Met m'n telefoon, en op het moment in iemand anders' huis.quote:
Nee dit doe ik bij iemand anders thuisquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:13 schreef XiChico het volgende:
Weheheh, TS heeft heel dit topic op zijn telefoon moeten typen
ik ben op mijn telefoon sneller dan met toetsenbordquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:13 schreef XiChico het volgende:
Weheheh, TS heeft heel dit topic op zijn telefoon moeten typen
Qwerty telefoon? Dat had ik wel graag gehad op m'n N95 de afgelopen tijdquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:14 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik ben op mijn telefoon sneller dan met toetsenbord
Ga ik denk ik ook maar vaker doen, nu ik geen nieuwe muziek kan downloadenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:14 schreef afcajos het volgende:
Ik bel ziggo altijd even als ik zin heb in muziek
nee,gewone met t9 woordenboekquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:16 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Qwerty telefoon? Dat had ik wel graag gehad op m'n N95 de afgelopen tijd![]()
[..]
Ga ik denk ik ook maar vaker doen, nu ik geen nieuwe muziek kan downloaden
Kan ik TNT er niet op aanspreken dat de postbode onterecht het pakket bij de buren heeft afgeleverd?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:20 schreef dborhem het volgende:
Ik hoor dat wel meer,ik werk zelf met eens servicebalie van tnt en ik word GEK van al die internetpaketten.
Zo'n pakket mag NOOIT bij de buren gelegd worden,moet altijd naar dichtstbijzijnde postkantoor.
Probleem is alleen dat de bodes per afgeleverd pakket betaald worden,dus ja,dan dump je zoveel mogelijk op het adres waar je wezen moet,nietwaar?
Het enige wat je kan doen is op tracktrace.nl kijken als je het 3-S nummer hebt (moet erbij geschreven staan),en in het allerlaatste geval op alle tijden bij de buren blijven bellen.
Succes!
Preciesquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:22 schreef Bartleunen het volgende:
Die buurman van hem zit nu lekker te genieten van ziggo internet op de ts zijn kosten
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:23 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
PreciesMet een koptelefoon op zodat hij jou niet steeds hoort bellen zit ie lekker pr0n te kijken
Netjesquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:21 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
nee,gewone met t9 woordenboek![]()
ik kan op mijn telefoon 10x keer zo snel blind een verhaal typen,dan op een toetsenbord als ik wel kijk wat ik doe
je kan het allicht proberenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:22 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Kan ik TNT er niet op aanspreken dat de postbode onterecht het pakket bij de buren heeft afgeleverd?
Als er niet voor een pakket getekend hoeft te worden, mag TNT het bij de buren afleveren, tenzij er "alleen huisadres" op het pakket staat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:22 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Kan ik TNT er niet op aanspreken dat de postbode onterecht het pakket bij de buren heeft afgeleverd?
En anders maar inbreken omdat ik bang was dat hij was gestorvenquote:
Nee... Dat heet service.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:22 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dat kan,alleen als je een pakketje boterhammen bij de telefoon houd en veel te drinken,want zelfs voor de kantoren nemen ze de telefoon nog niet aan,of na lang laten overgaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:22 schreef lennartb.nl het volgende:
Dan maar bij de politie aangifte doen van diefstalquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee... Dat heet service.
Als de pakketdienst het pakket bij de buren heeft achtergelaten, hebben de buren het ook aangenomen (en waren ze op dat moment dus aanwezig. Je bent nogal een sufkut als je een pakje aanneemt voor je buurman als je op het punt staat op vakantie te gaan).
Als er niet op het pakket vermeld staat dat het niet bij de buren mag worden afgeleverd, mag het bij de buren worden afgeleverd.
Inderdaad! Het zou standaard terug naar het postkantoor moeten gaan en dat je bij keuze kan invullen of het naar de buren mag of nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:27 schreef Vampier het volgende:
vaaaag.. dat zou verboden moeten worden om zooi af te geven bij de buren.
Zal zijn nieuwe modem straks wel weer helemaal vettig zijn. I.p.v. een zwart motorola modem krijgt hij dan de nieuwe versie: "de witte"quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:23 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
PreciesMet een koptelefoon op zodat hij jou niet steeds hoort bellen zit ie lekker pr0n te kijken
Een mooi parelmoer modempjequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:31 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Zal zijn nieuwe modem straks wel weer helemaal vettig zijn. I.p.v. een zwart motorola modem krijgt hij dan de nieuwe versie: "de witte"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |