Met m'n telefoon, en op het moment in iemand anders' huis.quote:
Nee dit doe ik bij iemand anders thuisquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:13 schreef XiChico het volgende:
Weheheh, TS heeft heel dit topic op zijn telefoon moeten typen
ik ben op mijn telefoon sneller dan met toetsenbordquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:13 schreef XiChico het volgende:
Weheheh, TS heeft heel dit topic op zijn telefoon moeten typen
Qwerty telefoon? Dat had ik wel graag gehad op m'n N95 de afgelopen tijdquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:14 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik ben op mijn telefoon sneller dan met toetsenbord
Ga ik denk ik ook maar vaker doen, nu ik geen nieuwe muziek kan downloadenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:14 schreef afcajos het volgende:
Ik bel ziggo altijd even als ik zin heb in muziek
nee,gewone met t9 woordenboekquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:16 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Qwerty telefoon? Dat had ik wel graag gehad op m'n N95 de afgelopen tijd![]()
[..]
Ga ik denk ik ook maar vaker doen, nu ik geen nieuwe muziek kan downloaden
Kan ik TNT er niet op aanspreken dat de postbode onterecht het pakket bij de buren heeft afgeleverd?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:20 schreef dborhem het volgende:
Ik hoor dat wel meer,ik werk zelf met eens servicebalie van tnt en ik word GEK van al die internetpaketten.
Zo'n pakket mag NOOIT bij de buren gelegd worden,moet altijd naar dichtstbijzijnde postkantoor.
Probleem is alleen dat de bodes per afgeleverd pakket betaald worden,dus ja,dan dump je zoveel mogelijk op het adres waar je wezen moet,nietwaar?
Het enige wat je kan doen is op tracktrace.nl kijken als je het 3-S nummer hebt (moet erbij geschreven staan),en in het allerlaatste geval op alle tijden bij de buren blijven bellen.
Succes!
Preciesquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:22 schreef Bartleunen het volgende:
Die buurman van hem zit nu lekker te genieten van ziggo internet op de ts zijn kosten
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:23 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
PreciesMet een koptelefoon op zodat hij jou niet steeds hoort bellen zit ie lekker pr0n te kijken
Netjesquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:21 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
nee,gewone met t9 woordenboek![]()
ik kan op mijn telefoon 10x keer zo snel blind een verhaal typen,dan op een toetsenbord als ik wel kijk wat ik doe
je kan het allicht proberenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:22 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Kan ik TNT er niet op aanspreken dat de postbode onterecht het pakket bij de buren heeft afgeleverd?
Als er niet voor een pakket getekend hoeft te worden, mag TNT het bij de buren afleveren, tenzij er "alleen huisadres" op het pakket staat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:22 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Kan ik TNT er niet op aanspreken dat de postbode onterecht het pakket bij de buren heeft afgeleverd?
En anders maar inbreken omdat ik bang was dat hij was gestorvenquote:
Nee... Dat heet service.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:22 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dat kan,alleen als je een pakketje boterhammen bij de telefoon houd en veel te drinken,want zelfs voor de kantoren nemen ze de telefoon nog niet aan,of na lang laten overgaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:22 schreef lennartb.nl het volgende:
Dan maar bij de politie aangifte doen van diefstalquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee... Dat heet service.
Als de pakketdienst het pakket bij de buren heeft achtergelaten, hebben de buren het ook aangenomen (en waren ze op dat moment dus aanwezig. Je bent nogal een sufkut als je een pakje aanneemt voor je buurman als je op het punt staat op vakantie te gaan).
Als er niet op het pakket vermeld staat dat het niet bij de buren mag worden afgeleverd, mag het bij de buren worden afgeleverd.
Inderdaad! Het zou standaard terug naar het postkantoor moeten gaan en dat je bij keuze kan invullen of het naar de buren mag of nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:27 schreef Vampier het volgende:
vaaaag.. dat zou verboden moeten worden om zooi af te geven bij de buren.
Zal zijn nieuwe modem straks wel weer helemaal vettig zijn. I.p.v. een zwart motorola modem krijgt hij dan de nieuwe versie: "de witte"quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:23 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
PreciesMet een koptelefoon op zodat hij jou niet steeds hoort bellen zit ie lekker pr0n te kijken
Een mooi parelmoer modempjequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:31 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Zal zijn nieuwe modem straks wel weer helemaal vettig zijn. I.p.v. een zwart motorola modem krijgt hij dan de nieuwe versie: "de witte"
Simpel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:11 schreef lennartb.nl het volgende:
Ziggo weigert een nieuw pakket te verzenden, en TNT kan er ook 'niets aan doen'. Oftewel ik moet gewoon inbreken bij die mongool.
Niet eens zo'n gek idee, maar wel te laat, want er staat nu al bij mij genoteerd hoe het zit met de buurman enzo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:35 schreef Bartleunen het volgende:
Gewoon zeggen dat je niets hebt ontvangen.
precies, wordt zo een nieuwe gestuurd en heb je het eind deze week in huisquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:35 schreef Bartleunen het volgende:
Gewoon zeggen dat je niets hebt ontvangen.
Tja das nou jammer. Je buurman zit waarschijnlijk nu te fokken via jouw modemquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:38 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Niet eens zo'n gek idee, maar wel te laat, want er staat nu al bij mij genoteerd hoe het zit met de buurman enzo.
bij ziggoquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:39 schreef Boe-man het volgende:
[..]
precies, wordt zo een nieuwe gestuurd en heb je het eind deze week in huis
Slechte ervaringen mee dan? Ik werk nu al 3 jaar voor @home (ziggo) en wij hebben nog nooit klachten ontvangen. Mogelijk blijven deze klachten altijd hangen bij het call centrum en word er niets mee gedaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:41 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
bij ziggo![]()
![]()
![]()
dan mag je blij zijn als je het over 1,5 maand in huis hebt,wat een kutbedrijf is dat
Nee, het is zelfs een paar 'huizen' verder.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:44 schreef RacerDKB het volgende:
Heb je niet het mobiele nummer van je buurman ofzo? Of wat dan ook om hem te bereiken?
Precies, En als je er nog een trapje bij zet klimt de monteur ook nog door het raampje om het zaakje aan te sluiten!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:46 schreef wolferl het volgende:
TS, je moet ook voortaan een kamerraam open laten staan, gooien ze namelijk gemakkelijk naar binnen.
Zal ik bij het volgende ziggo pakket es proberenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:46 schreef wolferl het volgende:
TS, je moet ook voortaan een kamerraam open laten staan, gooien ze namelijk gemakkelijk naar binnen.
Yupquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:52 schreef Bartleunen het volgende:
Moet je nu ook al abbonement geld betalen?
Dat zouden ze echt moeten maken inderdaad, een NEE - NEE - NEE sticker.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:51 schreef Henno het volgende:
Net zoals die gemeentelijke NEE - NEE stickers zou er een officiële ALLEEN HUISADRES OF IK SNIJ JE KEEL DOOR sticker moeten komen.
Kun je niet gewoon bellen en dreigen dat je het abbonement alsnog opzegt als het modem niet binnen 3 werkdagen is geariveerd?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:53 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Yup![]()
Maar dat kan me niet eens zoveel schelen, ik wil godverdomme gewoon internet.
[..]
Dat zouden ze echt moeten maken inderdaad, een NEE - NEE - NEE sticker.
Ik heb geen telefoonaansluiting dus ADSL is onmogelijk, en Ziggo is hier in 't noorden de enige mogelijkheid tot kabelquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:56 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon bellen en dreigen dat je het abbonement alsnog opzegt als het modem niet binnen 3 werkdagen is geariveerd?
Nou 12 juni heb ik mijn internet besteld, dus het is al langer dan anderhalf maand geleden overgegaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:07 schreef Lyzio het volgende:
Ziggo is de grootste pauperituszooi die er bestaat. Sinds het overgegaan is (volgens mij een dikke anderhalve maand geleden) van @Home naar deze crap heb ik welgeteld een maand internet gehad. Drie weken lag het eruit, en die baklappen aan de telefoon maar tijd rekken. Jezus wat een gespuis.
CRIMINELEN ZIJN HET! MET PEK EN VEREN HET LAND UIT JAGEN!
Kan inderdaad ook langer zijn. Weet het niet meer precies. Feit is dat ik drie weken zonder internet gezeten heb. Dat is niet zo'n ramp natuurlijk, ware het niet dat onze zaak ongeveer voor 90% op internet draait. En die uitvreters van Ziggo zeggen je zonder schaamte dat je dan maar een duurder abbonementje moet pakken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:08 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nou 12 juni heb ik mijn internet besteld, dus het is al langer dan anderhalf maand geleden overgegaan
Een vriend van me heeft er wel geluk mee trouwens, die heeft ff lekker 1000euro korting gekregen van ze
Kankerziggoquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:09 schreef RTB het volgende:
Vanochtend ben ik vrolijk aan het internetten......ik doe niks speciaals, ineens laad ie een pagina niet meer. Mijn eerste gedachte was: "Zal wel alleen deze pagina zijn".....maar helaas, andere pagina's deed ie ook niet meer laden.
Ik sluit de internetbrowser af, start hem opnieuw op, word ik ineens doorgeleid naar modem.casema.nl of iets in die trant met een mooi plaatje van ziggo erbij.
"Blabla hallo nieuwe klant, gefeliciteerd met uw nieuwe modem of verhuizing of whatever, voer hier uw activatiecode + wachtwoord in"
Ik zat echt even van "what de fuck is dit nou weer"......ik refresh, nog steeds die pagina. Geen enkele andere pagina deed het. Modem resetten hielp niet, computer rebooten ook niet, modem resetten + computer rebooten ook niet. En natuurlijk nooit een code of modem ofzo ontvangen.
Ik de klantenservice bellen......ik zal eventjes beschrijven hoe die is.
"Hallo met ziggo, om U beter tot dienst te zijn moet U Uw postcode invoeren" Doe je dat, krijg je een menu met 5 opties. Kies je daar wat, krijg je WEER een menu met 5 opties. Kies je daar wat, vragen ze of je weer je postcode wilt invoeren
Na een half uur in de wacht kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die het allemaal maar vreemd vond en er niks van snapte en het zo vervelend vond. Na 5 minuten rondkijken in het dossier heeft ie maar besloten om mijn verbinding een keertje opnieuw te activeren, en toen deed ie het wel.
We gaan maar eens zoeken naar een andere provider.
Dat is zowat overal ook, bij KPN had ik iets van 6 keuzes - 3 keuzes - *wij kunnen u beter van service zijn met uw klantnummer, toets dit aub in* - 5 keuzes - 6 keuzes - medewerker *hallo, wat is uw klantnummer?*quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:13 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Kankerziggo![]()
Had ik maar een alternatief.
Bij TNT heb je ook echt 4 keuzes - 5 keuzes - 3 keuzes - 8 keuzes.
Het duurde sowieso al een maand voordat mijn buurman het pakket had, en Ziggo moet die pakketten markeren met 'alleen huisadres'.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:15 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom zit iedereen hier nou te klagen over Ziggo, de reden dat TS nog geen internet heeft is omdat TNT zo stom is het pakket bij buren af te leveren.
[ afbeelding ]
Zal ik inderdaad even doen, even vragen of hij een briefje in mijn bus kan doen wanneer hij ongeveer thuis is gemiddeld.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:20 schreef Adelante het volgende:
Kun je geen briefje bij de buurman in de bus doen met het verzoek of ie het modem over de schutting wil gooien?
Sterker nog, ik heb die gast nog NOOIT gezien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:50 schreef marcel-o het volgende:
omg hou op.
pakje bij de buren.
ik ken die gast geeneens,
ja 1x gezien snachts, bonkte ie op mn deur of de muziek zachter kon.. IK WAS PAS NET THUIS![]()
dus idd, zomaar pakjes bij de buren
OMG die plaatquote:
Dat heb ik al vaak geprobeerd inderdaad, maar mn pc herkent geen modem in mn telefoon. Terwijl ik alles goed doe met nokia software, drivers enzo.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:00 schreef hafc het volgende:
ik las dat je een nokia n95 hebt en je daar mee internet op je mobiel...
sluit je mobiel aan op een notebook of pc installeer nokia pc suite en sluit je telefoon aan op je PC.
en jawel er is internet op je pc. het gaat wel niet snel maar het werkt wel. ik doe het vaak ook al ik in een hotel zit met mijn notebook en het hotel heeft geen internet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |