abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60578316
Bijna 2 maand geleden heb ik ziggo internet besteld (geen andere optie waar ik woon). De levering kon 2 week duren dus na 2 week heb ik ziggo maar even gebeld, geen spoor van mijn aanmelding. Maar weer overnieuw besteld dus, na 4 dagen heb ik gebeld of ik überhaupt nog in het systeem stond, dit keer gelukkig wel.

Een week later krijg ik een briefje in de bus dat die bij de buren is afgeleverd. Na drie week lang elke dag op verschillende tijdstippen aanbellen heb ik nog steeds mijn pakket niet.

Ziggo weigert een nieuw pakket te verzenden, en TNT kan er ook 'niets aan doen'. Oftewel ik moet gewoon inbreken bij die mongool.

Ik kan me niet voorstellen dat die gast al 3 week op vakantie is. En sowieso, waarom is het standaard dat het pakket naar de buren gaat als je niet thuis bent? Als ik vantevoren deze optie niet krijg ga ik er van uit dat mijn pakket automatisch naar het postkantoor gaat.

Ziggo
TNT
Buurman

Ik wil internet! Internetten op m'n telefoon begint irritant te worden.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_60578356
Maar je zit toch op Fok!?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60578375
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:12 schreef Pritt het volgende:
Maar je zit toch op Fok!?
Met m'n telefoon, en op het moment in iemand anders' huis.
pi_60578376
Weheheh, TS heeft heel dit topic op zijn telefoon moeten typen
pi_60578381
Gewoon nog een keer aanvragen joh.
pi_60578387
Ik bel ziggo altijd even als ik zin heb in muziek
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_60578391
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:13 schreef XiChico het volgende:
Nee dit doe ik bij iemand anders thuis
Anders had ik dit topic al wel eerder geplaatst.
pi_60578394
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:13 schreef XiChico het volgende:
ik ben op mijn telefoon sneller dan met toetsenbord
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_60578435
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:14 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

ik ben op mijn telefoon sneller dan met toetsenbord
Qwerty telefoon? Dat had ik wel graag gehad op m'n N95 de afgelopen tijd
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:14 schreef afcajos het volgende:
Ik bel ziggo altijd even als ik zin heb in muziek
Ga ik denk ik ook maar vaker doen, nu ik geen nieuwe muziek kan downloaden

Edit: nog een klacht:
pi_60578526
Ik hoor dat wel meer,ik werk zelf met eens servicebalie van tnt en ik word GEK van al die internetpaketten.
Zo'n pakket mag NOOIT bij de buren gelegd worden,moet altijd naar dichtstbijzijnde postkantoor.
Probleem is alleen dat de bodes per afgeleverd pakket betaald worden,dus ja,dan dump je zoveel mogelijk op het adres waar je wezen moet,nietwaar?
Het enige wat je kan doen is op tracktrace.nl kijken als je het 3-S nummer hebt (moet erbij geschreven staan),en in het allerlaatste geval op alle tijden bij de buren blijven bellen.
Succes!
pi_60578542
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:16 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Qwerty telefoon? Dat had ik wel graag gehad op m'n N95 de afgelopen tijd
[..]

Ga ik denk ik ook maar vaker doen, nu ik geen nieuwe muziek kan downloaden
nee,gewone met t9 woordenboek
ik kan op mijn telefoon 10x keer zo snel blind een verhaal typen,dan op een toetsenbord als ik wel kijk wat ik doe
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_60578560
Die buurman van hem zit nu lekker te genieten van ziggo internet op de ts zijn kosten
Wist u dat 90% van wat ik post onzin is!!
pi_60578563
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:20 schreef dborhem het volgende:
Ik hoor dat wel meer,ik werk zelf met eens servicebalie van tnt en ik word GEK van al die internetpaketten.
Zo'n pakket mag NOOIT bij de buren gelegd worden,moet altijd naar dichtstbijzijnde postkantoor.
Probleem is alleen dat de bodes per afgeleverd pakket betaald worden,dus ja,dan dump je zoveel mogelijk op het adres waar je wezen moet,nietwaar?
Het enige wat je kan doen is op tracktrace.nl kijken als je het 3-S nummer hebt (moet erbij geschreven staan),en in het allerlaatste geval op alle tijden bij de buren blijven bellen.
Succes!
Kan ik TNT er niet op aanspreken dat de postbode onterecht het pakket bij de buren heeft afgeleverd?
pi_60578596
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:22 schreef Bartleunen het volgende:
Die buurman van hem zit nu lekker te genieten van ziggo internet op de ts zijn kosten
Precies Met een koptelefoon op zodat hij jou niet steeds hoort bellen zit ie lekker pr0n te kijken
pi_60578640
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:23 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:

[..]

Precies Met een koptelefoon op zodat hij jou niet steeds hoort bellen zit ie lekker pr0n te kijken

Maar m'n toegangscodes enzo heb ik wel, die overigens niet werken met een oud @home modem (die er exact hetzelfde uitzien)
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:21 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

nee,gewone met t9 woordenboek
ik kan op mijn telefoon 10x keer zo snel blind een verhaal typen,dan op een toetsenbord als ik wel kijk wat ik doe
Netjes Ik wil wel een T9 voor mn PC hebben.
pi_60578646
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:22 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Kan ik TNT er niet op aanspreken dat de postbode onterecht het pakket bij de buren heeft afgeleverd?
je kan het allicht proberen .
pi_60578660
quote:

[..]

Als er niet voor een pakket getekend hoeft te worden, mag TNT het bij de buren afleveren, tenzij er "alleen huisadres" op het pakket staat.
pi_60578664
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:25 schreef zovty het volgende:

[..]

je kan het allicht proberen .
En anders maar inbreken omdat ik bang was dat hij was gestorven
pi_60578665
quote:

[..]

Nee... Dat heet service.

Als de pakketdienst het pakket bij de buren heeft achtergelaten, hebben de buren het ook aangenomen (en waren ze op dat moment dus aanwezig. Je bent nogal een sufkut als je een pakje aanneemt voor je buurman als je op het punt staat op vakantie te gaan).
Als er niet op het pakket vermeld staat dat het niet bij de buren mag worden afgeleverd, mag het bij de buren worden afgeleverd.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_60578682
quote:
Dat kan,alleen als je een pakketje boterhammen bij de telefoon houd en veel te drinken,want zelfs voor de kantoren nemen ze de telefoon nog niet aan,of na lang laten overgaan.
Tenslotte moet je het geluk hebben dat ze geen uitzendkracht cq iemand hebben neergezet die alleen goed is om de vloer te dweilen.
En nee,niet iedere uitzendkracht is slecht,voordat ik DAT weer krijg.
pi_60578687
vaaaag.. dat zou verboden moeten worden om zooi af te geven bij de buren.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_60578698
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:26 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Nee... Dat heet service.

Als de pakketdienst het pakket bij de buren heeft achtergelaten, hebben de buren het ook aangenomen (en waren ze op dat moment dus aanwezig. Je bent nogal een sufkut als je een pakje aanneemt voor je buurman als je op het punt staat op vakantie te gaan).
Als er niet op het pakket vermeld staat dat het niet bij de buren mag worden afgeleverd, mag het bij de buren worden afgeleverd.
Dan maar bij de politie aangifte doen van diefstal

Ik belde net perongeluk de politie IPV ziggo, was het laatste 0900nr dat in mn telefoon stond
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:27 schreef Vampier het volgende:
vaaaag.. dat zou verboden moeten worden om zooi af te geven bij de buren.
Inderdaad! Het zou standaard terug naar het postkantoor moeten gaan en dat je bij keuze kan invullen of het naar de buren mag of niet
pi_60578765
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:23 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:

[..]

Zal zijn nieuwe modem straks wel weer helemaal vettig zijn. I.p.v. een zwart motorola modem krijgt hij dan de nieuwe versie: "de witte"
Wist u dat 90% van wat ik post onzin is!!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:32:23 #24
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60578782
Gewoon een nieuw pakket gaan halen bij een verkoop punt?

Laat Ziggo maar aantonen dat jij het pakket ontvangen hebt.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_60578792
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:31 schreef Bartleunen het volgende:

[..]

Zal zijn nieuwe modem straks wel weer helemaal vettig zijn. I.p.v. een zwart motorola modem krijgt hij dan de nieuwe versie: "de witte"
Een mooi parelmoer modempje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')