no mang geen contact anders gaat ze nog stalken ook. Game over met haarquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:41 schreef HPoi het volgende:
06 nummer?
Bon jovi is wel een player jaquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
hahaha ts is verlegen en zal nooit seks hebben
Ik dacht dat je me beter kendequote:Op maandag 4 augustus 2008 21:52 schreef afcajos het volgende:
Haha je probeerde gewoon die sma te versieren maar je zit nu in de "friends zone"![]()
hihi ik pest je maar wat, ik weet heus wel dat jij de chicks met 1 vingerknip regeltquote:
ai ai thanks mang nieuw seizoen hequote:Op maandag 4 augustus 2008 22:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
hihi ik pest je maar wat, ik weet heus wel dat jij de chicks met 1 vingerknip regelt
Aaah goede beslissing danquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:29 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Chuck Norris ik vond haar niet zo aantrekkelijk anders had ik wel actie ondernomen en geen topic geopend
quote:
-quote:toh
-quote:omin
-quote:wajoow
-quote:faya
quote:smatjes
Kan beter!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:01 schreef B.E.D het volgende:
Wajoow ik ging met mattie naar een sma van hem, toen zag ze me voor het eerst en gelijk smsen en bellen heletijd sexy dit schatje dat. Ik ga er niet op in ik pak geen smatjes van matties wat denkt ze wel dat ze me zo komt flowen. Er zijn nog veel wachtende voor u
De taal van je nickname is nog erger mangquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
Okee...?
Kan iemand me vertellen wat voor taal er in de OP geschreven wordt? Dan kan ik het misschien even door een vertaalsite jagen, want hier kan ik kop noch staart van maken.
Boasen taal junge..quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:57 schreef teamlead het volgende:
welke taal is dit![]()
-
[..]
-
[..]
-
[..]
-
[..]
-
[..]
Forum Opties | |