Why play hard to get?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:06 schreef Oblivion het volgende:
Muts!
Zodra je binnen stapte had je je knieën tegen elkaar moeten houden...![]()
Nu heeft ie al gehad wat hij wilde hebben.
Niets meer aan toe te voegen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:04 schreef Dickies het volgende:
Je bent toch zelf zo dom geweest om met je geile kop alsnog zijn neukstaaf tussen je beentjes te nemen nadat hij van te voren duidelijk had gezegd dat hij je te jong vindt.
Dan kan je het hem moeilijk kwalijk nemen als een jonge meid van 18 blijft pushen.
Neuk net zo lang met hem totdat hij van gedachten veranderd. Uiteindelijk zal hij zwichten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:12 schreef Mar123 het volgende:
Wat maakt leeftijd tegenwoordig nog uit?!
Hij zegt dat wij wel op dezelfde lijn zitten, maar hij vind mijn vrienden nog zo jong...
Ik heb ontzettend goeie gesprekken met hem gehad.. over dingen waar we vaak precies hetzelfde over dachten..
Die blikken in zijn ogen zeiden mij genoeg, ik denk dat hij ergens bang voor is...
Je ouders.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:12 schreef Mar123 het volgende:
ik denk dat hij ergens bang voor is...
Voor een relatie is 18 te jong voor 'm, maar voor een (paar) keer lekkere seks vind ie 18 een prima leeftijd, schat ik.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:12 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik ben het eens met de reacties boven me, maar aan de andere kant: iemand te jong vinden en er dan tóch mee neuken![]()
Nee jij wil dat ie ergens bang voor isquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:12 schreef Mar123 het volgende:
Wat maakt leeftijd tegenwoordig nog uit?!
Hij zegt dat wij wel op dezelfde lijn zitten, maar hij vind mijn vrienden nog zo jong...
Ik heb ontzettend goeie gesprekken met hem gehad.. over dingen waar we vaak precies hetzelfde over dachten..
Die blikken in zijn ogen zeiden mij genoeg, ik denk dat hij ergens bang voor is...
Waarschijnlijk maakt die leeftijd ook niets uit, maar vindt hij je gewoon niet leuk genoeg om serieus iets mee te hebben, maar wel leuk genoeg om een keer te neuken. De leeftijd is een leuk argument om je meteen al duidelijk te maken dat je niets moet verwachten, ook niet nadat jullie geneukt hebben.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:12 schreef Mar123 het volgende:
O jee, leer dit snel af. Ga niet invullen voor de ander, want dan vul je het zo mooi mogelijk in voor jezelf en word je alleen maar meer geraakt door de harde realiteit. Ga af op wat hij je zegt, daar zul je het mee moeten doen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:12 schreef Mar123 het volgende:
Doe niet zo dramatischquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:22 schreef Mar123 het volgende:
Maar ik blijf die ene nacht met haar broer altijd voor me zien wanneer ik bij mn vriendin ben en hij toevallig ook...pfff
Inderdaad. Hij had dus wel degelijk gelijk dat ze te jong is.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Doe niet zo dramatisch
No offence maar je bent wel duidelijk 18
Over een jaar of zo dan lach je hier om en denk je hoe kon ik zo suf zijn maar ach de sex was wel lekker
Jij bent wel een dramaqueen hè?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:22 schreef Mar123 het volgende:
Nu heb ik nog een probleem,
Het is de broer van een goeie vriendin, we zien mekaar al wat langer, maar we spraken eigenlijk nooit met elkaar..
Mn vriendin weet van niks, dat wil ik graag zo houden... Maar ik blijf die ene nacht met haar broer altijd voor me zien wanneer ik bij mn vriendin ben en hij toevallig ook...pfff
Zij heeft echt 1000x gezegd dat wij goed bij elkaar zouden passen, nooit op in gegaan, nooit serieus genomen, nooit gekeken of ze gelijk had....en nu is dit dus gebeurd...!!!
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:35 schreef Mar123 het volgende:
?????????
Hij heeft je ook niet gebruikt, hij heeft duidelijk gezegd wat je kunt verwachten: niets serieus.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:43 schreef Mar123 het volgende:
Het klinkt heel stom, maar ik weet dat hij niet zo is, hij "gebruikt" meisjes niet...
Bedankt, mijn reactie was anders ook serieus bedoeldquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:13 schreef Mar123 het volgende:
eindelijk iemand die serieus reageert! Bedankt!!
Ik wil me ook niet opdringen, want ik ben niet wanhopig, en ik kom ook geen aandacht te kort.
Ik baal gewoon van het feit dat hij het geen kans wil/kan geven...
Die nacht heeft hij nog gezegd dat hij me gauw weer wilt zien, op het moment zelf wilt hij het dus wel een kans geven, maar als hij er een aantal uren over na heeft gedacht dan haakt hij toch af.
Je kan het toch ook gewoon over je heen laten komen? En zien waar het schip strandt? Of is dit een hele domme gedachtegang?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:12 schreef Mar123 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |