Je hebt net je eigen eerste topic verneukt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:25 schreef Bartleunen het volgende:
Heej dit zijn geen grappen he!
Tja doe je niets tegen soms zit het mee en soms zit het tegen. Wie is dat op dat fototje?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:27 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je hebt net je eigen eerste topic verneukt.
Dat is die paaldanseres!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:46 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Tja doe je niets tegen soms zit het mee en soms zit het tegen. Wie is dat op dat fototje?
Meer onder een dak.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:57 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Werken jullie samen onder een hoedje ofzo
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:59 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Oh moppie is zeker jouw secretaresse
Ze zit idd wel eens onder de tafel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:59 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Oh moppie is zeker jouw secretaresse
Ja, als mijn baas het niet vraagt, dan vraagt Colt het welquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:04 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze zit idd wel eens onder de tafel.
Lol zit je dan zijn schoenen te poetsenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja, als mijn baas het niet vraagt, dan vraagt Colt het wel
Ja, heb jij ook een secretaressequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:06 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Lol zit je dan zijn schoenen te poetsen
fritesquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:00 schreef Salatrel het volgende:
tis patat nee tis friet!
zo die ook alvast gehad
Lol nee had ik er maar eenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja, heb jij ook een secretaresse![]()
En Colt koopt de laatste tijd alleen nog maar witte schoenen, dus die zijn ook regelmatig aan de beurt
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:10 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Lol nee had ik er maar een![]()
Jij moet toch wel heel speciaal zijn. Lange frans, baas b en brace hebben zelfs speciaal een nummer voor jouw geschreven.
Gefrituurde aardappelsstengelsquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:10 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Gefrituurde aardappelstengels met Hela natuurlijk!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |