Simpel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:11 schreef lennartb.nl het volgende:
Ziggo weigert een nieuw pakket te verzenden, en TNT kan er ook 'niets aan doen'. Oftewel ik moet gewoon inbreken bij die mongool.
Niet eens zo'n gek idee, maar wel te laat, want er staat nu al bij mij genoteerd hoe het zit met de buurman enzo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:35 schreef Bartleunen het volgende:
Gewoon zeggen dat je niets hebt ontvangen.
precies, wordt zo een nieuwe gestuurd en heb je het eind deze week in huisquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:35 schreef Bartleunen het volgende:
Gewoon zeggen dat je niets hebt ontvangen.
Tja das nou jammer. Je buurman zit waarschijnlijk nu te fokken via jouw modemquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:38 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Niet eens zo'n gek idee, maar wel te laat, want er staat nu al bij mij genoteerd hoe het zit met de buurman enzo.
bij ziggoquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:39 schreef Boe-man het volgende:
[..]
precies, wordt zo een nieuwe gestuurd en heb je het eind deze week in huis
Slechte ervaringen mee dan? Ik werk nu al 3 jaar voor @home (ziggo) en wij hebben nog nooit klachten ontvangen. Mogelijk blijven deze klachten altijd hangen bij het call centrum en word er niets mee gedaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:41 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
bij ziggo![]()
![]()
![]()
dan mag je blij zijn als je het over 1,5 maand in huis hebt,wat een kutbedrijf is dat
Nee, het is zelfs een paar 'huizen' verder.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:44 schreef RacerDKB het volgende:
Heb je niet het mobiele nummer van je buurman ofzo? Of wat dan ook om hem te bereiken?
Precies, En als je er nog een trapje bij zet klimt de monteur ook nog door het raampje om het zaakje aan te sluiten!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:46 schreef wolferl het volgende:
TS, je moet ook voortaan een kamerraam open laten staan, gooien ze namelijk gemakkelijk naar binnen.
Zal ik bij het volgende ziggo pakket es proberenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:46 schreef wolferl het volgende:
TS, je moet ook voortaan een kamerraam open laten staan, gooien ze namelijk gemakkelijk naar binnen.
Yupquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:52 schreef Bartleunen het volgende:
Moet je nu ook al abbonement geld betalen?
Dat zouden ze echt moeten maken inderdaad, een NEE - NEE - NEE sticker.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:51 schreef Henno het volgende:
Net zoals die gemeentelijke NEE - NEE stickers zou er een officiële ALLEEN HUISADRES OF IK SNIJ JE KEEL DOOR sticker moeten komen.
Kun je niet gewoon bellen en dreigen dat je het abbonement alsnog opzegt als het modem niet binnen 3 werkdagen is geariveerd?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:53 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Yup![]()
Maar dat kan me niet eens zoveel schelen, ik wil godverdomme gewoon internet.
[..]
Dat zouden ze echt moeten maken inderdaad, een NEE - NEE - NEE sticker.
Ik heb geen telefoonaansluiting dus ADSL is onmogelijk, en Ziggo is hier in 't noorden de enige mogelijkheid tot kabelquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:56 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon bellen en dreigen dat je het abbonement alsnog opzegt als het modem niet binnen 3 werkdagen is geariveerd?
Nou 12 juni heb ik mijn internet besteld, dus het is al langer dan anderhalf maand geleden overgegaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:07 schreef Lyzio het volgende:
Ziggo is de grootste pauperituszooi die er bestaat. Sinds het overgegaan is (volgens mij een dikke anderhalve maand geleden) van @Home naar deze crap heb ik welgeteld een maand internet gehad. Drie weken lag het eruit, en die baklappen aan de telefoon maar tijd rekken. Jezus wat een gespuis.
CRIMINELEN ZIJN HET! MET PEK EN VEREN HET LAND UIT JAGEN!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |