abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60578316
Bijna 2 maand geleden heb ik ziggo internet besteld (geen andere optie waar ik woon). De levering kon 2 week duren dus na 2 week heb ik ziggo maar even gebeld, geen spoor van mijn aanmelding. Maar weer overnieuw besteld dus, na 4 dagen heb ik gebeld of ik überhaupt nog in het systeem stond, dit keer gelukkig wel.

Een week later krijg ik een briefje in de bus dat die bij de buren is afgeleverd. Na drie week lang elke dag op verschillende tijdstippen aanbellen heb ik nog steeds mijn pakket niet.

Ziggo weigert een nieuw pakket te verzenden, en TNT kan er ook 'niets aan doen'. Oftewel ik moet gewoon inbreken bij die mongool.

Ik kan me niet voorstellen dat die gast al 3 week op vakantie is. En sowieso, waarom is het standaard dat het pakket naar de buren gaat als je niet thuis bent? Als ik vantevoren deze optie niet krijg ga ik er van uit dat mijn pakket automatisch naar het postkantoor gaat.

Ziggo
TNT
Buurman

Ik wil internet! Internetten op m'n telefoon begint irritant te worden.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_60578356
Maar je zit toch op Fok!?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60578375
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:12 schreef Pritt het volgende:
Maar je zit toch op Fok!?
Met m'n telefoon, en op het moment in iemand anders' huis.
pi_60578376
Weheheh, TS heeft heel dit topic op zijn telefoon moeten typen
pi_60578381
Gewoon nog een keer aanvragen joh.
pi_60578387
Ik bel ziggo altijd even als ik zin heb in muziek
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_60578391
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:13 schreef XiChico het volgende:
Nee dit doe ik bij iemand anders thuis
Anders had ik dit topic al wel eerder geplaatst.
pi_60578394
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:13 schreef XiChico het volgende:
ik ben op mijn telefoon sneller dan met toetsenbord
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_60578435
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:14 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

ik ben op mijn telefoon sneller dan met toetsenbord
Qwerty telefoon? Dat had ik wel graag gehad op m'n N95 de afgelopen tijd
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:14 schreef afcajos het volgende:
Ik bel ziggo altijd even als ik zin heb in muziek
Ga ik denk ik ook maar vaker doen, nu ik geen nieuwe muziek kan downloaden

Edit: nog een klacht:
pi_60578526
Ik hoor dat wel meer,ik werk zelf met eens servicebalie van tnt en ik word GEK van al die internetpaketten.
Zo'n pakket mag NOOIT bij de buren gelegd worden,moet altijd naar dichtstbijzijnde postkantoor.
Probleem is alleen dat de bodes per afgeleverd pakket betaald worden,dus ja,dan dump je zoveel mogelijk op het adres waar je wezen moet,nietwaar?
Het enige wat je kan doen is op tracktrace.nl kijken als je het 3-S nummer hebt (moet erbij geschreven staan),en in het allerlaatste geval op alle tijden bij de buren blijven bellen.
Succes!
pi_60578542
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:16 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Qwerty telefoon? Dat had ik wel graag gehad op m'n N95 de afgelopen tijd
[..]

Ga ik denk ik ook maar vaker doen, nu ik geen nieuwe muziek kan downloaden
nee,gewone met t9 woordenboek
ik kan op mijn telefoon 10x keer zo snel blind een verhaal typen,dan op een toetsenbord als ik wel kijk wat ik doe
pi_60578560
Die buurman van hem zit nu lekker te genieten van ziggo internet op de ts zijn kosten
Wist u dat 90% van wat ik post onzin is!!
pi_60578563
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:20 schreef dborhem het volgende:
Ik hoor dat wel meer,ik werk zelf met eens servicebalie van tnt en ik word GEK van al die internetpaketten.
Zo'n pakket mag NOOIT bij de buren gelegd worden,moet altijd naar dichtstbijzijnde postkantoor.
Probleem is alleen dat de bodes per afgeleverd pakket betaald worden,dus ja,dan dump je zoveel mogelijk op het adres waar je wezen moet,nietwaar?
Het enige wat je kan doen is op tracktrace.nl kijken als je het 3-S nummer hebt (moet erbij geschreven staan),en in het allerlaatste geval op alle tijden bij de buren blijven bellen.
Succes!
Kan ik TNT er niet op aanspreken dat de postbode onterecht het pakket bij de buren heeft afgeleverd?
pi_60578596
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:22 schreef Bartleunen het volgende:
Die buurman van hem zit nu lekker te genieten van ziggo internet op de ts zijn kosten
Precies Met een koptelefoon op zodat hij jou niet steeds hoort bellen zit ie lekker pr0n te kijken
pi_60578640
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:23 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:

[..]

Precies Met een koptelefoon op zodat hij jou niet steeds hoort bellen zit ie lekker pr0n te kijken

Maar m'n toegangscodes enzo heb ik wel, die overigens niet werken met een oud @home modem (die er exact hetzelfde uitzien)
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:21 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

nee,gewone met t9 woordenboek
ik kan op mijn telefoon 10x keer zo snel blind een verhaal typen,dan op een toetsenbord als ik wel kijk wat ik doe
Netjes Ik wil wel een T9 voor mn PC hebben.
pi_60578646
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:22 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Kan ik TNT er niet op aanspreken dat de postbode onterecht het pakket bij de buren heeft afgeleverd?
je kan het allicht proberen .
pi_60578660
quote:

[..]

Als er niet voor een pakket getekend hoeft te worden, mag TNT het bij de buren afleveren, tenzij er "alleen huisadres" op het pakket staat.
pi_60578664
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:25 schreef zovty het volgende:

[..]

je kan het allicht proberen .
En anders maar inbreken omdat ik bang was dat hij was gestorven
pi_60578665
quote:

[..]

Nee... Dat heet service.

Als de pakketdienst het pakket bij de buren heeft achtergelaten, hebben de buren het ook aangenomen (en waren ze op dat moment dus aanwezig. Je bent nogal een sufkut als je een pakje aanneemt voor je buurman als je op het punt staat op vakantie te gaan).
Als er niet op het pakket vermeld staat dat het niet bij de buren mag worden afgeleverd, mag het bij de buren worden afgeleverd.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_60578682
quote:
Dat kan,alleen als je een pakketje boterhammen bij de telefoon houd en veel te drinken,want zelfs voor de kantoren nemen ze de telefoon nog niet aan,of na lang laten overgaan.
Tenslotte moet je het geluk hebben dat ze geen uitzendkracht cq iemand hebben neergezet die alleen goed is om de vloer te dweilen.
En nee,niet iedere uitzendkracht is slecht,voordat ik DAT weer krijg.
pi_60578687
vaaaag.. dat zou verboden moeten worden om zooi af te geven bij de buren.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_60578698
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:26 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Nee... Dat heet service.

Als de pakketdienst het pakket bij de buren heeft achtergelaten, hebben de buren het ook aangenomen (en waren ze op dat moment dus aanwezig. Je bent nogal een sufkut als je een pakje aanneemt voor je buurman als je op het punt staat op vakantie te gaan).
Als er niet op het pakket vermeld staat dat het niet bij de buren mag worden afgeleverd, mag het bij de buren worden afgeleverd.
Dan maar bij de politie aangifte doen van diefstal

Ik belde net perongeluk de politie IPV ziggo, was het laatste 0900nr dat in mn telefoon stond
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:27 schreef Vampier het volgende:
vaaaag.. dat zou verboden moeten worden om zooi af te geven bij de buren.
Inderdaad! Het zou standaard terug naar het postkantoor moeten gaan en dat je bij keuze kan invullen of het naar de buren mag of niet
pi_60578765
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:23 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:

[..]

Zal zijn nieuwe modem straks wel weer helemaal vettig zijn. I.p.v. een zwart motorola modem krijgt hij dan de nieuwe versie: "de witte"
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:32:23 #24
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60578782
Gewoon een nieuw pakket gaan halen bij een verkoop punt?

Laat Ziggo maar aantonen dat jij het pakket ontvangen hebt.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_60578792
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:31 schreef Bartleunen het volgende:

[..]

Zal zijn nieuwe modem straks wel weer helemaal vettig zijn. I.p.v. een zwart motorola modem krijgt hij dan de nieuwe versie: "de witte"
Een mooi parelmoer modempje
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:33:41 #26
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_60578810
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:11 schreef lennartb.nl het volgende:
Ziggo weigert een nieuw pakket te verzenden, en TNT kan er ook 'niets aan doen'. Oftewel ik moet gewoon inbreken bij die mongool.
Simpel.

Je bent klant bij Ziggo en Ziggo is er verantwoordelijk voor dat je dat pakket krijgt. Als de transporteur het pakket in de sloot mietert, in een magazijn gooit bij 100.000 andere "kwijtgeraakte" zaken of aflevert bij je buurman is niet jouw probleem. Je bent klant bij Ziggo en dus zal Ziggo ervoor moeten zorgen dat je je modem krijgt. En dan mag Ziggo gaan zeuren bij de transporteur over het kwijtgeraakte pakket.
pi_60578863
Gewoon zeggen dat je niets hebt ontvangen.
pi_60578932
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:35 schreef Bartleunen het volgende:
Niet eens zo'n gek idee, maar wel te laat, want er staat nu al bij mij genoteerd hoe het zit met de buurman enzo.
pi_60578962
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:35 schreef Bartleunen het volgende:
precies, wordt zo een nieuwe gestuurd en heb je het eind deze week in huis
Ja, schrok je toch even he!
pi_60578987
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:38 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Niet eens zo'n gek idee, maar wel te laat, want er staat nu al bij mij genoteerd hoe het zit met de buurman enzo.
Tja das nou jammer. Je buurman zit waarschijnlijk nu te fokken via jouw modem
pi_60579009
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:39 schreef Boe-man het volgende:

[..]

precies, wordt zo een nieuwe gestuurd en heb je het eind deze week in huis
bij ziggo

dan mag je blij zijn als je het over 1,5 maand in huis hebt,wat een kutbedrijf is dat
pi_60579087
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:41 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

bij ziggo

dan mag je blij zijn als je het over 1,5 maand in huis hebt,wat een kutbedrijf is dat
Slechte ervaringen mee dan? Ik werk nu al 3 jaar voor @home (ziggo) en wij hebben nog nooit klachten ontvangen. Mogelijk blijven deze klachten altijd hangen bij het call centrum en word er niets mee gedaan.
pi_60579088
Heb je niet het mobiele nummer van je buurman ofzo? Of wat dan ook om hem te bereiken?
pi_60579096
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:44 schreef Bartleunen het volgende:

[..]

Slechte ervaringen mee dan?
ja
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:46:59 #35
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_60579136
TS, je moet ook voortaan een kamerraam open laten staan, gooien ze namelijk gemakkelijk naar binnen.
pi_60579162
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:44 schreef RacerDKB het volgende:
Heb je niet het mobiele nummer van je buurman ofzo? Of wat dan ook om hem te bereiken?
Nee, het is zelfs een paar 'huizen' verder.
pi_60579171
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:46 schreef wolferl het volgende:
TS, je moet ook voortaan een kamerraam open laten staan, gooien ze namelijk gemakkelijk naar binnen.
Precies, En als je er nog een trapje bij zet klimt de monteur ook nog door het raampje om het zaakje aan te sluiten!
pi_60579194
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:46 schreef wolferl het volgende:
Zal ik bij het volgende ziggo pakket es proberen

Misschien heeft de postbode dit wel gedaan bij m'n overleden buurman omdat zijn raam wel open stond.
pi_60579240
Dat standaard bij buren afleveren verhaal begrijp ik ook nog steeds niet. Niet iedereen is dikke vriendjes met de buurman, of je woont tussen allerlei vage lui die je niet kent en dus al helemaal niet vertrouwt... maar nee hoor, gewoon bij de buren afleveren In het ergste geval zie je je pakket nooit meer terug.

Net zoals die gemeentelijke NEE - NEE stickers zou er een officiële ALLEEN HUISADRES OF IK SNIJ JE KEEL DOOR sticker moeten komen.

Oh, en vlak voordat je met de noorderzon vertrekt een pakket aannemen is wel erg sneu
pi_60579254
Moet je nu ook al abbonement geld betalen?
pi_60579288
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:52 schreef Bartleunen het volgende:
Moet je nu ook al abbonement geld betalen?
Yup

Maar dat kan me niet eens zoveel schelen, ik wil godverdomme gewoon internet.
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:51 schreef Henno het volgende:
Net zoals die gemeentelijke NEE - NEE stickers zou er een officiële ALLEEN HUISADRES OF IK SNIJ JE KEEL DOOR sticker moeten komen.
Dat zouden ze echt moeten maken inderdaad, een NEE - NEE - NEE sticker.
pi_60579304
Dit hebben ze mijn buurman ook geflikt. En die doos stond nog best in de weg in de gang bij mij hier.
pi_60579347
Ik kreeg vandaag van Ziggo een digitale decoder. Waarschijnlijk omdat ik Alles-in-1 Plus heb aangevraagd. Maar wat moet ik met die decoder als ik al 2 decoders heb, en maar 2 tv's heb?
pi_60579354
Ik heb trouwens ook al een paar week een pakket van mijn buurvrouw (een grote platte, zit geen modem in gok ik ), en ik heb zelf al 10x aangebeld daar. Dat ding zou ik ook gewoon weg moeten gooien.
pi_60579359
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:53 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Yup

Maar dat kan me niet eens zoveel schelen, ik wil godverdomme gewoon internet.
[..]

Dat zouden ze echt moeten maken inderdaad, een NEE - NEE - NEE sticker.
Kun je niet gewoon bellen en dreigen dat je het abbonement alsnog opzegt als het modem niet binnen 3 werkdagen is geariveerd?
pi_60579390
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:56 schreef Bartleunen het volgende:

[..]

Kun je niet gewoon bellen en dreigen dat je het abbonement alsnog opzegt als het modem niet binnen 3 werkdagen is geariveerd?
Ik heb geen telefoonaansluiting dus ADSL is onmogelijk, en Ziggo is hier in 't noorden de enige mogelijkheid tot kabel

Ziggo internet zit bij mijn huurprijs in dus ik kan ook geen andere kabelaansluiting nemen die ik nodig heb voor bijvoorbeeld UPC (die volgens mij niet in het noorden levert)
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:57:41 #47
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_60579411
Daarom laat ik pakketjes op mijn werk bezorgen.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:07:30 #48
188728 Lyzio
why do we fall
pi_60579636
Ziggo is de grootste pauperituszooi die er bestaat. Sinds het overgegaan is (volgens mij een dikke anderhalve maand geleden) van @Home naar deze crap heb ik welgeteld een maand internet gehad. Drie weken lag het eruit, en die baklappen aan de telefoon maar tijd rekken. Jezus wat een gespuis.

CRIMINELEN ZIJN HET! MET PEK EN VEREN HET LAND UIT JAGEN!
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_60579660
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:07 schreef Lyzio het volgende:
Ziggo is de grootste pauperituszooi die er bestaat. Sinds het overgegaan is (volgens mij een dikke anderhalve maand geleden) van @Home naar deze crap heb ik welgeteld een maand internet gehad. Drie weken lag het eruit, en die baklappen aan de telefoon maar tijd rekken. Jezus wat een gespuis.

CRIMINELEN ZIJN HET! MET PEK EN VEREN HET LAND UIT JAGEN!
Nou 12 juni heb ik mijn internet besteld, dus het is al langer dan anderhalf maand geleden overgegaan

Een vriend van me heeft er wel geluk mee trouwens, die heeft ff lekker 1000euro korting gekregen van ze
pi_60579683
Vanochtend ben ik vrolijk aan het internetten......ik doe niks speciaals, ineens laad ie een pagina niet meer. Mijn eerste gedachte was: "Zal wel alleen deze pagina zijn".....maar helaas, andere pagina's deed ie ook niet meer laden.

Ik sluit de internetbrowser af, start hem opnieuw op, word ik ineens doorgeleid naar modem.casema.nl of iets in die trant met een mooi plaatje van ziggo erbij.

"Blabla hallo nieuwe klant, gefeliciteerd met uw nieuwe modem of verhuizing of whatever, voer hier uw activatiecode + wachtwoord in"

Ik zat echt even van "what de fuck is dit nou weer"......ik refresh, nog steeds die pagina. Geen enkele andere pagina deed het. Modem resetten hielp niet, computer rebooten ook niet, modem resetten + computer rebooten ook niet. En natuurlijk nooit een code of modem ofzo ontvangen.

Ik de klantenservice bellen......ik zal eventjes beschrijven hoe die is.

"Hallo met ziggo, om U beter tot dienst te zijn moet U Uw postcode invoeren" Doe je dat, krijg je een menu met 5 opties. Kies je daar wat, krijg je WEER een menu met 5 opties. Kies je daar wat, vragen ze of je weer je postcode wilt invoeren

Na een half uur in de wacht kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die het allemaal maar vreemd vond en er niks van snapte en het zo vervelend vond. Na 5 minuten rondkijken in het dossier heeft ie maar besloten om mijn verbinding een keertje opnieuw te activeren, en toen deed ie het wel.

We gaan maar eens zoeken naar een andere provider.
deal with it
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:12:35 #51
188728 Lyzio
why do we fall
pi_60579740
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:08 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Nou 12 juni heb ik mijn internet besteld, dus het is al langer dan anderhalf maand geleden overgegaan

Een vriend van me heeft er wel geluk mee trouwens, die heeft ff lekker 1000euro korting gekregen van ze
Kan inderdaad ook langer zijn. Weet het niet meer precies. Feit is dat ik drie weken zonder internet gezeten heb. Dat is niet zo'n ramp natuurlijk, ware het niet dat onze zaak ongeveer voor 90% op internet draait. En die uitvreters van Ziggo zeggen je zonder schaamte dat je dan maar een duurder abbonementje moet pakken.

UITVRETERS! MACHTSPOSITIE!
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_60579761
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:09 schreef RTB het volgende:
Vanochtend ben ik vrolijk aan het internetten......ik doe niks speciaals, ineens laad ie een pagina niet meer. Mijn eerste gedachte was: "Zal wel alleen deze pagina zijn".....maar helaas, andere pagina's deed ie ook niet meer laden.

Ik sluit de internetbrowser af, start hem opnieuw op, word ik ineens doorgeleid naar modem.casema.nl of iets in die trant met een mooi plaatje van ziggo erbij.

"Blabla hallo nieuwe klant, gefeliciteerd met uw nieuwe modem of verhuizing of whatever, voer hier uw activatiecode + wachtwoord in"

Ik zat echt even van "what de fuck is dit nou weer"......ik refresh, nog steeds die pagina. Geen enkele andere pagina deed het. Modem resetten hielp niet, computer rebooten ook niet, modem resetten + computer rebooten ook niet. En natuurlijk nooit een code of modem ofzo ontvangen.

Ik de klantenservice bellen......ik zal eventjes beschrijven hoe die is.

"Hallo met ziggo, om U beter tot dienst te zijn moet U Uw postcode invoeren" Doe je dat, krijg je een menu met 5 opties. Kies je daar wat, krijg je WEER een menu met 5 opties. Kies je daar wat, vragen ze of je weer je postcode wilt invoeren

Na een half uur in de wacht kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die het allemaal maar vreemd vond en er niks van snapte en het zo vervelend vond. Na 5 minuten rondkijken in het dossier heeft ie maar besloten om mijn verbinding een keertje opnieuw te activeren, en toen deed ie het wel.

We gaan maar eens zoeken naar een andere provider.
Kankerziggo
Had ik maar een alternatief.

Bij TNT heb je ook echt 4 keuzes - 5 keuzes - 3 keuzes - 8 keuzes.
pi_60579799
Waarom zit iedereen hier nou te klagen over Ziggo, de reden dat TS nog geen internet heeft is omdat TNT zo stom is het pakket bij buren af te leveren.

pi_60579839
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:13 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Kankerziggo
Had ik maar een alternatief.

Bij TNT heb je ook echt 4 keuzes - 5 keuzes - 3 keuzes - 8 keuzes.
Dat is zowat overal ook, bij KPN had ik iets van 6 keuzes - 3 keuzes - *wij kunnen u beter van service zijn met uw klantnummer, toets dit aub in* - 5 keuzes - 6 keuzes - medewerker *hallo, wat is uw klantnummer?*
pi_60579891
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:15 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom zit iedereen hier nou te klagen over Ziggo, de reden dat TS nog geen internet heeft is omdat TNT zo stom is het pakket bij buren af te leveren.

[ afbeelding ]
Het duurde sowieso al een maand voordat mijn buurman het pakket had, en Ziggo moet die pakketten markeren met 'alleen huisadres'.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:20:01 #56
3185 Adelante
To let it go now
pi_60579900
Kun je geen briefje bij de buurman in de bus doen met het verzoek of ie het modem over de schutting wil gooien?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60580456
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:20 schreef Adelante het volgende:
Kun je geen briefje bij de buurman in de bus doen met het verzoek of ie het modem over de schutting wil gooien?
Zal ik inderdaad even doen, even vragen of hij een briefje in mijn bus kan doen wanneer hij ongeveer thuis is gemiddeld.

En ik ga even bij al m'n buren vragen of zij hem hebben, mits de postbode het verkeerde nummer heeft opgeschreven.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:50:46 #58
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_60587336
omg hou op.
pakje bij de buren.

ik ken die gast geeneens,
ja 1x gezien snachts, bonkte ie op mn deur of de muziek zachter kon.. IK WAS PAS NET THUIS
dus idd, zomaar pakjes bij de buren
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_60588462
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:50 schreef marcel-o het volgende:
omg hou op.
pakje bij de buren.

ik ken die gast geeneens,
ja 1x gezien snachts, bonkte ie op mn deur of de muziek zachter kon.. IK WAS PAS NET THUIS
dus idd, zomaar pakjes bij de buren
Sterker nog, ik heb die gast nog NOOIT gezien.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 23:44:28 #60
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_60588783
Pakjes afgeven bij de buren
Als je toevallig ruzie hebt met die buren, kun je mooi fluiten naar je pakje
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 23:47:06 #61
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_60588846
zolang t mogelijk is, laat k t op mn werk afleveren.
scheelt ook weer dat de verzender mn adres niet kent
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  woensdag 6 augustus 2008 @ 00:26:42 #62
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_60589914
Pakketten van boven een bepaalde waarde mogen sowieso niet bij de buren worden afgeleverd.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 10:36:33 #63
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60595142
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:15 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
OMG die plaat
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_60595671
ik las dat je een nokia n95 hebt en je daar mee internet op je mobiel...
sluit je mobiel aan op een notebook of pc installeer nokia pc suite en sluit je telefoon aan op je PC.

en jawel er is internet op je pc. het gaat wel niet snel maar het werkt wel. ik doe het vaak ook al ik in een hotel zit met mijn notebook en het hotel heeft geen internet.
ik heb liever 1 k*t in de hand, dan de lucht van 10.
pi_60599423
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:00 schreef hafc het volgende:
ik las dat je een nokia n95 hebt en je daar mee internet op je mobiel...
sluit je mobiel aan op een notebook of pc installeer nokia pc suite en sluit je telefoon aan op je PC.

en jawel er is internet op je pc. het gaat wel niet snel maar het werkt wel. ik doe het vaak ook al ik in een hotel zit met mijn notebook en het hotel heeft geen internet.
Dat heb ik al vaak geprobeerd inderdaad, maar mn pc herkent geen modem in mn telefoon. Terwijl ik alles goed doe met nokia software, drivers enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')