abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220438
quote:
Chat Mona afgelast

De Big Brother-redactie had haar te pakken voor de chat van morgenavond, maar ze is ons ontglipt. We moeten je dus teleurstellen: Mona komt morgenavond niet chatten. Hou ons ten goede, het lukt ons ongetwijfeld alsnog op een andere avond. Binnenkort zullen we, hoe dan ook, zeker terugkomen met een nieuw chat-event. En dan zorgen wij wél voor een interessante en bekende gast, aan wie je al je prangende vragen kunt stellen.

16/11/99
14:30

Goh, hoe zou dat nou komen? Ik had anders wel een paar vragen voor Mona geweten. Over de dagboekkamer, en over manipulatie, en over de regls, en over de Anouk-crisis, en over vrijwillige deelname, en over vrijwillige opgave en ..., en ..., en....

Mona niet bekend, en niet interessant

En ze kan opeens niet?

MY ASS!!!!

MOna is teveel een gevaar voor de illusie die BB heet, zeker in de huidige situatie!

Zeker bang dat Kanga weer een log maakt?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  dinsdag 16 november 1999 @ 21:11:00 #2
1414 Kangaroo
the Kangaroo hopper
pi_220439
Deze angst is terecht. Maar we kunnen met ons forum hier de dames en heren regisseurs vast een psychologische steuntje in de rug geven, om zo het leed dat Mona eventueel zou kunnen berokkenen bij Veronica te verzachten. Wij zijn hier de beroersten niet
I am a lonesome Kangaroo, so far from hooooooooome
  FOK!fossiel dinsdag 16 november 1999 @ 21:43:00 #3
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_220440
Ze moet zeker eerst op typles..
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_220441
zijn die vervoersverboden ivm de varkenspest nou nog steeds niet overal opgeheven?

Of kon Mona geen andere knoppies bedienen dan die van gokkasten in de kroeg?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_220442
Hebben jullie wat tegen Mona ??
Ik snap niet dat er mensen zijn die geintjes over zo'n leuke spontane Amsterdamse meid maken !!

[Dit bericht is gewijzigd door Juffrouw Jannie (Datum 17 November 1999).]

Van alles is weer waardeloos

pi_220443
quote:
op 11-17-1999 om 12:07 AM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Hebben jullie wat tegen Mona ??
Ik snap niet dat er mensen zijn die geintjes over zo'n leuke spontane Amsterdamse meid maken !!

Les 1 voor een Hagenees, je 1e woordje: Zeg kanker, toemaar zeg dan....
Les 2 Amsterdam is fout, not done, punt.

Ok ik overtrek dit nu natuurlijk even zwaar maar er zit voor mij in elk geval wel een reden in. Lees diverse collums op internet, TT en de krant er maar op na, veel mensen houden niet van de Amsterdammer, de arrogantie. Ik zeg niet dat Mona dat ook allemaal heeft maar zodra ze Mona horen praten schieten de vooroordelen in die mensen naar boven (waarbij ik weet dat ik dat dus ook heb). Net zoals de Amsterdammer zijn vooroordelen heeft over een Brabander of Drent.

Spontaan is Mona overigens wel ja maar leuk...nee dank je.....ik vond haar sneaky en achterbaks, stokend en tegen haar lach kon ik werkelijkwaar niet. En Juffrouw Jannie, sommige opmerkingen zijn ook gewoon puur voor de grap even bedoeld hoor.

Maar als er wel gechat gaat worden met Mona ben ik wel benieuwd. Er zijn vele brandende vragen te stellen aan Mona...(zie boven in de 1e post) alhoewel ze waarschijnlijk niet zelf op enter drukken mag, tenzij haar reactie goedgekeurd is door een VOO man.....

pi_220444
Digger, heb je wel goed naar mijn plaatje gekeken ?
Geloof je nou echt dat ik dat meende ???

Dit noemen ze nou ROTTERDAMSE HUMOR

Van alles is weer waardeloos

pi_220445
Dan had je me even goed tuk....
  woensdag 17 november 1999 @ 17:07:00 #9
929 pamela
Maf!!!&Dom :D
pi_220446
quote:
op 11-17-1999 om 12:02 AM schreef DIGGER het volgende:
zijn die vervoersverboden ivm de varkenspest nou nog steeds niet overal opgeheven?

Of kon Mona geen andere knoppies bedienen dan die van gokkasten in de kroeg?

Waar slaat dat nou weer op van die varkenspest,mischien had mona geen zin in zulke mensen zoals jou,die alleen maar kunnen schelden op iemands uiterlijk.Je moet eens naar je zelf kijken voor je over een ander begint met varkenspest en zo. .En over die gokkasten WAAR GAAT DIT OVER???
BlondeDoos!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')