Niks, zolang 't bij neuken blijftquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:12 schreef Mar123 het volgende:
Wat maakt leeftijd tegenwoordig nog uit?!
Ja, precies. Moet hij de hele avond met een Breezer in z'n hand over de laatste aflevering van Hollands next top model ouwehoeren.quote:Hij zegt dat wij wel op dezelfde lijn zitten, maar hij vind mijn vrienden nog zo jong...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:05 schreef Re het volgende:
-break-
en TS... korreltje zout enzo... meestal bedoelen ze het wel goed hier hoor
stoppen met scheren, dan houden de mannen vanzelf opquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:44 schreef zhe-devilll het volgende:
Zucht meid bij de kerk gaan is zo slecht nog niet, die jongens zijn echt lief voor je.
Ze houden van je om wie je bent, trouwen voor de sex enzo daarom is die regel in het leven geroepen zodat meisjes zich niet langer verdrietig hoeven te voelen maar beschermd zijn voor andere slecht volk door de man van hun dromen die echt van ze houdt.
Zo sad dit weer een meisje in de kladden van een vent van 26 die ff lekker geneugten nam maar meer niet...
Vanaf nu kun je kiezen of je gaat mega stoer doen en het zelf ook flikken bij kerels...of je denkt ok ik plak het ff af van onderen en wacht tot ze echt interesse tonen zo niet dan geen sex!
Of je gaat echt bij een kerk...
sorry kan er niets meer van maken dan dit.
respectloosheid, liefdeloosheid, en maar neuken tot ze er bij neervallen en de girlies laten zich gewoonweg pakken dommies toch
Alsof ik me alleen daarvoor scheer!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
stoppen met scheren, dan houden de mannen vanzelf op
Is dat om te juichen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nu heeft hij je geneukt en ben je niet meer interessant! Op naar het volgende slachtoffer!
Slachtoffer, wat een drama maken velen er altijd van.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nu heeft hij je geneukt en ben je niet meer interessant! Op naar het volgende slachtoffer!
Als je zo tegen hem praat, dan zal hij jou inderdaad als 18 jarige zien. Damn...quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:21 schreef Mar123 het volgende:
oke, dit zijn zijn gedachten:
Zwoele zomeravond, verschrikkelijk clichao.
Je keek naar mij en vroeg me, ga je met me mee.
Ik had toen beter moeten weten, je keek al zo verliefd naar mij.
Je zag in mij de ware liefde, maar jij jij jij jij...
Jij was alleen maar een verlangen, je was niet meer dan dat.
Je was een vlucht en een achterdeur en toen ik je had.
Was je een doodgebloed verlangen, je was niet meer dan dat.
Van liefde was geen sprake, jij was alleen iets wat ik nodig had...
Was voor een nacht, niet voor een leven
Ik heb geen eeuwigheid beloofd.
Je moet jezelf de schuld maar geven, als je daarin hebt geloofd.
Ik kan mijn hart niet laten stilstaan, het gevoel gaat snel voorbij.
Oh, maar jij jij was op zoek naar romantiek, maar voor mij mij mij mij...
Ohhhhhhhh, waarom moet het toch altijd zoooooooo.....
Waarom wordt er toch altijd meer verwacht, naaaaaaa één nacht.
Jij was allen maar een verlangen, je was niet meer dan dat.
Je was een vlucht, je was een achterdeur en toen ik je had.
Was je een doodgebloed verlangen, je was niet dan dat
Nee, van liefde was geen sprake, jij was alleen iets wat ik nodig had.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:55 schreef Falalalan het volgende:
Ik denk dat TS gewoon een lief, eerbaar en gevoelig meisje is. En ze schrijft op een leuke manier.
TS, zullen we eens PMen? Lijkt me leuk.
Oh ja, is ook wel weer zo...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:26 schreef Greys het volgende:
Dat 'Hallo?' smsje tussendoor ook, als je even niet meteen reageert.
Zo opdringerig
Ik vermoed 's nachts. Rond ruktijd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:30 schreef Greys het volgende:
Zomaar even uit nieuwsgierigheid: op welke tijdstippen waren de smsjes verzonden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |