Dat zeg ik toch nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:55 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
jij gelooft alles wat ie zegt
Ik heb jarenlang in Eindhoven gestudeerd dus wie weet heb ik je wel eens gezienquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Heb je wel de goeie persoon voor je![]()
Ken je mij ook dan?
Nabij Sevenum!! Daar heb ik nog eens een tijdje gewoont zelfs!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:50 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Nee dat zie je fout!. Ik heb het over america. Dat is een plaats hier vlak bij mij. (Horst)America
Ja de schatberg ken ik wel. Heb je daar gewoond? In een caravan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:17 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nabij Sevenum!! Daar heb ik nog eens een tijdje gewoont zelfs!!
Op die camping daar, de schatberg, kreeg je toen nog heerlijke frietjes met whatever je erop wilde
-moppie- mompelt iets over gouden kettingen enzo....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:19 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Ja de schatberg ken ik wel. Heb je daar gewoond? In een caravan?
Neuh, niet eens op de camping....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:19 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Ja de schatberg ken ik wel. Heb je daar gewoond? In een caravan?
Mwaahaahahaaa, nee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
-moppie- mompelt iets over gouden kettingen enzo....
Zou goed kunnen. Misschien is hij wel een echter kampernellie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
-moppie- mompelt iets over gouden kettingen enzo....
Gelukkigquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:25 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Mwaahaahahaaa, nee.
Ik draag wel nogal wat sterlingsilver dingen
Valt weinig te vertellen. Renpaarden, paarden verzorgen en trainen en in mn vrije tijd de bink uithangen op de schatberg.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar je woonde bij de renstal... vertel!
Geweldig, heb altijd iets met paarden gehad....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:42 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Valt weinig te vertellen. Renpaarden, paarden verzorgen en trainen en in mn vrije tijd de bink uithangen op de schatberg.
Sevenum, heerlijk dorp![]()
Was ik nog maar es 19.....
Ik dacht dat paarden verzorgen altijd iets voor vrouwen wasquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:42 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Valt weinig te vertellen. Renpaarden, paarden verzorgen en trainen en in mn vrije tijd de bink uithangen op de schatberg.
Sevenum, heerlijk dorp![]()
Was ik nog maar es 19.....
Het zijn niet allemaal Ankie van Grunsvens hèquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:52 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Ik dacht dat paarden verzorgen altijd iets voor vrouwen was
Zeker lekker. Was het Heinz die met die groene ketchup/curry op de markt kwam?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:59 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Het zijn niet allemaal Ankie van Grunsvens hè![]()
En Heintz is ook wel lekker...om een beetje OT te blijven
Al sla je me dood!! Ksou het niet weten...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:03 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Zeker lekker. Was het Heinz die met die groene ketchup/curry op de markt kwam?
Inderdaad die aldi curry is net te vergelijken met de hela curryquote:
Er is idd maar een curry.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:06 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Inderdaad die aldi curry is net te vergelijken met de hela curry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |