O.a. ja...het is dat ie hoeren tegenwoordig zo duur zijn....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:30 schreef DarkSystem het volgende:
Uitkeringen zijn coolniet werken, en toch geld hebben voor o.a. wiet
Kan je wel interessant gaan doen maar elke minuut die je nu achter je pc zit, had je ook mijn pot kunnen schrobben of papiertjes prikken op straat achterlijke sloeber. Nog een grote bek geven ook tegen degene die zorgt dat je vanavond een vork met eten in die strot van je kan douwenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:32 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Hey lullo! Jouw geld?!?!![]()
![]()
![]()
Je hebt niet eens eigen geld, behalve de zakcentjes die je van je ouwtjes krijgt, snotneus.
Zorg jij eerst maar eens dat je je mavo-diploma haalt en zelf een paar jaar gewerkt hebt. Als er dan met de pispot gerammelt wordt, mag jij misschien ook nog eens wat zeggen.
Zo, en nu opzouten, mamma heeft melk en koekies voor je
Hey kutje, als jij nog eens moest werken wat ik ondertussen al gewerkt heb?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:34 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Kan je wel interessant gaan doen maar elke minuut die je nu achter je pc zit, had je ook mijn pot kunnen schrobben of papiertjes prikken op straat achterlijke sloeber. Nog een grote bek geven ook tegen degene die zorgt dat je vanavond een vork met eten in die strot van je kan douwen
Dit is echt weer een topic om omzeep te helpenquote:
Yup, daar is een hele goede rede voor dat ik hier zit ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:47 schreef pisnicht het volgende:
Ik betaal helaas voor meer dan een van die achterlijke paupers als jij. Dan mag je wederom wel stoer doen maar jij bent nog steeds degene zonder werk en ik degene die belasting betaald. Zal wel een reden hebben dat je nu werkloos achter je pc zit met je grote smoel
jij bent er zo één ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:55 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Dit is echt weer een topic om omzeep te helpen
Ascendancy zou je eens kunnen vragen wat voor uitkering hij krijgt. Niet alle uitkeringen hoeven negatief te zijn. Zo heb je bijvoorbeeld een WAJONG uitkering die speciaal voor jongenren is die arbeidsongeschikt zijn.
met een wajong uitkeringquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:00 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet. Wat voor een bedoel je?
Waarom is dat dan weer wel positief? Tell me.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:55 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Dit is echt weer een topic om omzeep te helpen
Ascendancy zou je eens kunnen vragen wat voor uitkering hij krijgt. Niet alle uitkeringen hoeven negatief te zijn. Zo heb je bijvoorbeeld een WAJONG uitkering die speciaal voor jongenren is die arbeidsongeschikt zijn.
Nee ik werk gewoon voor mijn centen. Ik heb toevallig economie gestudeerd en de Wajong uitkering is er een die veel mensen niet kennen.quote:
Mensen men een beetje kwaliteit zitten alweer ergens anders voordat het woord reorganisatie überhaupt al is gevallen. Dat jij met je infantiele waterhoofd nog steeds op internet stoer loopt te doen dat je msn en een uitkering hebt, zegt wat dat betreft alweer genoeg.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:57 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Yup, daar is een hele goede rede voor dat ik hier zit ja.
Is niet eentje waar ik vrolijk van word, maar het is niet anders.
Geef ik je een hint: na bijna 10 jaar trouwe dienst door een "re-organisatie" met nog nog ruim 20 collega's aan de straat gezet worden.
Ik gun jou met je onwetende grote bek zo'n ervaring, klapmongool.
En je zou nu wat meer respect mogen tonen, lui aars dat je daar zit. Wat heb jij dan al laten zien dat je zo'n grove bek durft te hebben?
Je hebt schoolvakantie en je zit thuis wat van je af te kakken? Valt je niets bteers in om aan je eigen toekomst te werken. Slap plassertje met je nog slappere opmerkingen.
Laat ik het je zo uitleggen dan; Het ligt er maar aan hoe en waarom je aan een uitkering zit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:01 schreef Dromer het volgende:
[..]
Waarom is dat dan weer wel positief? Tell me.
(leg uit: waarom ene uitkering negatief en de andere positief met argumenten svp)
Dan moet je ook weten dat de Wajong onlangs negatief in het nieuws is gekomen. Ze hebben er net als eerder met de gewone WAO teveel mensen in gedumpt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:02 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Nee ik werk gewoon voor mijn centen. Ik heb toevallig economie gestudeerd en de Wajong uitkering is er een die veel mensen niet kennen.
Klopt, het blijkt wel dat jij in het dagelijksleven niet ligt te dromenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:05 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dan moet je ook weten dat de Wajong onlangs negatief in het nieuws is gekomen. Ze hebben er net als eerder met de gewone WAO teveel mensen in gedumpt.
Ik vroeg het aan die persoon die het onderscheid tussen positieve en negatieve uitkeringen maakte en ik ben benieuwd waarop hij dat baseert.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:04 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Laat ik het je zo uitleggen dan; Het ligt er maar aan hoe en waarom je aan een uitkering zit.
Er zijn mensen die hun leven erop baseren, en je hebt mensen die door omstandigheden daarin terecht komen.
Positief is het nooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |