abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61207579
De persoon in kwestie SMSte mij nu drie SMSjes terwijl ik hier in het buitenland zit dat één of andere vent verliefd op haar was en dat ze om geen last meer van hem te hebben had gezegd dat ik haar vriend was. Haar hele werk roddelde nu over haar en haar vriend (ik blijkbaar?), maar ze had natuurlijk helemaal geen vriend! Dus of ik het spelletje mee wilde spelen...

Ik heb haar (vrij snel, nadat ik over mijn eerste verbazing heen was) teruggeschreven dat ik werkelijk geen idee had hoe ik haar zou kunnen helpen vanuit het buitenland en dat ik haar adviseerde zich niet zoveel van andere mensen aan te trekken.

Kreeg ik een SMSje terug dat ik geen echte vriend was en "AJU".

Dit lijkt mij het bewijs dat niet ik maar de persoon in kwestie zeer gauw hulp moet gaan zoeken.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_61209567
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 23:47 schreef JohnDDD het volgende:
...

Dit lijkt mij het bewijs dat niet ik maar de persoon in kwestie zeer gauw hulp moet gaan zoeken.
Tja vrouwen he?
Dit krijg je over een jaar of 5 nog steeds te horen mocht het contact aanblijven.
pi_61209639
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 23:47 schreef JohnDDD het volgende:
De persoon in kwestie SMSte mij nu drie SMSjes terwijl ik hier in het buitenland zit dat één of andere vent verliefd op haar was en dat ze om geen last meer van hem te hebben had gezegd dat ik haar vriend was. Haar hele werk roddelde nu over haar en haar vriend (ik blijkbaar?), maar ze had natuurlijk helemaal geen vriend! Dus of ik het spelletje mee wilde spelen...

Ik heb haar (vrij snel, nadat ik over mijn eerste verbazing heen was) teruggeschreven dat ik werkelijk geen idee had hoe ik haar zou kunnen helpen vanuit het buitenland en dat ik haar adviseerde zich niet zoveel van andere mensen aan te trekken.

HAHAHAH

Mja ik reageer ook niet gelijk op mails/krabbels ( _! ) maar gewoon een aantal uur erna of een dag ofzo
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_61209734
TS heeft kutvrienden geen vrienden.
I HATE MUSIC
pi_61210726
Geen tijd hebben om een mailtje te sturen.
pi_61210818
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 01:38 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Tja vrouwen he?
Dit krijg je over een jaar of 5 nog steeds te horen mocht het contact aanblijven.
En terecht

Niet dat ik het verder een slim plan vond ofzo
pi_61211549
Het contact blijft niet aan want ik heb niet meer gereageerd verder.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_61211583
Echt waar, als je het kan lezen dan heb je ook wel tijd om een paar regels te typen. Kutusert.

En zit niet zo rare dingen te verzinnen om haar in een kwaad daglicht te stellen.
A little bit hateful
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')