Nou en Willem??.. ik snap even deze opmerking niets, is hij misschien weer bezig anderen voor zijn karretje te spannen?
quote:Precies! En daarom past Anouk niet bij de groep. Ik ben het met je eens dat Willem veel uit zijn nek lult, maar dit vond ik een hele sterke van 'm.
op 11-16-1999 om 07:34 PM schreef oliebol2000 het volgende:
"als je tegen Bartje zegt wil je dat doen dan doet hij dat, hij zegt nooit nee, en als je tegen Ruud zegt ik heb je broek bij mij ingedaan en gewassen, vindt hij dat ook goed"(...)
Overigens mag ik Willem WEL.
Zou Bart zelf al in de gaten hebben dat hij zijn Auping weer terug heeft?
Verder was het wel een aardige uitzending. Ik ben benieuwd of Karin happy is met het feit dat Anouk op korte termijn de tent zal verlaten?!
Bye bye
Interessant toch, dat iemand die zich opstelt als een nederige slaaf, ook meteen als een nederige slaaf wordt behandeld.
--------
"Give them what they want, and you can manipulate them at will..."
ANOUK VRIJ! wegwezen met haar.
Suffe opmerking dus.
Ik vond het eigenlijk nog on-Anouk-volwassen dat ze niet over haar eerste keer wilde praten. Uiteraard wel superpreuts (waarschijnlijk is ze nog maagd), maar ik hou er wel van als iemand gewoon zegt dat ie ergens niet over wil praten ipv zich te laten meeslepen door de rest.
Verder wel een aardige uitzending, met redelijk recent materiaal (toch wel tot een uur of 2 in de middag...)
[Dit bericht is gewijzigd door Twinny Sister (Datum 17 November 1999).]
Nou en Willem??.. ik snap even deze opmerking niets, is hij misschien weer bezig anderen voor zijn karretje te spannen?
Dit werd gezegt in een context van het feit dat er binnen het BB huis zoveel verschillende types rondlopen die toch maar zo goed kunnen samenwerken.
Hetgeen jij schrijft zou daaraan bijdragen.
Een soort van gemoedelijke sfeer die beide heren Bart en Ruud zouden uitdragen.
Kapiesch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |