Jij bent wel een dramaqueen hè?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:22 schreef Mar123 het volgende:
Nu heb ik nog een probleem,
Het is de broer van een goeie vriendin, we zien mekaar al wat langer, maar we spraken eigenlijk nooit met elkaar..
Mn vriendin weet van niks, dat wil ik graag zo houden... Maar ik blijf die ene nacht met haar broer altijd voor me zien wanneer ik bij mn vriendin ben en hij toevallig ook...pfff
Zij heeft echt 1000x gezegd dat wij goed bij elkaar zouden passen, nooit op in gegaan, nooit serieus genomen, nooit gekeken of ze gelijk had....en nu is dit dus gebeurd...!!!
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:35 schreef Mar123 het volgende:
?????????
Hij heeft je ook niet gebruikt, hij heeft duidelijk gezegd wat je kunt verwachten: niets serieus.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:43 schreef Mar123 het volgende:
Het klinkt heel stom, maar ik weet dat hij niet zo is, hij "gebruikt" meisjes niet...
Bedankt, mijn reactie was anders ook serieus bedoeldquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:13 schreef Mar123 het volgende:
eindelijk iemand die serieus reageert! Bedankt!!
Ik wil me ook niet opdringen, want ik ben niet wanhopig, en ik kom ook geen aandacht te kort.
Ik baal gewoon van het feit dat hij het geen kans wil/kan geven...
Die nacht heeft hij nog gezegd dat hij me gauw weer wilt zien, op het moment zelf wilt hij het dus wel een kans geven, maar als hij er een aantal uren over na heeft gedacht dan haakt hij toch af.
Je kan het toch ook gewoon over je heen laten komen? En zien waar het schip strandt? Of is dit een hele domme gedachtegang?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:12 schreef Mar123 het volgende:
Die blikken in zijn ogen zeiden mij genoeg, ik denk dat hij ergens bang voor is...
Ja, voor ons is ie duidelijk. Maar TS vindt hem leuk. Plus TS is nog jong en vast nog onervaren, dus loopt ze achter hem aan. Erg begrijpelijk allemaal.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:38 schreef Dickies het volgende:
Hij is toch verdomme al duidelijk geweest?
Deze sletten geven mannen dus een slechte naam. Boehoe hij heeft me gebruikt is het dan.
Pleur toch op.
Dan wil ze er vast nog niet aanquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:36 schreef Falalalan het volgende:
stel ik voor dat je hem om absolute duidelijkheid vraagt. Zo van: "Als je echt niets meer wilt, dan wil ik dat graag onverbloemd horen, en geen excuus dat ik te jong ben of iets dergelijks."
Gewoon duidelijkheid vragen. Let maar op wat hij dan zegt.
LOL.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:39 schreef OldJeller het volgende:
Falalal, PM d'r gewoon een foto van je gezicht met de juiste blik in je ogen, dan gaat ze wel overstag.
Prachtige post. Wou dat ik het zo had kunnen zeggen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:36 schreef Falalalan het volgende:
Mensen zijn nooit, maar dan ook nóóit te bang om de juiste persoon dichtbij of in hun leven te laten, of om er een relatie mee aan te gaan. Dat is altijd de rationele verklaring die de afgewezene geeft aan het feit dat iemand je wel aardig vindt, maar niet meer dan alleen maar vrienden met je wil zijn.
Vergeet dus je gedachte dat ie te bang is, TS. Dat is hij niet. Je bent gewoon niet de juiste.
Waarschijnlijk heeft hij door je gedrag en uitingen het gevoel dat je meer wil dan alleen iets voor de lol. Of misschien was je voor hem gewoon een lekker ding waar ie wel even van wilde proeven. Dat heeft ie dan nu gedaan.
Omdat hij je niet duidelijk durft af te wijzen, vertelt hij je iets wat hem geen slecht gevoel over zichzelf geeft. Ik bedoel: mensen afwijzen voelt ook voor de afwijzer vervelend. In zijn uitvluchtige oplossing van dat je te jong bent, zie jij alleen maar openingen in om het toch te proberen. Dat is je niet aan te rekenen, je vindt hem leuk.
Omdat je het moeilijk vindt te accepteren dat je bent afgewezen (het is ook best moeilijk om een uitvlucht als afwijzing te zien als je iemand leuk vindt), stel ik voor dat je hem om absolute duidelijkheid vraagt. Zo van: "Als je echt niets meer wilt, dan wil ik dat graag onverbloemd horen, en geen excuus dat ik te jong ben of iets dergelijks."
Gewoon duidelijkheid vragen. Let maar op wat hij dan zegt. Als ie niet te laf is althans om het onverbloemd te zeggen. (Niets meer horen is ook een afwijzing. Zij het een nog laffere.)
Succes TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |