Een grote shoarma schotel. Heb het gehad met die frietkraamquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:08 schreef ColtZ40 het volgende:
Patat is met ketchup, friet is met curry.
Dus wat bestel je de volgende keer?
Gefrituurde aardappelstengels met Hela natuurlijk!!!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:08 schreef ColtZ40 het volgende:
Patat is met ketchup, friet is met curry.
Dus wat bestel je de volgende keer?
Ja was even de naam kwijt. Ik wilde inderdaad Hela curry!quote:
Hier moet toch eens duidelijkheid over komen anders krijg je zo'n discussie als Patat vs. friet - de eerste ronde!.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
TS is vast nog niet helemaal nuchter, het is namelijk patat
Mischien is het beter een nieuw klaag topic te openen waarin we klagen over mensen die patat friet noemen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:15 schreef Armageddon het volgende:
Kunnen we dat hele deel van Nederland waar ze patat friet noemen niet gewoon schenken aan België of Duitsland?
Nee die is ook nog nooit gemaaktquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:17 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Mischien is het beter een nieuw klaag topic te openen waarin we klagen over mensen die patat friet noemen.
Nee ik heb liever Vlaanderen erbij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:15 schreef Armageddon het volgende:
Kunnen we dat hele deel van Nederland waar ze patat friet noemen niet gewoon schenken aan België of Duitsland?
Niet normaal! In america eten ze ook over ketchup bij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:21 schreef Heathen. het volgende:
Als je bij sommige zaken een frikandel speciaal besteld hebben ze het lef soms er ketchup op te gooien ipv curry. het lef gewoon.
eet jij alles met zonder geeneens ketchup?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:25 schreef -moppie- het volgende:
Alleen op vakantie is ketchup lekker!
Zelfs bij de tosti![]()
Dit komt waarschijnlijk ook omdat ik de rest van het jaar nooit geen ketchup eet
Ja dat doet ze.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:27 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
eet jij alles met zonder geeneens ketchup?
Nee snap jij hem zelf wel dan? Ben jij die paaldanseres op de foto?quote:
Tis me geheel duidelijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja!
met(+) zonder(-) geeneens(-)
+ - - = - (dus zonder)
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:36 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Nee snap jij hem zelf wel dan? Ben jij die paaldanseres op de foto?
Haha, ik denk van wel. Eindhovenaren zijn toch altijd de gekstequote:
Doe mij zo'n paal, mag met geeneens zonder wel curry ofzoquote:
Komt ie: - - += -quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:45 schreef Bartleunen het volgende:
Geeneens zonder wel. Wat is het nu wel of niet?
Is maar goed dat we jou nog hebben om het even te verduidelijkenquote:
Amerikaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:24 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Niet normaal! In america eten ze ook over ketchup bij.
friet is de overtreffende trap van patatquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:47 schreef Devlinsect het volgende:
Topictitel dient aangepast te worden naar patat. TS spreekt hier duidelijk over patat in zjin OP en niet over friet (wat dat ook mag zijn)
Nee dat zie je fout!. Ik heb het over america. Dat is een plaats hier vlak bij mij. (Horst)Americaquote:
Zo is het maar net!! Friet is ook veel lekkerder als patat!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:48 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
friet is de overtreffende trap van patat
Americaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:50 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Nee dat zie je fout!. Ik heb het over america. Dat is een plaats hier vlak bij mij. (Horst)America
Jij gelooft alles wat ie zegtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:47 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Is maar goed dat we jou nog hebben om het even te verduidelijken
*danquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:51 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Zo is het maar net!! Friet is ook veel lekkerder als patat!
Ik ken hem al een aantal jaren en meestal verteld hij de waarheidquote:
Heb je wel de goeie persoon voor jequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:54 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Ik ken hem al een aantal jaren en meestal verteld hij de waarheid
jij gelooft alles wat ie zegtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Heb je wel de goeie persoon voor je![]()
Ken je mij ook dan?
Dat zeg ik toch nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:55 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
jij gelooft alles wat ie zegt
Ik heb jarenlang in Eindhoven gestudeerd dus wie weet heb ik je wel eens gezienquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Heb je wel de goeie persoon voor je![]()
Ken je mij ook dan?
Nabij Sevenum!! Daar heb ik nog eens een tijdje gewoont zelfs!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:50 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Nee dat zie je fout!. Ik heb het over america. Dat is een plaats hier vlak bij mij. (Horst)America
Ja de schatberg ken ik wel. Heb je daar gewoond? In een caravan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:17 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nabij Sevenum!! Daar heb ik nog eens een tijdje gewoont zelfs!!
Op die camping daar, de schatberg, kreeg je toen nog heerlijke frietjes met whatever je erop wilde
-moppie- mompelt iets over gouden kettingen enzo....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:19 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Ja de schatberg ken ik wel. Heb je daar gewoond? In een caravan?
Neuh, niet eens op de camping....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:19 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Ja de schatberg ken ik wel. Heb je daar gewoond? In een caravan?
Mwaahaahahaaa, nee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
-moppie- mompelt iets over gouden kettingen enzo....
Zou goed kunnen. Misschien is hij wel een echter kampernellie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
-moppie- mompelt iets over gouden kettingen enzo....
Gelukkigquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:25 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Mwaahaahahaaa, nee.
Ik draag wel nogal wat sterlingsilver dingen
Valt weinig te vertellen. Renpaarden, paarden verzorgen en trainen en in mn vrije tijd de bink uithangen op de schatberg.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar je woonde bij de renstal... vertel!
Geweldig, heb altijd iets met paarden gehad....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:42 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Valt weinig te vertellen. Renpaarden, paarden verzorgen en trainen en in mn vrije tijd de bink uithangen op de schatberg.
Sevenum, heerlijk dorp![]()
Was ik nog maar es 19.....
Ik dacht dat paarden verzorgen altijd iets voor vrouwen wasquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:42 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Valt weinig te vertellen. Renpaarden, paarden verzorgen en trainen en in mn vrije tijd de bink uithangen op de schatberg.
Sevenum, heerlijk dorp![]()
Was ik nog maar es 19.....
Het zijn niet allemaal Ankie van Grunsvens hèquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:52 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Ik dacht dat paarden verzorgen altijd iets voor vrouwen was
Zeker lekker. Was het Heinz die met die groene ketchup/curry op de markt kwam?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:59 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Het zijn niet allemaal Ankie van Grunsvens hè![]()
En Heintz is ook wel lekker...om een beetje OT te blijven
Al sla je me dood!! Ksou het niet weten...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:03 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Zeker lekker. Was het Heinz die met die groene ketchup/curry op de markt kwam?
Inderdaad die aldi curry is net te vergelijken met de hela curryquote:
Er is idd maar een curry.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:06 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Inderdaad die aldi curry is net te vergelijken met de hela curry
Je hebt net je eigen eerste topic verneukt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:25 schreef Bartleunen het volgende:
Heej dit zijn geen grappen he!
Tja doe je niets tegen soms zit het mee en soms zit het tegen. Wie is dat op dat fototje?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:27 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je hebt net je eigen eerste topic verneukt.
Dat is die paaldanseres!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:46 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Tja doe je niets tegen soms zit het mee en soms zit het tegen. Wie is dat op dat fototje?
Meer onder een dak.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:57 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Werken jullie samen onder een hoedje ofzo
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:59 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Oh moppie is zeker jouw secretaresse
Ze zit idd wel eens onder de tafel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:59 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Oh moppie is zeker jouw secretaresse
Ja, als mijn baas het niet vraagt, dan vraagt Colt het welquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:04 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze zit idd wel eens onder de tafel.
Lol zit je dan zijn schoenen te poetsenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja, als mijn baas het niet vraagt, dan vraagt Colt het wel
Ja, heb jij ook een secretaressequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:06 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Lol zit je dan zijn schoenen te poetsen
fritesquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:00 schreef Salatrel het volgende:
tis patat nee tis friet!
zo die ook alvast gehad
Lol nee had ik er maar eenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja, heb jij ook een secretaresse![]()
En Colt koopt de laatste tijd alleen nog maar witte schoenen, dus die zijn ook regelmatig aan de beurt
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:10 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Lol nee had ik er maar een![]()
Jij moet toch wel heel speciaal zijn. Lange frans, baas b en brace hebben zelfs speciaal een nummer voor jouw geschreven.
Gefrituurde aardappelsstengelsquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:10 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Gefrituurde aardappelstengels met Hela natuurlijk!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |