Hebben we meteen een reden om nog een keer een meet te houdenquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Wel jammer dat we geen foto van in feedback hebben met allemaal gitaren vast. Maar denk dat de winkel dat niet tof had gevonden. Die zijn altijd zo paranoïde met zulke dingen..
quote:
Thanks!quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hebben we meteen een reden om nog een keer een meet te houden
Ik vind jullie cd trouwens steeds beter worden.
En te horen aan Voice of Despair moet jullie zanger wel fan zijn van Bruce Dickinson, dezelfde stijl van zingen.
Wat een koningen-ondertitel heb jij tochquote:Op maandag 11 augustus 2008 07:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Have fun!
die zien we vast nog wel vanuit de VS
Hell yeahquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:34 schreef SNArky het volgende:
[..]
Wat een koningen-ondertitel heb jij toch
En ultiem brak ook nogquote:Op maandag 11 augustus 2008 07:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Have fun!
die zien we vast nog wel vanuit de VS
Ik las trouwens dat het tegenwoordig nog moeilijker is om een Iphone zonder abbo te krijgen in de VS, maar dat moet je zelf maar ff bekijkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 06:40 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En ultiem brak ook nogWel gaaf om weer mijn family te zien
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:32 schreef Witchfynder het volgende:
De Soltero ziet er een beetje uit als een Les Paul met een corset aan eigenlijk..
De Hardtail vind ik wel tof. Zeker flamed..
Nu weet ik het zeker: jij hebt echt geen smaak!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
'The Presidential' Hardtail
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind 'm echt vreselijk lelijk, sorryquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:23 schreef Deansensitized het volgende:
Nja, zou hem zelf ook niet meteen kopen, wellicht ook door de prijs van dik 4000 dollar, maar hij is wel erg stoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |