abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60560199
-edit- kleuter

[ Bericht 98% gewijzigd door Re op 04-08-2008 23:55:25 ]
pi_60560338
?????????
  maandag 4 augustus 2008 @ 21:36:10 #28
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_60560348
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:22 schreef Mar123 het volgende:
Nu heb ik nog een probleem,
Het is de broer van een goeie vriendin, we zien mekaar al wat langer, maar we spraken eigenlijk nooit met elkaar..
Mn vriendin weet van niks, dat wil ik graag zo houden... Maar ik blijf die ene nacht met haar broer altijd voor me zien wanneer ik bij mn vriendin ben en hij toevallig ook...pfff
Zij heeft echt 1000x gezegd dat wij goed bij elkaar zouden passen, nooit op in gegaan, nooit serieus genomen, nooit gekeken of ze gelijk had....en nu is dit dus gebeurd...!!!
Jij bent wel een dramaqueen hè?

Maar hier heb je wellicht nog een reden dat hij je afhoudt: hij zal zich schamen voor z'n zus dat hij haar vriendin heeft genaaid. Wie weet..

Nogmaals: laat 'm uitleggen waarom hij je te jong vindt, dan weet je waar je aan toe bent en of dat echt de reden is. Helaas heb je gedaan alsof het voor jou ook maar voor één nachtje was, dus kun je niks ophangen aan dat nachtje sex. Ik zou zeggen: doe dat niet meer als het voor jou wél serieus voelt, je kwetst er jezelf alleen maar onnodig mee.
Stop the world, I want to get out.
pi_60560364
http://wiki.fok.nl/index.php/Categorie:Fok%21Woordenboek

(lukt niet om er een werkbare link van te maken. kopieer de hele tekst en plak hem in de browser)
pi_60560403
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:35 schreef Mar123 het volgende:
?????????

TS = topicstarter = jij.

Je geeft aan hem leuk te vinden, wie weet wel meer, hij zegt ja maar je bent te jong. Jij zegt dat je toch wel in bent voor gezelligheid en dat is ook prima, nou goed, en dan daarna denk je van..... Shit

Stom van jou dus.
pi_60560412
flauw mensen , maar okee ik dorp hem even ts= topic starter,

eens zie hoe serieus dit echt is, maar als ze en veel gebruikte afkorting niet weet fokt ze ook niet echt veel
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_60560553
Het klinkt heel stom, maar ik weet dat hij niet zo is, hij "gebruikt" meisjes niet...
  Moderator maandag 4 augustus 2008 @ 21:45:00 #33
5428 crew  miss_sly
pi_60560580
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:43 schreef Mar123 het volgende:
Het klinkt heel stom, maar ik weet dat hij niet zo is, hij "gebruikt" meisjes niet...
Hij heeft je ook niet gebruikt, hij heeft duidelijk gezegd wat je kunt verwachten: niets serieus.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_60560595
Oke goed, hij heeft niet je gebruikt misschien, maar voor een relatie vind hij je te jong.
pi_60560798
Probeer het nog een keer, misschien ga ik dan overstag
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_60561066
Arme TS, plaatst ze een lief berichtje met de oprechte hoop op serieuze hulp, krijgt ze het lid op de neus.

Tja, het is misschien wel de waarheid die je nu niet wilt zien, TS. Die klinkt altijd hard. (Al klinkt ie mij ook hard in de oren, en het gaat niet eens over mij. )

Kijk, die jongen zal zich misschien ongemakkelijk voelen bij je leeftijd. Omdat ie ooit gehoord heeft dat je dan een pedo bent of zo. Of omdat je de vriendin van z'n zus bent. En misschien gelooft ie wel niet zo dat het voor jou ook niets serieus is, gezien het feit dat je toch wel een beetje verkikkerd op hem bent. Dan kan ik het me wel voorstellen dat ie toch wat afstand houdt, omdat ie je niks wil voorschotelen wat ie niet waar kan / wil maken.

Toen je bij hem langsging heeft ie zich tóch laten gaan, dat heeft niet persé iets met je bedenken te maken. Puur met een gebrek aan beheersing.

Je kunt natuurlijk proberen er met hem over te praten. Ik zou hem ronduit vragen waarom hij zo'n moeite heeft met jouw leeftijd. Als ie je daar geen antwoord op wil geven, of hij wil überhaupt niet praten, dan is er maar één ding dat je kunt doen en dat is gewoon verdergaan met je leven. Jammer is jammer. Al voelt het natuurlijk wel klote.

Je opdringen en naar zijn huis gaan is misschien wat te wanhopig. Kun je hem niet eerst mailen of bellen?
Woods, women and wine.
Levenswijsheden
pi_60561459
eindelijk iemand die serieus reageert! Bedankt!!
Ik wil me ook niet opdringen, want ik ben niet wanhopig, en ik kom ook geen aandacht te kort.
Ik baal gewoon van het feit dat hij het geen kans wil/kan geven...
Die nacht heeft hij nog gezegd dat hij me gauw weer wilt zien, op het moment zelf wilt hij het dus wel een kans geven, maar als hij er een aantal uren over na heeft gedacht dan haakt hij toch af.
Je kan het toch ook gewoon over je heen laten komen? En zien waar het schip strandt? Of is dit een hele domme gedachtegang?
pi_60561570
Doos. Lees je eigen OP (OpeningsPost) nog een keer. Hij wilde niet en jou maakte het niet uit. Hij wilt nog steeds niet en het maakt jou wel degelijk uit dus.

Aan wie ligt het dan?
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 augustus 2008 @ 22:16:49 #39
163650 Greys
pi_60561593
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:13 schreef Mar123 het volgende:
eindelijk iemand die serieus reageert! Bedankt!!
Ik wil me ook niet opdringen, want ik ben niet wanhopig, en ik kom ook geen aandacht te kort.
Ik baal gewoon van het feit dat hij het geen kans wil/kan geven...
Die nacht heeft hij nog gezegd dat hij me gauw weer wilt zien, op het moment zelf wilt hij het dus wel een kans geven, maar als hij er een aantal uren over na heeft gedacht dan haakt hij toch af.
Je kan het toch ook gewoon over je heen laten komen? En zien waar het schip strandt? Of is dit een hele domme gedachtegang?
Bedankt, mijn reactie was anders ook serieus bedoeld

Nogmaals de vraag: wáárom heb jij gezegd dat je niet op zoek bent naar iets serieus, als je dat overduidelijk WEL bent? Je geeft hem eerst de verkeerde signalen en ideeën en daarna ga je het hem kwalijk nemen dat hij niets serieus wil

En je vraag naar de reden waarom hij het niet wil proberen, over zich heen laten komen en zien waar het schip strandt. De reden daarvan is: Dat heeft hij al vanaf het begin gezegd! En tuurlijk zegt hij uit beleefdheid na de sex dat hij je binnenkort graag weer ziet. Je zegt niet 'Zo, dat was fijn. Doe me eens een doekje? En daarna zou ik graag hebben dat je weg gaat en dat ik je niet meer hoef te zien want dat zou genant zijn'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:20:20 #40
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60561711
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:12 schreef Mar123 het volgende:

Die blikken in zijn ogen zeiden mij genoeg, ik denk dat hij ergens bang voor is...
.

Meid, precies hierom ben je dus te jong.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60561950
Hij zegt ik wil je gauw weer zien
Dat betekend NIET ik hou van je stel me voor aan je ouders laten we het toch proberen etc
Het betekend WEL het wat erg lekker en aangezien het niks serieus wil ik je best nog eens nemen!

En je zegt dat maar een reactie serieus is?
Goh toevallig de enige die je hoop geeft
De rest van ons is ook serieus maar dat wil je niet horen

Your so 18
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_60562242
Mensen zijn nooit, maar dan ook nóóit te bang om de juiste persoon dichtbij of in hun leven te laten, of om er een relatie mee aan te gaan. Dat is altijd de rationele verklaring die de afgewezene geeft aan het feit dat iemand je wel aardig vindt, maar niet meer dan alleen maar vrienden met je wil zijn.

Vergeet dus je gedachte dat ie te bang is, TS. Dat is hij niet. Je bent gewoon niet de juiste.

Waarschijnlijk heeft hij door je gedrag en uitingen het gevoel dat je meer wil dan alleen iets voor de lol. Of misschien was je voor hem gewoon een lekker ding waar ie wel even van wilde proeven. Dat heeft ie dan nu gedaan.

Omdat hij je niet duidelijk durft af te wijzen, vertelt hij je iets wat hem geen slecht gevoel over zichzelf geeft. Ik bedoel: mensen afwijzen voelt ook voor de afwijzer vervelend. In zijn uitvluchtige oplossing van dat je te jong bent, zie jij alleen maar openingen in om het toch te proberen. Dat is je niet aan te rekenen, je vindt hem leuk.

Omdat je het moeilijk vindt te accepteren dat je bent afgewezen (het is ook best moeilijk om een uitvlucht als afwijzing te zien als je iemand leuk vindt), stel ik voor dat je hem om absolute duidelijkheid vraagt. Zo van: "Als je echt niets meer wilt, dan wil ik dat graag onverbloemd horen, en geen excuus dat ik te jong ben of iets dergelijks."

Gewoon duidelijkheid vragen. Let maar op wat hij dan zegt. Als ie niet te laf is althans om het onverbloemd te zeggen. (Niets meer horen is ook een afwijzing. Zij het een nog laffere.)

Succes TS.

Dit doet allemaal natuurlijk niet af aan het feit dat ik het wel lullig vind voor je. Afgewezen worden is altijd klote. Stuur eens een PM? Misschien hebben wij wel dingen gemeen en klikt het tussen ons wel. In tegenstelling tot hem hebi kgeen moeite met je leeftijd als ik je leuk genoeg vind. Ben je hem zo vergeten.

Dat bedoel ik natuurlijk half serieus, want: blijven lachen, TS.

Maar je mag echt wel een PM sturen hoor. Hou je van fantasy? Zeilen? Ben je een slim, bedachtzaam type? Naar je schrijfstijl te lezen wel. Afijn, ik merk het wel.
Woods, women and wine.
Levenswijsheden
pi_60562315
Hij is toch verdomme al duidelijk geweest?

Deze sletten geven mannen dus een slechte naam. Boehoe hij heeft me gebruikt is het dan.

Pleur toch op.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_60562328
Falalal, PM d'r gewoon een foto van je gezicht met de juiste blik in je ogen, dan gaat ze wel overstag.
pi_60562358
Praatjes vullen geen gaatjes.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_60562386
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:38 schreef Dickies het volgende:
Hij is toch verdomme al duidelijk geweest?

Deze sletten geven mannen dus een slechte naam. Boehoe hij heeft me gebruikt is het dan.

Pleur toch op.
Ja, voor ons is ie duidelijk. Maar TS vindt hem leuk. Plus TS is nog jong en vast nog onervaren, dus loopt ze achter hem aan. Erg begrijpelijk allemaal.

In plaats van te trappen zou je ook kunnen bijdragen aan de opleiding van 's werelds naïeve vrouwen, Don Juan.
Woods, women and wine.
Levenswijsheden
pi_60562426
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:36 schreef Falalalan het volgende:
stel ik voor dat je hem om absolute duidelijkheid vraagt. Zo van: "Als je echt niets meer wilt, dan wil ik dat graag onverbloemd horen, en geen excuus dat ik te jong ben of iets dergelijks."

Gewoon duidelijkheid vragen. Let maar op wat hij dan zegt.
Dan wil ze er vast nog niet aan
Dan komt het door zijn vrienden, of hij is bang, of hij heeft tot zn 10 in bed geplast en heeft nu bindingsangst en meer van die onzin

Ze wil er gewoon niet aan dat hij haar alleen maar wou neuken
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_60562475
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:39 schreef OldJeller het volgende:
Falalal, PM d'r gewoon een foto van je gezicht met de juiste blik in je ogen, dan gaat ze wel overstag.
LOL.

Het was heul wel een grapje!

(Ik zal eerst wel even om een foto van TS vragen, ik heb ook mijn eer. )

En weer OT.
Woods, women and wine.
Levenswijsheden
pi_60562508
Meiske, het is heel simpel: als een vent zegt dat je te jong bent is ie niet volwassen genoeg om te beseffen dat leeftijd niet interessant is.
Leer hiervan: ga niet zomaar uit de kleren in de hoop dat een vent je dan wel een relatie zal willen geven (dat noemen ze wanhopig). Als je meer wil dan de ander, loop dan weg voor je je bindt (anders krijg je heel veel pijn gratis erbij). Als de ander meer wil dan jij, gebruik m dan niet (dat is wel zo netjes).

Het is heel simpel allemaal, maar je moet je gevoel niet de hoofdrol geven. (Look who's talking... )
pi_60562637
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:36 schreef Falalalan het volgende:
Mensen zijn nooit, maar dan ook nóóit te bang om de juiste persoon dichtbij of in hun leven te laten, of om er een relatie mee aan te gaan. Dat is altijd de rationele verklaring die de afgewezene geeft aan het feit dat iemand je wel aardig vindt, maar niet meer dan alleen maar vrienden met je wil zijn.

Vergeet dus je gedachte dat ie te bang is, TS. Dat is hij niet. Je bent gewoon niet de juiste.

Waarschijnlijk heeft hij door je gedrag en uitingen het gevoel dat je meer wil dan alleen iets voor de lol. Of misschien was je voor hem gewoon een lekker ding waar ie wel even van wilde proeven. Dat heeft ie dan nu gedaan.

Omdat hij je niet duidelijk durft af te wijzen, vertelt hij je iets wat hem geen slecht gevoel over zichzelf geeft. Ik bedoel: mensen afwijzen voelt ook voor de afwijzer vervelend. In zijn uitvluchtige oplossing van dat je te jong bent, zie jij alleen maar openingen in om het toch te proberen. Dat is je niet aan te rekenen, je vindt hem leuk.

Omdat je het moeilijk vindt te accepteren dat je bent afgewezen (het is ook best moeilijk om een uitvlucht als afwijzing te zien als je iemand leuk vindt), stel ik voor dat je hem om absolute duidelijkheid vraagt. Zo van: "Als je echt niets meer wilt, dan wil ik dat graag onverbloemd horen, en geen excuus dat ik te jong ben of iets dergelijks."

Gewoon duidelijkheid vragen. Let maar op wat hij dan zegt. Als ie niet te laf is althans om het onverbloemd te zeggen. (Niets meer horen is ook een afwijzing. Zij het een nog laffere.)

Succes TS.
Prachtige post. Wou dat ik het zo had kunnen zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')