abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 november 1999 @ 20:39:00 #1
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_220447
Dit voelt echt weer als een nederlaag. VOO's manipulatiegedrag is al lang uit de hand gelopen, ik weet het, maar eens te meer lieten ze vandaag zien het nog steeds te kunnen.

Anouk wil weg. Ze heeft er lang over na gedacht, is er dan toch uit, ze wil gewoon weg. Goed meid, doen meid.

Hummie ziet dit alles gelaten aan, veegt enkele broodkruimels uit haar snor: "ook dit kunnen we wel fixen jongens!"

Anouk's zus wordt gebeld: "dus je weet het: goed op haar inpraten, zorg dat ze blijft!"

Karin, die heeft op dit moment een dip. Maar Anouk wilde gewoon weggaan! Ze wilde weg, maar VOO heeft dmv haar zus haar WIL weer veranderd.

Waarom is het toch dat dit soort acties me het bloed onder de nagels vandaan halen? Op wat voor manier ze ook manipuleren, het lukt ze godverdomme ook nog steeds.
Alleen Bart bezit een gezond wantrouwen jegens VOO en Rolf en die andere clowns, de rest loopt er toch achter aan, heeft het gevoel dat VOO het beste met ze voor heeft.

Maar in vredesnaam, als Anouk aangeeft weg te willen, laat haar dan. Het zal met de nieuwe bewoonster net zo gaan als met cyrille en anouk.

gelukkig laat VOO met het hele BB gebeuren haar ware aard zien. Camera's Coming Soon To YOUR Bathroom!!!!

bah.

bogus.

if there's one thing that i learned
when i was still a child, it's to be alone

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_220448
dit topic wordt ook behandeld in http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002225.html
ik zal deze post vanwege de relevantie daar citeren.
mooi he, alles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')