bloedkanker jij hier?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:05 schreef behangplakker het volgende:
Godverdomme ik ga zo naar de snackbar patat eten
Zorg er dan wel voor dat je de volgende zaken in orde hebt:quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:05 schreef behangplakker het volgende:
Godverdomme ik ga zo naar de snackbar patat eten
Ja dat is inderdaad altijd vervelend!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:12 schreef Gripper het volgende:
Eigenlijk zou een patatboer die met zakken werkt tijdens het vullen van de zak halverwege ook even een dot mayo moeten leggen (een beetje zoals een schaal lasagne opbouwen)
Op die manier voorkom je dat je als je de bovenste rijk besmeurde helft van je patat ophebt, je de rest droog moet wegkanen. Waarom denken ze daar nou nooit aan?
Dat hebben ze al opgelost.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:12 schreef Gripper het volgende:
Eigenlijk zou een patatboer die met zakken werkt tijdens het vullen van de zak halverwege ook even een dot mayo moeten leggen (een beetje zoals een schaal lasagne opbouwen)
Op die manier voorkom je dat je als je de bovenste rijk besmeurde helft van je patat ophebt, je de rest droog moet wegkanen. Waarom denken ze daar nou nooit aan?
Nou daar ben ik het niet mee eens. Voor mij is het friet!quote:
Volgens de dikste van Nederland nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:19 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Nou daar ben ik het niet mee eens. Voor mij is het friet!
Mayoquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:22 schreef TheYoung1 het volgende:
Zelfs de Belgen kunnen het niet eens worden, of ze gaan naar het frietkot, of naar de patatkraam... Waar hebben wij het dan in foksnaam nog over?!
Als er uiteindelijk maar van die gefrituurde aardappelstengels in je bakje of zakje zitten!
Bek dicht en doorvreten voor dat de mayo schraal wordt!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |