abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:12:35 #51
188728 Lyzio
why do we fall
pi_60579740
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:08 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Nou 12 juni heb ik mijn internet besteld, dus het is al langer dan anderhalf maand geleden overgegaan

Een vriend van me heeft er wel geluk mee trouwens, die heeft ff lekker 1000euro korting gekregen van ze
Kan inderdaad ook langer zijn. Weet het niet meer precies. Feit is dat ik drie weken zonder internet gezeten heb. Dat is niet zo'n ramp natuurlijk, ware het niet dat onze zaak ongeveer voor 90% op internet draait. En die uitvreters van Ziggo zeggen je zonder schaamte dat je dan maar een duurder abbonementje moet pakken.

UITVRETERS! MACHTSPOSITIE!
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_60579761
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:09 schreef RTB het volgende:
Vanochtend ben ik vrolijk aan het internetten......ik doe niks speciaals, ineens laad ie een pagina niet meer. Mijn eerste gedachte was: "Zal wel alleen deze pagina zijn".....maar helaas, andere pagina's deed ie ook niet meer laden.

Ik sluit de internetbrowser af, start hem opnieuw op, word ik ineens doorgeleid naar modem.casema.nl of iets in die trant met een mooi plaatje van ziggo erbij.

"Blabla hallo nieuwe klant, gefeliciteerd met uw nieuwe modem of verhuizing of whatever, voer hier uw activatiecode + wachtwoord in"

Ik zat echt even van "what de fuck is dit nou weer"......ik refresh, nog steeds die pagina. Geen enkele andere pagina deed het. Modem resetten hielp niet, computer rebooten ook niet, modem resetten + computer rebooten ook niet. En natuurlijk nooit een code of modem ofzo ontvangen.

Ik de klantenservice bellen......ik zal eventjes beschrijven hoe die is.

"Hallo met ziggo, om U beter tot dienst te zijn moet U Uw postcode invoeren" Doe je dat, krijg je een menu met 5 opties. Kies je daar wat, krijg je WEER een menu met 5 opties. Kies je daar wat, vragen ze of je weer je postcode wilt invoeren

Na een half uur in de wacht kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die het allemaal maar vreemd vond en er niks van snapte en het zo vervelend vond. Na 5 minuten rondkijken in het dossier heeft ie maar besloten om mijn verbinding een keertje opnieuw te activeren, en toen deed ie het wel.

We gaan maar eens zoeken naar een andere provider.
Kankerziggo
Had ik maar een alternatief.

Bij TNT heb je ook echt 4 keuzes - 5 keuzes - 3 keuzes - 8 keuzes.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_60579799
Waarom zit iedereen hier nou te klagen over Ziggo, de reden dat TS nog geen internet heeft is omdat TNT zo stom is het pakket bij buren af te leveren.

pi_60579839
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:13 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Kankerziggo
Had ik maar een alternatief.

Bij TNT heb je ook echt 4 keuzes - 5 keuzes - 3 keuzes - 8 keuzes.
Dat is zowat overal ook, bij KPN had ik iets van 6 keuzes - 3 keuzes - *wij kunnen u beter van service zijn met uw klantnummer, toets dit aub in* - 5 keuzes - 6 keuzes - medewerker *hallo, wat is uw klantnummer?*
pi_60579891
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:15 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom zit iedereen hier nou te klagen over Ziggo, de reden dat TS nog geen internet heeft is omdat TNT zo stom is het pakket bij buren af te leveren.

[ afbeelding ]
Het duurde sowieso al een maand voordat mijn buurman het pakket had, en Ziggo moet die pakketten markeren met 'alleen huisadres'.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:20:01 #56
3185 Adelante
To let it go now
pi_60579900
Kun je geen briefje bij de buurman in de bus doen met het verzoek of ie het modem over de schutting wil gooien?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60580456
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:20 schreef Adelante het volgende:
Kun je geen briefje bij de buurman in de bus doen met het verzoek of ie het modem over de schutting wil gooien?
Zal ik inderdaad even doen, even vragen of hij een briefje in mijn bus kan doen wanneer hij ongeveer thuis is gemiddeld.

En ik ga even bij al m'n buren vragen of zij hem hebben, mits de postbode het verkeerde nummer heeft opgeschreven.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:50:46 #58
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_60587336
omg hou op.
pakje bij de buren.

ik ken die gast geeneens,
ja 1x gezien snachts, bonkte ie op mn deur of de muziek zachter kon.. IK WAS PAS NET THUIS
dus idd, zomaar pakjes bij de buren
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_60588462
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:50 schreef marcel-o het volgende:
omg hou op.
pakje bij de buren.

ik ken die gast geeneens,
ja 1x gezien snachts, bonkte ie op mn deur of de muziek zachter kon.. IK WAS PAS NET THUIS
dus idd, zomaar pakjes bij de buren
Sterker nog, ik heb die gast nog NOOIT gezien.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 23:44:28 #60
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_60588783
Pakjes afgeven bij de buren
Als je toevallig ruzie hebt met die buren, kun je mooi fluiten naar je pakje
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 23:47:06 #61
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_60588846
zolang t mogelijk is, laat k t op mn werk afleveren.
scheelt ook weer dat de verzender mn adres niet kent
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  woensdag 6 augustus 2008 @ 00:26:42 #62
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_60589914
Pakketten van boven een bepaalde waarde mogen sowieso niet bij de buren worden afgeleverd.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 10:36:33 #63
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60595142
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:15 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
OMG die plaat
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_60595671
ik las dat je een nokia n95 hebt en je daar mee internet op je mobiel...
sluit je mobiel aan op een notebook of pc installeer nokia pc suite en sluit je telefoon aan op je PC.

en jawel er is internet op je pc. het gaat wel niet snel maar het werkt wel. ik doe het vaak ook al ik in een hotel zit met mijn notebook en het hotel heeft geen internet.
ik heb liever 1 k*t in de hand, dan de lucht van 10.
pi_60599423
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:00 schreef hafc het volgende:
ik las dat je een nokia n95 hebt en je daar mee internet op je mobiel...
sluit je mobiel aan op een notebook of pc installeer nokia pc suite en sluit je telefoon aan op je PC.

en jawel er is internet op je pc. het gaat wel niet snel maar het werkt wel. ik doe het vaak ook al ik in een hotel zit met mijn notebook en het hotel heeft geen internet.
Dat heb ik al vaak geprobeerd inderdaad, maar mn pc herkent geen modem in mn telefoon. Terwijl ik alles goed doe met nokia software, drivers enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')