Een grote shoarma schotel. Heb het gehad met die frietkraamquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:08 schreef ColtZ40 het volgende:
Patat is met ketchup, friet is met curry.
Dus wat bestel je de volgende keer?
Gefrituurde aardappelstengels met Hela natuurlijk!!!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:08 schreef ColtZ40 het volgende:
Patat is met ketchup, friet is met curry.
Dus wat bestel je de volgende keer?
Ja was even de naam kwijt. Ik wilde inderdaad Hela curry!quote:
Hier moet toch eens duidelijkheid over komen anders krijg je zo'n discussie als Patat vs. friet - de eerste ronde!.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
TS is vast nog niet helemaal nuchter, het is namelijk patat
Mischien is het beter een nieuw klaag topic te openen waarin we klagen over mensen die patat friet noemen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:15 schreef Armageddon het volgende:
Kunnen we dat hele deel van Nederland waar ze patat friet noemen niet gewoon schenken aan België of Duitsland?
Nee die is ook nog nooit gemaaktquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:17 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Mischien is het beter een nieuw klaag topic te openen waarin we klagen over mensen die patat friet noemen.
Nee ik heb liever Vlaanderen erbij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:15 schreef Armageddon het volgende:
Kunnen we dat hele deel van Nederland waar ze patat friet noemen niet gewoon schenken aan België of Duitsland?
Niet normaal! In america eten ze ook over ketchup bij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:21 schreef Heathen. het volgende:
Als je bij sommige zaken een frikandel speciaal besteld hebben ze het lef soms er ketchup op te gooien ipv curry. het lef gewoon.
eet jij alles met zonder geeneens ketchup?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:25 schreef -moppie- het volgende:
Alleen op vakantie is ketchup lekker!
Zelfs bij de tosti![]()
Dit komt waarschijnlijk ook omdat ik de rest van het jaar nooit geen ketchup eet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |