quote:
Dat zijn we ook zekerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja zeg, jullie hebben de helft van alle topics geopend. Dit was mijn eerste keer, jullie mogen allang blij zijn dat ik überhaupt een topic heb gemaakt.
Doet me denken aan die Guitar Hero spellen met die plastic gitaar. Lijkt me echt gay.quote:
Dat is grappigquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Guitar Hero spellen met die plastic gitaar. Lijkt me echt gay.
Dat zegt meer over jou dan over de TTquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Guitar Hero spellen met die plastic gitaar. Lijkt me echt gay.
Dude, serieus, begin een blog ofzo. Ik hoef echt niet te weten wanneer jij in bad gaat of de krant gaat halen of de oefenruimte gaat stofzuigen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:11 schreef Aresdreams het volgende:
maar dean is gewoon te ongeduldig
jeej thuis... eerst zo eten en dan de zwijnenstal uitruimen
en dan mogelijk werken aan oudjes en nieuwtjes
Dat is echt vet om te doen!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik krijg ook nog stickers van je dribbel!!!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:58 schreef brother52 het volgende:
Dan moet je wel een sticker voor mij overhouden.
Als je me ophaalt uit groningen dan wil ik er wel op spelen en dan weeer thuisbrengt met de gitaar mist ie bevalt, wil ik em wel kopenquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:10 schreef Deansensitized het volgende:
Iemand belang bij een mooie Dean VX? Speelt en klinkt erg lekker.
Bolt on nek, 22 frets, twee humbuckers, alle electronica in orde, hals is recht, kleine gebruikssporen maar geen schade. Word afgeleverd met een verse afstelling en nieuwe set snaren [naar keuze].
Even komen spelen en hem uitproberen is uiteraard altijd mogelijk.
Dit alles voor slechts 150 euro!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Owja verdomme krijg nou wat =Dquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:48 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Ik krijg ook nog stickers van je dribbel!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |