Nouja, als je 'm zat bent kan je hem ook gewoon ergens in een sloot dumpen lijkt mequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Je betaalt in ieder geval een verwijderingsbijdrage
Ohw hij heeft niet zo veel ruimte nodig hoor! Relatief gezien dan. Een bank of een zitzak is al genoeg. En dan een soort kettinkje als een papegaai heeft, alleen dan wat stevigerquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nouja, als je 'm zat bent kan je hem ook gewoon ergens in een sloot dumpen lijkt me [ afbeelding ]
Maar een belangrijkere vraag is wat er van je huisraad overblijft met zoiets in huis.. of kan je 'm beter in een hok in de tuin zetten ofzo?
Waterquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ohw hij heeft niet zo veel ruimte nodig hoor! Relatief gezien dan. Een bank of een zitzak is al genoeg. En dan een soort kettinkje als een papegaai heeft, alleen dan wat steviger![]()
Zorg er wel voor dat er voldoende water in de buurt is. Waarschijnlijk merk je het wel wanneer het tijd wordt om'm uit te laten!
Uitlaten?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ohw hij heeft niet zo veel ruimte nodig hoor! Relatief gezien dan. Een bank of een zitzak is al genoeg. En dan een soort kettinkje als een papegaai heeft, alleen dan wat steviger![]()
Zorg er wel voor dat er voldoende water in de buurt is. Waarschijnlijk merk je het wel wanneer het tijd wordt om'm uit te laten!
Als je die investering er voor over hebtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:39 schreef Koewam het volgende:
[..]
Water
drank drugs en een teefje zal je bedoelen
Als je een balkon hebt kan het welquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Uitlaten?![]()
Ik neem aan dat ik 'm gewoon de deur uit kan schoppen en dat, als ie klaar is met schijten, ik hem weer binnen laat ofzo (of niet, natuurlijk)?
Of levert dat teveel overlast voor de buurt op?
"Teefje" is inderdaad een ruim begripquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als je een balkon hebt kan het wel
Het gaat hier om een soort grote hamster hequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Maar kan ik 'm ook gewoon aan een ketting in de tuin leggen? Of maakt ie 's nachts teveel lawaai?
En wat nu als het paartijd is? Wat moet ik er dan mee? Ik heb eigenlijk geen zin om met zo'n bronstig geval opgescheept te zitten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het gaat hier om een soort grote hamster heDie bewegen niet zo veel, liggen vooral in hun nestje, en verplaatsen zich s'avonds tussen de plashoek en de drinkhoek van het verblijf. Dus als er overlast is, is het s'nachts. Vooral na een paar bezoekjes aan de drinkhoek.
Ja, deze heeft wat dat betreft een beetje een probleem, die zit het hele jaar door in de bronstijd. Maar je kan'm natuurlijk altijd laten castrerenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En wat nu als het paartijd is? Wat moet ik er dan mee? Ik heb eigenlijk geen zin om met zo'n bronstig geval opgescheept te zitten.
Is er regelgeving betreft dat castreren? Ik neem aan (hoop) dat dat gewoon onverdoofd, en in de keuken kan, dat scheelt namelijk nogal wat in de kosten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, deze heeft wat dat betreft een beetje een probleem, die zit het hele jaar door in de bronstijd. Maar je kan'm natuurlijk altijd laten castreren
De ouderwetse manier van tanden uittrekken is aardig effectief. Maar dan met een auto ipv een deur. Of een touwtje aan een tram vastbinden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is er regelgeving betreft dat castreren? Ik neem aan (hoop) dat dat gewoon onverdoofd, en in de keuken kan, dat scheelt namelijk nogal wat in de kosten.
Of ben jij (als verkopende partij) bereid om de kosten voor castratie op je te nemen?
Misschien willen de softies van F&F een deel meebetalen aan het herplaatsen van deze Heiden6?quote:[ Donateur Asielactie ]
Rijden vrij weinig trams hier in 't zuiden des landes, maar een auto kan geregeld worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De ouderwetse manier van tanden uittrekken is aardig effectief. Maar dan met een auto ipv een deur. Of een touwtje aan een tram vastbinden.
Maar nee, hij's verre van aaibaar hè.. dan houdt het al snel op daarquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Misschien willen de softies van F&F een deel meebetalen aan het herplaatsen van deze Heiden6?
Volgens mij is het enige politiebureau dat nog open is, bij mij in de straatquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:18 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb aangifte gedaan van bedreiging naar aanleiding van enkele van de opmerkingen in dit topic.
Hij heeft wel een vachtjequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Rijden vrij weinig trams hier in 't zuiden des landes, maar een auto kan geregeld worden.
[..]
Maar nee, hij's verre van aaibaar hè.. dan houdt het al snel op daar
Zeg LeeHarveyOswald, ik vind dat ie wel een grote bek heeft.. is dat altijd zo of heeft ie gewoon een slechte bui vandaag? In 't eerste geval is de vraagprijs wat hoog dan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:18 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb aangifte gedaan van bedreiging naar aanleiding van enkele van de opmerkingen in dit topic.
Dude, ik woon om de hoek bij de Coolsingel, die toko daar is 24/7 open.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgens mij is het enige politiebureau dat nog open is, bij mij in de straatdan kom je niet eens langs voor een kopje Drambuie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |