?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:48 schreef Witchfynder het volgende:
Ah, zoals Wacken vorig jaar. Jezus, wat was dat druk. Ik heb Iced Earth niet gezien omdat ik er niet in de buurt kwam .Heb het vanaf de bar, buiten het arenagedoe, gezien.
Vlnr:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:40 schreef Moozze het volgende:
Jammer dat ik niet bij de meet kon zijn... (Vinden jullie ook natuurlijk) Wie is nou precies wie op die foto's? Zag er iig leuk uit.
Ja, idd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het was een beetje het idee dat je 2 bands van tevoren al bij een podium moest gaan staan als je een bepaalde band wilde zien. Voor mij is juist het mooie aan zo';n festival dat je spontaan kan besluiten naar een ander podium te gaan. Maar dat werkte nu dus niet.
Tof,quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vlnr:
Brother52, Doodkapje, Mrs Cynic, Cynic, SNArky, guitarist.nl, Dribbel_, Dean, Witchfynder
.
Was Hendrix' shit niet gemaakt door Roger Mayer?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:32 schreef ikheetmartijn het volgende:
Hendrix gebruikte een Fuzzface, Angus helemaal niks behalve z'n amp, Townshend weet ik eerlijk gezegd niet.
Klopt. Maar hij had ook een Fuzzfacequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Was Hendrix' shit niet gemaakt door Roger Mayer?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |