Say Yeah van Wizquote:Op zondag 9 november 2008 22:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
En we hadden al deze:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wiz Khalifa - Say Yeah (OFFICIAL VIDEO)
Smaken verschillen maar je zou gelijk kunnen hebben...quote:
Het is nu de megahit bij 3fm en ik was het al zat na 1 dagquote:Op dinsdag 11 november 2008 04:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Smaken verschillen maar je zou gelijk kunnen hebben...
Je zou gelijk kunnen hebben, Boyfriend is voor jou TheZapster...quote:Op dinsdag 11 november 2008 04:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het is nu de megahit bij 3fm en ik was het al zat na 1 dag
Bedanktquote:Op dinsdag 11 november 2008 05:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Je zou gelijk kunnen hebben, Boyfriend is voor jou TheZapster...
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alphabeat Boyfriend
quote:Op dinsdag 11 november 2008 05:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan is deze voor jou ilona
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
AC/DC "Rock 'N Roll Train" - Official Video
Dat jij maar mijn rock 'n roll train mag zijn![]()
spuit11quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:26 schreef Mr_DG het volgende:
Het dieptepunt is bereikt
ik accepteer de cookies.
T.I feat Rihanna-Live your life
Het origineel natuurlijk .quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:33 schreef Cybart het volgende:
hmmmmmm:
Welke versie is er beter?
het orgineel:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tom Baxter - Better (Official Video)!!!!
of de cover:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Boyzone - Better
dan was z'n vorige single toch een stuk beter te pruimenquote:Op maandag 24 november 2008 17:57 schreef shiNinG_staR het volgende:Robin Thicke
met
The Sweetest Love
ik accepteer de cookies.
Robin Thicke - The Sweetest Love [ Official Music Video HQ ]
Slick: enorm. Maar toch lekker, zoals al zijn nummers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop