Ook heel goed. Kunnen jullie lkker tegen elkaar opbiedenquote:
You've got mailquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:54 schreef Boes-Poes het volgende:
Ik heb wel interesse in de banden+velgen. Echter vraag ik me af of dit gaat passen op mijn auto.
Ik heb namelijk even op internet gezocht naar afmetingen van de standaard peugeot 206 velg. De steekafmeting is hierbij 4x108 en ik moet 4x100 hebben (Toyota Starlet p7).
Dus als je ze na zou willen meten (hart op hart, en de diagonale steek en naafdiameter ook graag) of ze weet en deze blijken wel 4x100 te zijn, dan wil ik ze van je overnemen.
Eventueel mijn e-mail adres: [ afbeelding ]
We hebben onderwijl een aantal maal e-mailcontact gehad. Duidelijke en snelle reacties gekregen (afmetingen en foto's). Echter, de velgen bleken niet te passen onder mijn auto (zoals ik eigenlijk al had verwacht).quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:36 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
We hebben onderwijl een aantal maal e-mailcontact gehad. Duidelijke en snelle reacties gekregen (afmetingen en foto's). Echter, de velgen bleken niet te passen onder mijn auto (zoals ik eigenlijk al had verwacht).
Succes met de verdere verkoop.
Inprincipe passen ze onder elke 206. Ik heb standaard 15" velgen, maar omdat de 206 ook standaard met 14" wordt geleverd kunnen deze er gewoon opquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:00 schreef Ticootje het volgende:
tvp, even de bandenmaat checken. Hier ook een peugot 206 en hard opzoek naar winterbanden!
Ik heb mn man even de link gestuurd. Ik ben vrouw en blond... Dus ik laat dit gewoon even aan hem over...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:21 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Inprincipe passen ze onder elke 206. Ik heb standaard 15" velgen, maar omdat de 206 ook standaard met 14" wordt geleverd kunnen deze er gewoon op
........quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb mn man even de link gestuurd. Ik ben vrouw en blond... Dus ik laat dit gewoon even aan hem over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |