hahaquote:
Dan wens ik de volgende kandidaat meer succes.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:03 schreef Abdul_Alhazred het volgende:
haha
110 ! en dat is me laatste bod,
Da's helemaal niet makkelijker; ik ga overal met de auto naartoe.quote:je krijgt trouwens die batterijen erbij en we kunnen afspreken op een treinstation, is ook makkelijker dan naar mij toekomen.
En ik wil geen vreemden over de vloer hebben je weet maar nooitquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan wens ik de volgende kandidaat meer succes.
[..]
Da's helemaal niet makkelijker; ik ga overal met de auto naartoe.
Parkeren op stations is categorisch kut.
Nee, die is een klein beetje duurder (nieuwprijs rond de 3000).quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:19 schreef Roi het volgende:
oh wacht dit is niet degeene die DVD's afspeelt![]()
Kan je vriendin goed ahum stofzuigen ?quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:45 schreef jpg97 het volgende:
kan ie ook afwassen? zo ja, ruilen tegen mijn vriendin?
yup :-)quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 03:02 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Dus het kan dat dans dingetje, een blikje pakken en hij kent star wars mannetjes?
Zet je hem toch gewoon op een mooie plank naast je andere figuurtjesquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:46 schreef Nam_Soldier het volgende:
Als groot Star Wars fan mag ik dit eigenlijk niet links laten liggen, maar ik ben bang dat dat ding na een week stof gaat verzamelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |