abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:33:23 #26
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_60577497
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:30 schreef DarkSystem het volgende:
Uitkeringen zijn cool niet werken, en toch geld hebben voor o.a. wiet
O.a. ja...het is dat ie hoeren tegenwoordig zo duur zijn....
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:34:32 #27
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_60577521
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:32 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Hey lullo! Jouw geld?!?!

Je hebt niet eens eigen geld, behalve de zakcentjes die je van je ouwtjes krijgt, snotneus.

Zorg jij eerst maar eens dat je je mavo-diploma haalt en zelf een paar jaar gewerkt hebt. Als er dan met de pispot gerammelt wordt, mag jij misschien ook nog eens wat zeggen.

Zo, en nu opzouten, mamma heeft melk en koekies voor je
Kan je wel interessant gaan doen maar elke minuut die je nu achter je pc zit, had je ook mijn pot kunnen schrobben of papiertjes prikken op straat achterlijke sloeber. Nog een grote bek geven ook tegen degene die zorgt dat je vanavond een vork met eten in die strot van je kan douwen
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:39:02 #28
154193 TheYoung1
pi_60577617
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:34 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Kan je wel interessant gaan doen maar elke minuut die je nu achter je pc zit, had je ook mijn pot kunnen schrobben of papiertjes prikken op straat achterlijke sloeber. Nog een grote bek geven ook tegen degene die zorgt dat je vanavond een vork met eten in die strot van je kan douwen
Hey kutje, als jij nog eens moest werken wat ik ondertussen al gewerkt heb?
Word jij helemaal niet oud genoeg voor, toetsenbordheld.

Verder heb jij met je stomme kop geen idee van waar ik mee bezig ben, om zo rap mogelijk weer aan het werk te komen.,
Dat gezijver van kut-usertjes als jij de hele dag bekijken is echt niet mijn idee van een leuk leven.
Aan de andere kant, zulke zielpootjes als jij een beetje afzeiken kan een leuke onderbreking zijn van mn dagelijkse werkloze sleur.

Of vertel ff wat jij al hebt bijgedragen dan aan deze economie? heb je al eens belasting betaalt of doen je ouders dat nog voor je?

Patat, dat is het!!
pi_60577665
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 14:46 schreef dagdag het volgende:
hoe heet het
Dinges.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:44:08 #30
154193 TheYoung1
pi_60577748
Hey, dit is wel een top-topic aan het worden zo hè
Patat, dat is het!!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:47:20 #31
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_60577837
Ik betaal helaas voor meer dan een van die achterlijke paupers als jij. Dan mag je wederom wel stoer doen maar jij bent nog steeds degene zonder werk en ik degene die belasting betaald. Zal wel een reden hebben dat je nu werkloos achter je pc zit met je grote smoel
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_60577953
Go get 'em pisnicht
pi_60577961
Mijn topic
Mag ik een slotje?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_60577989
tvp
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60578001
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:52 schreef Ascendancy het volgende:
Mijn topic
Mag ik een slotje?
STFU!
pi_60578038
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:31 schreef Schunckelstar het volgende:
wat een topic
Dit is echt weer een topic om omzeep te helpen

Ascendancy zou je eens kunnen vragen wat voor uitkering hij krijgt. Niet alle uitkeringen hoeven negatief te zijn. Zo heb je bijvoorbeeld een WAJONG uitkering die speciaal voor jongenren is die arbeidsongeschikt zijn.
Wist u dat 90% van wat ik post onzin is!!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:57:02 #37
154193 TheYoung1
pi_60578063
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:47 schreef pisnicht het volgende:
Ik betaal helaas voor meer dan een van die achterlijke paupers als jij. Dan mag je wederom wel stoer doen maar jij bent nog steeds degene zonder werk en ik degene die belasting betaald. Zal wel een reden hebben dat je nu werkloos achter je pc zit met je grote smoel
Yup, daar is een hele goede rede voor dat ik hier zit ja.
Is niet eentje waar ik vrolijk van word, maar het is niet anders.

Geef ik je een hint: na bijna 10 jaar trouwe dienst door een "re-organisatie" met nog nog ruim 20 collega's aan de straat gezet worden.

Ik gun jou met je onwetende grote bek zo'n ervaring, klapmongool.

En je zou nu wat meer respect mogen tonen, lui aars dat je daar zit. Wat heb jij dan al laten zien dat je zo'n grove bek durft te hebben?
Je hebt schoolvakantie en je zit thuis wat van je af te kakken? Valt je niets bteers in om aan je eigen toekomst te werken. Slap plassertje met je nog slappere opmerkingen.
Patat, dat is het!!
pi_60578108
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:55 schreef Bartleunen het volgende:

[..]

Ascendancy zou je eens kunnen vragen wat voor uitkering hij krijgt. Niet alle uitkeringen hoeven negatief te zijn. Zo heb je bijvoorbeeld een WAJONG uitkering die speciaal voor jongenren is die arbeidsongeschikt zijn.
jij bent er zo één ?
pi_60578127
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:59 schreef factillusion het volgende:

[..]

jij bent er zo één ?
Ja dat weet ik ook niet. Wat voor een bedoel je?
pi_60578133
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:00 schreef Bartleunen het volgende:

[..]

Ja dat weet ik ook niet. Wat voor een bedoel je?
met een wajong uitkering
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:01:06 #41
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_60578137
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:55 schreef Bartleunen het volgende:

[..]

Waarom is dat dan weer wel positief? Tell me.
(leg uit: waarom ene uitkering negatief en de andere positief met argumenten svp)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_60578169
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:01 schreef factillusion het volgende:

[..]

met een wajong uitkering
Nee ik werk gewoon voor mijn centen. Ik heb toevallig economie gestudeerd en de Wajong uitkering is er een die veel mensen niet kennen.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:04:33 #43
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_60578197
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:57 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Yup, daar is een hele goede rede voor dat ik hier zit ja.
Is niet eentje waar ik vrolijk van word, maar het is niet anders.

Geef ik je een hint: na bijna 10 jaar trouwe dienst door een "re-organisatie" met nog nog ruim 20 collega's aan de straat gezet worden.

Ik gun jou met je onwetende grote bek zo'n ervaring, klapmongool.

En je zou nu wat meer respect mogen tonen, lui aars dat je daar zit. Wat heb jij dan al laten zien dat je zo'n grove bek durft te hebben?
Je hebt schoolvakantie en je zit thuis wat van je af te kakken? Valt je niets bteers in om aan je eigen toekomst te werken. Slap plassertje met je nog slappere opmerkingen.
Mensen men een beetje kwaliteit zitten alweer ergens anders voordat het woord reorganisatie überhaupt al is gevallen. Dat jij met je infantiele waterhoofd nog steeds op internet stoer loopt te doen dat je msn en een uitkering hebt, zegt wat dat betreft alweer genoeg.

fyi, ik heb nog nooit mijn handje op hoeven (en willen) houden en werk langer dan menig user hier sesamstraat heeft gekeken.
#allmightygod
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:04:54 #44
154193 TheYoung1
pi_60578208
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:01 schreef Dromer het volgende:

[..]

Waarom is dat dan weer wel positief? Tell me.
(leg uit: waarom ene uitkering negatief en de andere positief met argumenten svp)
Laat ik het je zo uitleggen dan; Het ligt er maar aan hoe en waarom je aan een uitkering zit.

Er zijn mensen die hun leven erop baseren, en je hebt mensen die door omstandigheden daarin terecht komen.

Positief is het nooit.
Patat, dat is het!!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:05:51 #45
45722 Dromer
pi_60578223
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:02 schreef Bartleunen het volgende:

[..]

Nee ik werk gewoon voor mijn centen. Ik heb toevallig economie gestudeerd en de Wajong uitkering is er een die veel mensen niet kennen.
Dan moet je ook weten dat de Wajong onlangs negatief in het nieuws is gekomen. Ze hebben er net als eerder met de gewone WAO teveel mensen in gedumpt.
pi_60578255
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:05 schreef Dromer het volgende:

[..]

Dan moet je ook weten dat de Wajong onlangs negatief in het nieuws is gekomen. Ze hebben er net als eerder met de gewone WAO teveel mensen in gedumpt.
Klopt, het blijkt wel dat jij in het dagelijksleven niet ligt te dromen
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:07:54 #47
45722 Dromer
pi_60578260
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:04 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Laat ik het je zo uitleggen dan; Het ligt er maar aan hoe en waarom je aan een uitkering zit.

Er zijn mensen die hun leven erop baseren, en je hebt mensen die door omstandigheden daarin terecht komen.

Positief is het nooit.
Ik vroeg het aan die persoon die het onderscheid tussen positieve en negatieve uitkeringen maakte en ik ben benieuwd waarop hij dat baseert.
pi_60578278
Hoi TS ik heet ook jeffrey en heb een uitkering. Zullen we vriendjes worden?
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:15:00 #49
154193 TheYoung1
pi_60578398
Zo, ga ik ff wat schootbapjes doen van die pisnicht zn zogenaamde belastingcentjes...
Bier, chips, bitterballen en 2 pakjes shag en sigaretjes..

Patat, dat is het!!
pi_60578402
Vriendjes van de belastingdienst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')