abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220423
brand los!
pi_220424
"als je tegen Bartje zegt wil je dat doen dan doet hij dat, hij zegt nooit nee, en als je tegen Ruud zegt ik heb je broek bij mij ingedaan en gewassen, vindt hij dat ook goed"

Nou en Willem??.. ik snap even deze opmerking niets, is hij misschien weer bezig anderen voor zijn karretje te spannen?

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_220425
willem moet gewoon elke dag z'n portie achterbakse onzin spuien, anders gaat het ergens pijn doen.
  dinsdag 16 november 1999 @ 20:15:00 #4
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_220426
quote:
op 11-16-1999 om 07:34 PM schreef oliebol2000 het volgende:
"als je tegen Bartje zegt wil je dat doen dan doet hij dat, hij zegt nooit nee, en als je tegen Ruud zegt ik heb je broek bij mij ingedaan en gewassen, vindt hij dat ook goed"(...)
Precies! En daarom past Anouk niet bij de groep. Ik ben het met je eens dat Willem veel uit zijn nek lult, maar dit vond ik een hele sterke van 'm.

Haalt gelijk bij rechter.
  dinsdag 16 november 1999 @ 20:20:00 #5
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_220427
Ik snap 'm ook niet zo. Heeft Anoek daar dan wel moeite mee. Ik heb juist het idee dat ze zich zo meegaand mogelijk opstelt en er daarom geen problemen mee zal hebben.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 november 1999 @ 20:44:00 #6
862 Arcee
Look closer
pi_220428
Willem gaat gewoon voor de winst. Hij probeerde nu weer de 2 dames het huis uit te lullen. Minder concurrentie dus.

Overigens mag ik Willem WEL.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_220429
Nieuwe lattenbodems voor de bedden? Verstelbaar zelfs!

Zou Bart zelf al in de gaten hebben dat hij zijn Auping weer terug heeft?

pi_220430
Ik weet het ook allemaal niet zo met Willem. Aan de ene kant lijkt het me best een geschikte vent, maar aan de andere kant heeft hij iets over zich wat ik niet zo zuiver vind aan 'm. Het is denk ik de manier hoe hij over bepaalde bewoners praat of van die blikken in z'n ogen. Hij hoeft van mij niet te winnen ofzo, dan vind ik Ruud toch wat sympathieker ondanks z'n praatjes.

Verder was het wel een aardige uitzending. Ik ben benieuwd of Karin happy is met het feit dat Anouk op korte termijn de tent zal verlaten?!

Bye bye

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_220431

Hoogtepunt van de avond: de vier mannen proberen een hijgende, trappelende, paars aangelopen Anouk te vierendelen, terwijl Karin op de achtergrond haar nagels wat bij zit te lakken.

Interessant toch, dat iemand die zich opstelt als een nederige slaaf, ook meteen als een nederige slaaf wordt behandeld.

Een schizofreen is nooit alleen
pi_220432
En dat zo iemand na een bezoekje aan de DBK en chat met haar zus zich daarna weer meldt als "herboren"....

--------
"Give them what they want, and you can manipulate them at will..."

pi_220433
Ze vindt het blijkbaar niet erg dat er met haar gespeeld wordt. Waarschijnlijk is ze zelf de enige die niet goed doorheeft dat ze zo beinvloedbaar is.
pi_220434
Na het zien van de uitzending kwamen er eindelijk beelden bij mijn nachtelijk streamverslag toen Anouk vertelde dat ze wegging.
Op zich was het wel een aardige uitzending.
Weet je nog een paar dagen geleden toen Anouk tegen Willem zei: IK BEN NIET PREUTS!
Nou nu wilde ze niets over haar "eerste keer" kwijt. Ze zal dus nog wel maagd zijn en schaamt zich daarvoor.... arm kind

ANOUK VRIJ! wegwezen met haar.

Greetz Tina

pi_220435
Ik vind het raar dat volgens Willem Anouk niet bij de groep zou passen.
Want ff daarvoor vertelde hij: 'Is toch raar he? We zitten met een groep zulke verschillende mensen en de irritaties merk ik gewoon niet.'
Uiteraard...hij heeft het over de oorspronkelijke groep maar als je dan toch geen irritaties merkt, kan je Anouk ook wel velen.

Suffe opmerking dus.

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
  woensdag 17 november 1999 @ 16:01:00 #14
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_220436
Het werd me nog maar weer eens duidelijk hoe onvolwassen Anouk eigenlijk is:
- ze heeft totaal geen eigen mening
- ze probeert op de verkeerde momenten assertief te zijn (zoals tegen Bart die met z'n voet op de midgetgolfbaan stond)
- ze heeft liever negatieve aandacht dan geen aandacht
- etc. etc.

Ik vond het eigenlijk nog on-Anouk-volwassen dat ze niet over haar eerste keer wilde praten. Uiteraard wel superpreuts (waarschijnlijk is ze nog maagd), maar ik hou er wel van als iemand gewoon zegt dat ie ergens niet over wil praten ipv zich te laten meeslepen door de rest.

Verder wel een aardige uitzending, met redelijk recent materiaal (toch wel tot een uur of 2 in de middag...)

[Dit bericht is gewijzigd door Twinny Sister (Datum 17 November 1999).]

pi_220437
[quote]op 11-16-1999 om 07:34 PM schreef oliebol2000 het volgende:
"als je tegen Bartje zegt wil je dat doen dan doet hij dat, hij zegt nooit nee, en als je tegen Ruud zegt ik heb je broek bij mij ingedaan en gewassen, vindt hij dat ook goed"

Nou en Willem??.. ik snap even deze opmerking niets, is hij misschien weer bezig anderen voor zijn karretje te spannen?

Dit werd gezegt in een context van het feit dat er binnen het BB huis zoveel verschillende types rondlopen die toch maar zo goed kunnen samenwerken.
Hetgeen jij schrijft zou daaraan bijdragen.

Een soort van gemoedelijke sfeer die beide heren Bart en Ruud zouden uitdragen.
Kapiesch?

Ik ben online
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')