abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:33:41 #26
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_60578810
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:11 schreef lennartb.nl het volgende:
Ziggo weigert een nieuw pakket te verzenden, en TNT kan er ook 'niets aan doen'. Oftewel ik moet gewoon inbreken bij die mongool.
Simpel.

Je bent klant bij Ziggo en Ziggo is er verantwoordelijk voor dat je dat pakket krijgt. Als de transporteur het pakket in de sloot mietert, in een magazijn gooit bij 100.000 andere "kwijtgeraakte" zaken of aflevert bij je buurman is niet jouw probleem. Je bent klant bij Ziggo en dus zal Ziggo ervoor moeten zorgen dat je je modem krijgt. En dan mag Ziggo gaan zeuren bij de transporteur over het kwijtgeraakte pakket.
pi_60578863
Gewoon zeggen dat je niets hebt ontvangen.
Wist u dat 90% van wat ik post onzin is!!
pi_60578932
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:35 schreef Bartleunen het volgende:
Gewoon zeggen dat je niets hebt ontvangen.
Niet eens zo'n gek idee, maar wel te laat, want er staat nu al bij mij genoteerd hoe het zit met de buurman enzo.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_60578962
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:35 schreef Bartleunen het volgende:
Gewoon zeggen dat je niets hebt ontvangen.
precies, wordt zo een nieuwe gestuurd en heb je het eind deze week in huis
Ja, schrok je toch even he!
pi_60578987
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:38 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Niet eens zo'n gek idee, maar wel te laat, want er staat nu al bij mij genoteerd hoe het zit met de buurman enzo.
Tja das nou jammer. Je buurman zit waarschijnlijk nu te fokken via jouw modem
Wist u dat 90% van wat ik post onzin is!!
pi_60579009
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:39 schreef Boe-man het volgende:

[..]

precies, wordt zo een nieuwe gestuurd en heb je het eind deze week in huis
bij ziggo

dan mag je blij zijn als je het over 1,5 maand in huis hebt,wat een kutbedrijf is dat
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_60579087
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:41 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

bij ziggo

dan mag je blij zijn als je het over 1,5 maand in huis hebt,wat een kutbedrijf is dat
Slechte ervaringen mee dan? Ik werk nu al 3 jaar voor @home (ziggo) en wij hebben nog nooit klachten ontvangen. Mogelijk blijven deze klachten altijd hangen bij het call centrum en word er niets mee gedaan.
Wist u dat 90% van wat ik post onzin is!!
pi_60579088
Heb je niet het mobiele nummer van je buurman ofzo? Of wat dan ook om hem te bereiken?
pi_60579096
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:44 schreef Bartleunen het volgende:

[..]

Slechte ervaringen mee dan?
ja
blablablablablablablablablablablablablabla
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:46:59 #35
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_60579136
TS, je moet ook voortaan een kamerraam open laten staan, gooien ze namelijk gemakkelijk naar binnen.
pi_60579162
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:44 schreef RacerDKB het volgende:
Heb je niet het mobiele nummer van je buurman ofzo? Of wat dan ook om hem te bereiken?
Nee, het is zelfs een paar 'huizen' verder.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_60579171
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:46 schreef wolferl het volgende:
TS, je moet ook voortaan een kamerraam open laten staan, gooien ze namelijk gemakkelijk naar binnen.
Precies, En als je er nog een trapje bij zet klimt de monteur ook nog door het raampje om het zaakje aan te sluiten!
Wist u dat 90% van wat ik post onzin is!!
pi_60579194
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:46 schreef wolferl het volgende:
TS, je moet ook voortaan een kamerraam open laten staan, gooien ze namelijk gemakkelijk naar binnen.
Zal ik bij het volgende ziggo pakket es proberen

Misschien heeft de postbode dit wel gedaan bij m'n overleden buurman omdat zijn raam wel open stond.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_60579240
Dat standaard bij buren afleveren verhaal begrijp ik ook nog steeds niet. Niet iedereen is dikke vriendjes met de buurman, of je woont tussen allerlei vage lui die je niet kent en dus al helemaal niet vertrouwt... maar nee hoor, gewoon bij de buren afleveren In het ergste geval zie je je pakket nooit meer terug.

Net zoals die gemeentelijke NEE - NEE stickers zou er een officiële ALLEEN HUISADRES OF IK SNIJ JE KEEL DOOR sticker moeten komen.

Oh, en vlak voordat je met de noorderzon vertrekt een pakket aannemen is wel erg sneu
pi_60579254
Moet je nu ook al abbonement geld betalen?
Wist u dat 90% van wat ik post onzin is!!
pi_60579288
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:52 schreef Bartleunen het volgende:
Moet je nu ook al abbonement geld betalen?
Yup

Maar dat kan me niet eens zoveel schelen, ik wil godverdomme gewoon internet.
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:51 schreef Henno het volgende:
Net zoals die gemeentelijke NEE - NEE stickers zou er een officiële ALLEEN HUISADRES OF IK SNIJ JE KEEL DOOR sticker moeten komen.
Dat zouden ze echt moeten maken inderdaad, een NEE - NEE - NEE sticker.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_60579304
Dit hebben ze mijn buurman ook geflikt. En die doos stond nog best in de weg in de gang bij mij hier.
pi_60579347
Ik kreeg vandaag van Ziggo een digitale decoder. Waarschijnlijk omdat ik Alles-in-1 Plus heb aangevraagd. Maar wat moet ik met die decoder als ik al 2 decoders heb, en maar 2 tv's heb?
pi_60579354
Ik heb trouwens ook al een paar week een pakket van mijn buurvrouw (een grote platte, zit geen modem in gok ik ), en ik heb zelf al 10x aangebeld daar. Dat ding zou ik ook gewoon weg moeten gooien.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_60579359
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:53 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Yup

Maar dat kan me niet eens zoveel schelen, ik wil godverdomme gewoon internet.
[..]

Dat zouden ze echt moeten maken inderdaad, een NEE - NEE - NEE sticker.
Kun je niet gewoon bellen en dreigen dat je het abbonement alsnog opzegt als het modem niet binnen 3 werkdagen is geariveerd?
Wist u dat 90% van wat ik post onzin is!!
pi_60579390
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:56 schreef Bartleunen het volgende:

[..]

Kun je niet gewoon bellen en dreigen dat je het abbonement alsnog opzegt als het modem niet binnen 3 werkdagen is geariveerd?
Ik heb geen telefoonaansluiting dus ADSL is onmogelijk, en Ziggo is hier in 't noorden de enige mogelijkheid tot kabel

Ziggo internet zit bij mijn huurprijs in dus ik kan ook geen andere kabelaansluiting nemen die ik nodig heb voor bijvoorbeeld UPC (die volgens mij niet in het noorden levert)
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:57:41 #47
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_60579411
Daarom laat ik pakketjes op mijn werk bezorgen.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:07:30 #48
188728 Lyzio
why do we fall
pi_60579636
Ziggo is de grootste pauperituszooi die er bestaat. Sinds het overgegaan is (volgens mij een dikke anderhalve maand geleden) van @Home naar deze crap heb ik welgeteld een maand internet gehad. Drie weken lag het eruit, en die baklappen aan de telefoon maar tijd rekken. Jezus wat een gespuis.

CRIMINELEN ZIJN HET! MET PEK EN VEREN HET LAND UIT JAGEN!
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_60579660
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:07 schreef Lyzio het volgende:
Ziggo is de grootste pauperituszooi die er bestaat. Sinds het overgegaan is (volgens mij een dikke anderhalve maand geleden) van @Home naar deze crap heb ik welgeteld een maand internet gehad. Drie weken lag het eruit, en die baklappen aan de telefoon maar tijd rekken. Jezus wat een gespuis.

CRIMINELEN ZIJN HET! MET PEK EN VEREN HET LAND UIT JAGEN!
Nou 12 juni heb ik mijn internet besteld, dus het is al langer dan anderhalf maand geleden overgegaan

Een vriend van me heeft er wel geluk mee trouwens, die heeft ff lekker 1000euro korting gekregen van ze
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_60579683
Vanochtend ben ik vrolijk aan het internetten......ik doe niks speciaals, ineens laad ie een pagina niet meer. Mijn eerste gedachte was: "Zal wel alleen deze pagina zijn".....maar helaas, andere pagina's deed ie ook niet meer laden.

Ik sluit de internetbrowser af, start hem opnieuw op, word ik ineens doorgeleid naar modem.casema.nl of iets in die trant met een mooi plaatje van ziggo erbij.

"Blabla hallo nieuwe klant, gefeliciteerd met uw nieuwe modem of verhuizing of whatever, voer hier uw activatiecode + wachtwoord in"

Ik zat echt even van "what de fuck is dit nou weer"......ik refresh, nog steeds die pagina. Geen enkele andere pagina deed het. Modem resetten hielp niet, computer rebooten ook niet, modem resetten + computer rebooten ook niet. En natuurlijk nooit een code of modem ofzo ontvangen.

Ik de klantenservice bellen......ik zal eventjes beschrijven hoe die is.

"Hallo met ziggo, om U beter tot dienst te zijn moet U Uw postcode invoeren" Doe je dat, krijg je een menu met 5 opties. Kies je daar wat, krijg je WEER een menu met 5 opties. Kies je daar wat, vragen ze of je weer je postcode wilt invoeren

Na een half uur in de wacht kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die het allemaal maar vreemd vond en er niks van snapte en het zo vervelend vond. Na 5 minuten rondkijken in het dossier heeft ie maar besloten om mijn verbinding een keertje opnieuw te activeren, en toen deed ie het wel.

We gaan maar eens zoeken naar een andere provider.
deal with it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')