Waarom?quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:42 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ga slapen nu..
Ik heb de request aangevraagt dus die moet nog geplaatst worden
Je beseft wel dat requests echt maar maximaal 10% van de tijd waar worden gemaakt? Het ligt er natuurlijk aan of zij een leverancier ervoor kunnen vinden.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:46 schreef Dionysiou het volgende:
Ik wacht wel of DX ze gaat leveren dan.
Ik hoop het eigenlijk ook meerquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[..]
Je beseft wel dat requests echt maar maximaal 10% van de tijd waar worden gemaakt? Het ligt er natuurlijk aan of zij een leverancier ervoor kunnen vinden.
dan kijk je ook bij luchtdruk vriendquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:33 schreef neo2000 het volgende:
Whahaha.. Check die prijzen van de 2e airsoft shop..!
Maar beide shops hebben geen H&K G36, dus ja..Check overigens het detail van deze gun itt die van de Belgische shops, en je weet waarom die guns hier niet verkocht mogen worden.
Houdt er daarom ook rekening mee dat, mocht je er wat proberen te bestellen je niet vooruit betaalt oid, kans dat die belgen cashen en niet leveren zit er wel in, juridisch hebbie natuurlijk geen poot om op te staan en de Belgen lopen het risico als ze het op gaan sturen.
Zucht..vrouwenquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Omdat ze zo leuk zijn en goedkoopVerder weet ik ook niet wat ik ermee moet eigenlijk
En natuurlijk allemaal èèn item per bestelling, dus alles wordt apart verzonden, en daarom lekker snel in huisquote:SKU Product or Service Name
00635 USB Vacuum Black Silver $4.08 (voor de gein)
06842 Microfiber Screen and Glass Cleaning Cloths (6-Pack) $1.98
10259 Silver Metal Men's Wrist Watch $7.28 (kijken als het wat is...)
08715 Coughing and Screaming Dual Bloody-Red Lungs Sensing Ashtray $6.68 ()
11397 Compact CA-100 Compatiable USB Charger for Nokia Phones $2.39 (handig, in NL 20 euro!)
08667 Super Mini Dice (Colorful 100-Pack) $2.20 (kon het niet weerstaan)
Eigenlijk heeft deze vraag 2 goede antwoorden:quote:
Ik weet ut, vind het alleen nogal excessief voor een toy..quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:33 schreef Downstar het volgende:
[..]
dan kijk je ook bij luchtdruk vriend![]()
Ja, en deze is wel redelijk.. Heb geen vergelijkende test kunnen doen met FM transmitters welke hier te koop zijn..:Pquote:Op maandag 18 augustus 2008 02:49 schreef xminator het volgende:
Heb: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9874 besteld. Kijken of het wat is. Heeft er iemand hiervoor al een FM transmitter besteld? En hoe was die?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat de DX points van een bestelling goedgekeurd worden?
Ik heb nu 32 punten, en nog 4 pending points, en ik wil die Ei-klok hebben van 35 punten!
quote:DX reward points summary
"DX points collected" means all points (active + pending) in your account. "DX points available for use" are the points that are ready for immediate redemption.
When do all collected points become available for use?
All collected DX points become available for use after the 60th day of issuance for each individual points. This is because any refunds issued within 60 days cause reward points to be reversed.
Points available for use is negative?
The reward points database is currently unable to relate refunds to original purchases and therefore if an order is quickly refunded after purchase the available for use / active points can become negative. In our next system update we will have this behavior addressed.
Total points collected (historical): 142 (this includes points pending, spent, transferred, or later reversed points)
Pending points: 20 (points that are not yet available for use)
Points available for use: 37
Muggen op het plafond zappen terwijl je in bed ligt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja... wat moet ik nou met een laser?![]()
Behalve een imitatie doen van Dr Evil.
Je kan, mits je écht goede kwaliteit wilt en niet een enorm ding mee wilt sjouwen, het beste een ''XM-I X-mini Capsule Speaker'' nemen. Heb ik zelf ook, en zelfs de bass isquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:49 schreef Dionysiou het volgende:
Ik zoek een goeie luidspreker voor mijn iPod die o.a. dit liedje op een hoge geluidkwaliteit aankan:
Zonder ''scheuren'' of geruis in het muziek, of kan ik b eter op bol.com kopen?
Of Logitech bijv zoja, raad me aan welke aub..
quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:36 schreef Dionysiou het volgende:
Heb je de sku voor me van die jij hebt en die van 30 euro?
Thanxx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |