Greene kan ook uit de voeten centraal in de verdediging als vervanger van Vlaar of als verdedigende middenvelder als vervanger van El Ahmadi.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Ramsteijn hebben we sowieso voor achterin lopen en Nieveld. Alleen geloof niet dat ze beide als rechtsback kunnen spelen! Maarja daar hebben we Boem Boem Theo en Danny B. nog voor!!
quote:Het Grote Feijenoordtopic #384: Nog steeds blut, wat nu?
Presies, je kan wel iedereen die niet in de basis thuishoort wel gelijk wegdoen, maar met eventuele blessures heb je toch backup nodig.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Greene kan ook uit de voeten centraal in de verdediging als vervanger van Vlaar of als verdedigende middenvelder als vervanger van El Ahmadi.
Niet eens zo'n slecht idee..quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:57 schreef heiden6 het volgende:
Landzaat centraal achterin als vervanger van Hofland of Vlaar proberen.
Ik denk dat hij beter zijn man verdedigt dan bijvoorbeeld Greene, en hij kan in elk geval opbouwen, laat ze het maar eens proberen.quote:
quote:Mainz'05 ziet af van Saidi
Karim Saidi slaagt er vooralsnog niet in om een nieuwe club te vinden. De verdediger kon tijdens twee halve wedstrijden bij FSV Mainz'05 niet voldoende overtuigen om een contract af te dwingen. De Tunesiër keert daarom weer terug naar Feyenoord, waar hij voorlopig meetraint bij het tweede.
quote:Verbeek: het is nu aanhaken of afhaken
Na enkele weken is er al de nodige kritiek over de forse aandacht voor krachttraining die Verbeek heeft in zijn trainingsprogramma. De komende weken zal Verbeek vast blijven houden aan zijn filosofie, zo liet hij weten in BN De Stem. "Daarmee creëer je betere voorwaarden om minder snel geblesseerd te raken. Voetbal is een krachtsport en je wordt niet alleen van positie- en partijspellen beter. Als een speler die krachttrainingen niet ziet zitten, houdt hij zichzelf voor de gek. Ik ben geen motivator maar probeer mijn spelers te inspireren. Het is aanhaken of afhaken. Wie niet mee wil, kan een andere club zoeken."
quote:Nieuwe regels omtrent puntentelling uitwedstrijden
Feyenoord meldt dat met ingang van het nieuwe seizoen het puntensysteem voor uitwedstrijden is aangepast. De aanpassingen zijn nodig omdat Feyenoord komend seizoen weer Europese wedstrijden speelt en ook die uitwedstrijden worden meegeteld. Voor Europese wedstrijden wegen alle criteria mee die ook bij nationale uitwedstrijden gelden. Omdat de afstand tussen Rotterdam en de speelsteden natuurlijk enorm varieert is besloten dat per 150 kilometer één extra punt wordt verkregen.
Aan sanctiemaatregelen zijn met ingang van het nieuwe seizoen minpunten gekoppeld.
Verbeek klinkt zowaar een beetje boos. Alsof hij het een statement wilt maken tav enkele spelers die denken zeker te zijn van een basisplaats ofzo.quote:
Amper zien voetballen dus ik heb geen idee.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:57 schreef Moody het volgende:
Hoe doet El Ahmadi het bij jullie? (afgezien van zijn blessure)
Damn... Had em graag zien vertrekken, weer een kostenpost minder en zo goed als die ooit was zal die niet meer zijn bij Feijenoord. Maar hoelang loopt zijn contract nog door? Dit komende seizoen is toch z'n laatste?quote:
Volgens FCupdate is dat alweer ontkrachtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:24 schreef M.Melandri het volgende:
Ik snap echt niet waarom Buijs op RB wordt gezet die man kan totaal niet verdedigen. HIj begon bij FCG ook als RB maar na een tijdje kwamen ze erachter dat hij als rechtermiddenvelder wel aardig speelt maar als RB niks kan.
Hoe zit het eigenlijk met dat bericht over hofs?
Die komt echt nergens aan de bak, toch wel bizar, in z'n beginperiode deed hij het vrij aardig, nu is hij echt diep weg gezonken!quote:Mainz'05 ziet af van Saidi
Karim Saidi slaagt er vooralsnog niet in om een nieuwe club te vinden. De verdediger kon tijdens twee halve wedstrijden bij FSV Mainz'05 niet voldoende overtuigen om een contract af te dwingen. De Tunesiër keert daarom weer terug naar Feyenoord, waar hij voorlopig meetraint bij het tweede.
Hopen dat de geruchten waar zijn, al is Tiago Gomes wel wéér een middenvelder volgens mij. Alsof we er daar nog niet genoeg van hebben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:51 schreef Happel het volgende:
Tiago Gomes van Benfica naar Feyenoord
Nicky Hofs van Feyenoord naar Vitesse
Mame Biram Diouf van Molde naar Feyenoord
Volgens Sportweek
Maar met Hofs ben je er ook wel weer eentje kwijtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hopen dat de geruchten waar zijn, al is Tiago Gomes wel wéér een middenvelder volgens mij. Alsof we er daar nog niet genoeg van hebben.![]()
Maar Sportweek zit er vaak naast deze zomer dus ik ga er (nog) niet vanuit dat dit klopt.
Las dat het een rechtsback was en dat hij is aangeboden bij Sparta om hem daaraan te verhuren voor een jaar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hopen dat de geruchten waar zijn, al is Tiago Gomes wel wéér een middenvelder volgens mij. Alsof we er daar nog niet genoeg van hebben.![]()
Volgens mij plaatsen ze ook dingen die elders op het web terecht komt.quote:Maar Sportweek zit er vaak naast deze zomer dus ik ga er (nog) niet vanuit dat dit klopt
Was al bekend natuurlijk, maarja, ik weet het niet zo. Ik vond hem op het toernooi, ondanks een aantal dekkingsfouten best goed spelen. Hij gaf 300 % en had genoeg goede intercepties en gewonnen duels. Van die dekkingsfouten komt hij niet meer af, zo speelt hij het op de een of andere manierl, maar als rechtsback hoeft hij daar niet al teveel mee bezig te zijn.quote:Greene wil verlengen bij Feyenoord
Feyenoord en Serginho Greene zijn met elkaar in gesprek over een mogelijke contractverlenging. De verdediger heeft nog een verbintenis tot medio 2009, maar zou deze graag verlengen.
De zaakwaarnemer van de rechtspoot, Rodger Linse, bevestigt de gesprekken in Sportweek. "Hij wil zich revancheren voor twee mindere jaren en Feyenoord biedt hem die kans", aldus Linse, die aangaf dat Greene 'nog lang niet klaar is' bij Feyenoord.
Eerder werd nog gesuggereerd dat er geen toekomst was voor Greene in De Kuip, maar dat blijkt op geruchten berust.
Lullig voor die jongen. Voetballend was 'ie, van wat ik heb gehoord, vrij goed. Maar fysiek en daardoor ook mentaal niet geschikt voor profvoetbal denk ik.quote:Feyenoord en Jacob Lensky gaan uit elkaar. Het dienstverband van de middenvelder wordt per 1 september ontbonden. Dit gebeurt op nadrukkelijk verzoek van de middenvelder zelf. Privé-redenen liggen ten grondslag aan het vertrek van de Canadees.
‘Jacob Lensky heeft aangeven dat hij om privé-redenen volledig wil stoppen met het spelen van betaald voetbal’, zegt Peter Bosz, technisch directeur van Feyenoord. ‘We hebben begrepen dat hij bovendien zal terugkeren naar zijn vaderland. Feyenoord betreurt het vertrek van de speler, aangezien zijn voetbalkwaliteiten op zich niet ter discussie stonden.’
Jacob Lensky werd door Feyenoord in december 2006, na een aanvankelijke proefperiode, overgenomen van de Schotse club Celtic tegen betaling van een opleidingsvergoeding. Hij kwam veelvuldig uit in het beloftenelftal van Feyenoord en maakte in een uitwedstrijd tegen FC Twente zijn officiële debuut in het eerste elftal onder trainer-coach Erwin Koeman, in het seizoen 2006-2007.
Voor een fors bedragquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:48 schreef TC03 het volgende:
Ik ben bang dat Bosz ineens alsnog Perez uit z'n hoge hoed tovert.
Zou Verbeek niet eens een beetje kalm aan moeten doen?quote:Vervolgens heb ik contact met mijn verslaggever die met Feyenoord in Oostenrijk verblijft en rapporteert over het Rambo-gedrag van trainer Gertjan Verbeek. Vooral de oudere spelers weten niet wat ze meemaken.
Sinds wanneer wordt er waarde gehecht aan de woorden van die zeiksnor?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:54 schreef TC03 het volgende:
Column van Johan D. op VI.nl
[..]
Zou Verbeek niet eens een beetje kalm aan moeten doen?
Gecombineerd met het feit dat er veel spelers rondlopen met klachten, vind ik het wel opmerkelijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt er waarde gehecht aan de woorden van die zeiksnor?
Ligt dat dan niet aan de voorgaande trainers en de spelers zelf die blijkbaar niet zo getraind en gemotiveerd waren, zoals men mag verwachten van ze. Overigens vrij normaal dat je pijntjes krjigt, wanneer je vanuit het niets krachttraining gaat doen. Rustig aan doen is ook geen optie in de voorbereiding. Zaak is om het elftal voor te bereiden op het lopende seizoen, daarom is het nu niet zo een probleem dat er wat zwakkelingen rondlopen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gecombineerd met het feit dat er veel spelers rondlopen met klachten, vind ik het wel opmerkelijk
Ja, ik heb er ook wel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik neem aan dat Verbeek wel weet wat ie doet...
Nee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:54 schreef TC03 het volgende:
Column van Johan D. op VI.nl
[..]
Zou Verbeek niet eens een beetje kalm aan moeten doen?
Beter dat ze nu met kwaaltjes lopen dan dat in de tweede seizoenshelft de een na de ander er uitvliegt omdat ie het conditioneel allemaal niet aankan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gecombineerd met het feit dat er veel spelers rondlopen met klachten, vind ik het wel opmerkelijk.
Inderdaad, en het zijn allemaal maar pijntjes, heeft er nog geen 1 een zware blessure, en het duur nog bijna een maand tot de competie begint.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:11 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Beter dat ze nu met kwaaltjes lopen dan dat in de tweede seizoenshelft de een na de ander er uitvliegt omdat ie het conditioneel allemaal niet aankan.
Zou je dat interview met Bosz hier willen plaatsen? Ben benieuwt wat hij te zeggen heeft...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Vi komt vanmiddag, ik check altijd meteen of er nog transfergeruchten in staan.
Ik heb alvast een quote voor je.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou je dat interview met Bosz hier willen plaatsen? Ben benieuwt wat hij te zeggen heeft...
Als ik een fatsoenlijke scanner zou hebben zou ik dat graag gedaan hebben, maar die heb ik niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou je dat interview met Bosz hier willen plaatsen? Ben benieuwt wat hij te zeggen heeft...
Je hebt toch een toetsenbord.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als ik een fatsoenlijke scanner zou hebben zou ik dat graag gedaan hebben, maar die heb ik niet.
Maar ik zie dat Datmeenjeniet het wellicht vanavond wilt inscannen, dat zou mooi zijn.
Er staan weliswaar veel foto's bij en Peter Bosz lijkt inderdaad net op Guus Flater maar ik wacht toch liever op Datmeenjeniet.quote:
Mits transfervrij en laag salaris, een eenjarig contractje geven met optie voor langer.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er staan weliswaar veel foto's bij en Peter Bosz lijkt inderdaad net op Guus Flater maar ik wacht toch liever op Datmeenjeniet.
Ebi Smolarek mag trouwens vertrekken bij Racing Santander. Afhankelijk van de transferprijs zou ik proberen om hem terug te halen als ik Feyenoord was, al heeft een rechtsback en een verdediger eigenlijk meer prioriteit.
wat is het alternatief?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:34 schreef yvette1982 het volgende:
Bespottelijk dat het contract van Greene verlengd word. Je ziet nu juist hoe moeilijk het is om spelers kwijt te raken, dat krijgen we straks ook met deze kneus. Hij is nog te slecht voor Varkenoord.
Green en een Buijs zijn zo slecht dat eigenlijk iedereen een alternatief is. Zondag hebben ze weer eens bewezen dat ze niet in de Kuip horen.quote:
Iedereen is een alternatief, Hofs zou het nog beter doen dan Bahia of Greene denk ik.quote:
Kun je het scannen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb ondertussen het interview met Peter Bosz in Vi gelezen en ik kan wel zeggen dat het best een goed interview is met veel kritische vragen.
Hij moet gewoon lekker een jaartje in Kralingen ballen gaan vangen en degradatievoetbal spelen en terugkomen als Timmer is gestopt en Ekramy is uitgezwaaid, dan kan hij het met Darley uitvechten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gister Erwin Mulder nog gesproken. Hij heeft er wel een dubbel gevoel bij dat hij naar Excelsior gaat. Aan de ene kant wil hij graag een heel seizoen keepen bij Excelsior, maar aan de andere kant had hij ook graag de concurentie aan willen gaan met Timmer en Ekramy. Want hij vind zelf dat hij niet veel onder doet voor Timmer, en al helemaal niet voor Ekramy want die blijft tijdens trainingen constant fouten maken.
Ik kan ook zeggen dat ik beter ben dan Timmer, daarmee bewijs ik niet dat ik het ook daadwerkelijk ben. Niet elke jeugdspeler is geschikt om in het eerste te spelen, denk ook hij niet. Subtopmateriaal.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gister Erwin Mulder nog gesproken. Hij heeft er wel een dubbel gevoel bij dat hij naar Excelsior gaat. Aan de ene kant wil hij graag een heel seizoen keepen bij Excelsior, maar aan de andere kant had hij ook graag de concurentie aan willen gaan met Timmer en Ekramy. Want hij vind zelf dat hij niet veel onder doet voor Timmer, en al helemaal niet voor Ekramy want die blijft tijdens trainingen constant fouten maken.
Thanks voor het uploaden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Beetje laat, ik weet het.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:37 schreef Luni het volgende:
Zoals wij gisteren reeds meldden heeft Feyenoord met ingang van het nieuwe seizoen het puntensysteem voor uitwedstrijden aangepast. Zo zijn met ingang van dit seizoen minpunten aan sanctiemaatregelen gekoppeld. In de wandelgangen vingen wij meer informatie op over de te verdienen minpunten en een aardigheidje voor de supporter.
Onderstaand een overzicht van de te verdienen minpunten:
- Niet op stoeltje zitten: -1
- Tong uitsteken naar thuispubliek: -2
- Deelnemen aan spreekkoor: -3
- Inzetten spreekkoor: -4
- Niet luisteren naar steward: -5
- Over de WC-bril plassen: -10
Zodra een supporter twintig minpunten bijeen heeft gesprokkeld, moet hij in een opstel uiteenzetten hoe hij tot zijn gedrag is gekomen en hoe hij zijn gedrag in de toekomst denkt te verbeteren.
Alsof dit allemaal nog niet leuk genoeg is, heeft Feyenoord voor de fanatieke aanhang nog een aardigheidje in petto. Elke maandag na een uitwedstrijd zal Feyenoord op haar website een lijst publiceren van de stijgers en dalers van de week. De klapper van de week zal beloond worden met een prijs.
Ik blijf het een krotenkoker vinden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Thanks voor het uploaden.![]()
Goede vent, die Bosz.Hij weet echt wel waar hij mee bezig is, laat hem maar een paar jaar zijn ding doen samen met Verbeek.
Denk dat hij wel ze zal kunnen concureren, maar of hij de top aankan? Laat hem eerst maar eens jaar constant bij Excelsior spelen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Alles wat Bosz zegt wordt als een mooi praatje gezien, terwijl hij gewoon duidelijk en realistisch is in wat Feijenoord wil en kan. Het is nergens voor nodig om zo sceptisch te zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 06:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik blijf het een krotenkoker vinden.
Mooie praatjes, eerst maar eens zien.
Daarnaast blijft hij de blokkade voor de Feijenoorder onder de Feijenoorders
Kheb er nog steeds niet over gehoord of gelezen??quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:51 schreef Happel het volgende:
Tiago Gomes van Benfica naar Feyenoord
Nicky Hofs van Feyenoord naar Vitesse
Mame Biram Diouf van Molde naar Feyenoord
Volgens Sportweek
Inderdaad, wat Feijenoord wil.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Alles wat Bosz zegt wordt als een mooi praatje gezien, terwijl hij gewoon duidelijk en realistisch is in wat Feijenoord wil en kan. Het is nergens voor nodig om zo sceptisch te zijn.
Zoals al in dat interview is te lezen is een gedeelte daarvan al begonnen of verwezenlijkt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Inderdaad, wat Feijenoord wil.
Eerst zien of hij het ook echt kan uitvoeren.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:00 schreef Juk het volgende:
[ afbeelding ]
Goed om te zien dat ook Jack van Gelder het naar zijn zin heeft gehad op de G-dag bij Barendrecht.
quote:Makaay naar ziekenhuis voor foto's van zijn voet
07/08/2008 16:24
Roy Makaay is naar het ziekenhuis in China om röntgenfoto's te laten maken van zijn rechtervoet. De spits van Jong Oranje raakte geblesseerd tijdens de 0-0 tegen Nigeria.
'Ik kreeg een trap tegen de onderkant van mijn voet', legde Makaay uit aan VI.nl. 'Het deed direct pijn, maar ik heb nog even doorgespeeld. In de rust heb ik mijn schoen uitgetrokken en wist ik gelijk dat verder spelen onmogelijk was.'
De wedstrijd van zondag tegen de Verenigde Staten loopt daardoor gevaar voor Makaay. 'Het is in ieder geval zwaar gekneusd. De foto's moeten uitwijzen of er iets gebroken is. Ik heb geen idee of ik er zondag bij kan zijn.'
Makaay liet zich tegen Nigeria in de rust vervangen. De aanvoerder van Nederland was twee keer gevaarlijk geweest, maar beide malen werd hij terecht teruggefloten vanwege buitenspel.
Kut OS.quote:
tyf op met die debiel johquote:
quote:
quote:Het zal voor sommige supporters even wennen zijn, maar het komend seizoen zullen de dugouts aan de zijde van vak Z blijven staan. Voordeel van de verhuizing is dat het zicht op vak W drastisch wordt verbeterd. Tevens zouden er nu voor vak W meer kaarten verkocht kunnen worden, zodat er meer toeschouwers in De Kuip kunnen.
Tijdens de voorbereiding van de finale van de nationale beker is het inmiddels een gewoonte geworden om de dugouts voor vak W te demonteren en gebruik te maken van geïmproviseerde dugouts voor vak Z. Ook tijdens de finale van de Champions League in '97 en de finale van de UEFA CUP '02 werd er gebruik gemaakt van de mogelijkheid om voor vak Z een dugout te creëren.
Vanaf dit seizoen zullen de dugouts voor vak Z definitief in gebruik worden genomen. Volgens woordvoerder Gido Vader zal er nog wel naar mogelijkheden gezocht worden om de dugouts dieper uit te graven, zodat het zicht voor met name de mensen in een rolstoel niet beperkt wordt.
Enkele jaren geleden ging het gerucht dat op verzoek van Ruud Gullit de dugouts al verplaatst zouden worden omdat de technische staf bij middagwedstrijden altijd tegen de zon in moest kijken. Nu men aan de schaduwzijde de dugouts heeft geplaatst is ook dit probleem opgelost.
Gewoon naar huis sturen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:00 schreef heiden6 het volgende:
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)roken,TochZorgen.htm
Zeker. Samen met De Guzman.quote:
quote:
Nooit gedacht dat om die reden mijn posts geëdit zouden worden.quote:[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 07-08-2008 17:56 (Geen ziektes svp...) ]
quote:
dan moet je je maar op het vak boven je richten, daar zit je vriend Boszquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vond het altijd wel leuk om op wisselspelers van de tegenpartij die aan het warm lopen waren te kankeren. Babel en Kluivert waren mijn favorieten.
quote:Iedereen moet aan de halters
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Het nut van buikspieroefeningen? Leroy Fer had de vraag nog niet gesteld of Verbeek wierp de verbaasde speler in één beweging op zijn rug. ,,Dáárom moet jij nou krachttraining doen, kreeg Fer, die in de jeugd nota bene ‘uitsmijter’ werd genoemd, onlangs te horen. ,,Jij bent zo slap als een vaatdoek en ik ben al 46 en heb maar één hand nodig om jou op de grond te krijgen.’’
Verbeek laat zijn af en toe sceptische selectie bij voorkeur voelen wat ze fysiek tekort komen. Kan hij ook makkelijk doen, want ondanks zijn leeftijd is hij in de Kuip de sterkste van allemaal. Niet voor niets noemen de Feyenoord-spelers hem Rambo, Braveheart of Highlander. Die bijnamen zijn hem op het brede lijf geschreven. Of het nu om bankdrukken, een survival in de Alpen of het smijten van een loodzware medicinbal gaat, Verbeek is nooit te beroerd om te laten zien wat hij nog altijd in huis heeft.
Die demonstraties zijn meer dan machogedrag om zijn selectie te imponeren. Verbeek zweert zijn hele leven al bij krachttraining. Het redde zijn carrière als speler van Heerenveen. ,,Ik kon niet geweldig voetballen, maar was wel sterk. De mensen waren bang voor me. En ik was nooit geblesseerd.
,,Als je in een fysiek sterk lichaam zit, is je geest ook een stuk relaxter,’’ luidt zijn adagium. ,,Dat gaat hand in hand. Krachttraining zorgt er ook voor dat je mentaal sterker wordt. Je bent veel zelfbewuster als ze je op het veld niet meer zomaar aan de kant zetten. Dat geeft je het gevoel dat je alles aan kan.’’
Dat zijn rigoureuze aanpak in de conservatieve voetballerij voor fronsende wenkbrauwen zorgt, interesseert hem niets. Voetballers zijn geen liefhebbers van het krachthonk, al zullen ze hem dat nooit recht in zijn gezicht zeggen. ,,Iedereen moet van mij krachttraining doen. Dat is mijn filosofie. Ik zeg niet dat het dé visie is, het is een visie. Spelers moeten fysiek sterker worden. Om hoger te kunnen springen, om sneller en explosiever te zijn en meer duelkracht te ontwikkelen. Ik geloof niet dat je dat voor elkaar krijgt met alleen positiespel, een partijvorm en een afwerkvorm. Hoe je het ook wendt of keert, voetbal is een kracht- sport. Als je alleen maar voetbaltraining doet, word je te eenzijdig belast, waardoor je de kans op blessures vergroot.’’
Ook bij Feyenoord zullen ze het krachthonk wel leren waarderen, weet Verbeek uit ervaring. ,,Geef mij drie maanden de tijd. Op een gegeven moment zal ik jongens zelfs moeten afremmen. Misschien is krachttraining niet het leukste, maar uiteindelijk wil je als speler doen wat goed voor je is. Gerald Sibon tekende op zijn 27ste bij Heerenveen en dacht toen dat het op zijn 31ste mooi was geweest. Nu is hij 34 en doet hij mee aan de Olympische Spelen. Ik ben geen motivator, ga mensen niet overtuigen. Spelers krijgen vanzelf in de gaten wat goed voor ze is. Als ze niet geïnspireerd zijn, vind ik dat prima. Aan het eind van het jaar hanteer ik de bijl.’’
Om in Rotterdam volgens zijn visie te kunnen werken, moest Verbeek al voor de eerste training aan de slag. Onder zijn leiding kreeg de verouderde Kuip een facelift. Verbeek bedacht zelf hoe de kleedkamer en de ruimte voor het krachthonk eruit moest zien. ,,Het is niet zo dat Feyenoord het mij naar de zin heeft willen maken,’’ nuanceert hij. ,,De directie was al aan het veranderen. Ik heb adviezen gegeven.’’
Over het resultaat is Verbeek, die de kleine hokjes in het stadion zag veranderen in een grote, lichte ruimte, tevreden. Feyenoord heeft een aardige inhaalslag gemaakt. Zo is de kleedkamer tegenwoordig voorzien van wisselbad en infrarood-sauna. Centraal tussen de lockers staat een beamer. Verbeek kan binnenkort een groot scherm uit het plafond trekken om in de rust te kunnen laten zien wat er in de eerste helft fout ging.
De kleedkamer loopt door in het krachthonk. ,,Hier kun je probleemloos met twintig man werken. In het vorige krachthonk was het met vier mensen al druk. Omdat het één ruimte is, kunnen spelers contact met elkaar houden. Alles oogt frisser en er is overal daglicht.’’
Dat geldt ook voor de gerenoveerde trainerskamer. ,,Ik ga niet de hele dag in een bedompt hok zitten. De tijd dat je voor de trainer een stoel en een tafel in de kleedkamer neerzette, is geweest.’’
Waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:17 schreef erkel het volgende:
Die Fer kijkt niet alleen lui uit zijn ogen, hij is het ook gewoon.![]()
Ik geloof wel (nog niet overtuigd iig) dat ie talent heeft, maar aan mentaliteit schort het nog wel één en ander.
Video met rondleiding door kleedkamers? link iemand?
Op het niet omschakelen en meeverdedigen en zulke opmerkingen. Meneer Fer denkt het beter te weten dan de trainer Verbeek die al resultaat heeft geboekt met zijn werkwijze.quote:
Waar baseer je het het op dat Fer het beter weet, heb je in de dugout gezeten tijdens een wedstrijd?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:26 schreef erkel het volgende:
[..]
Op het niet omschakelen en meeverdedigen en zulke opmerkingen. Meneer Fer denkt het beter te weten dan de trainer Verbeek die al resultaat heeft geboekt met zijn werkwijze.
moet jij zeggen, je hebt 2 jaar geen fuck gedaanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:17 schreef erkel het volgende:
Die Fer kijkt niet alleen lui uit zijn ogen, hij is het ook gewoon.![]()
Mattie van Emanuelson , jeweettochquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Fer loopt er erg vaak stoned bij heb ik ook het gevoel ja.
Geen idee of dit klopt, maar het lijkt me een logisch verhaal.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:55 schreef yvette1982 het volgende:
Ik hoorde iets dat de Guzman zijn contract niet wil verlengen en dat hij daardoor deze zomer nog weg moet. Weet iemand of dat klopt?
"Kijk Serginho, hier ging je dramatisch in de fout 5 minuten geleden"quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:36 schreef Luni het volgende:
In de toekomst wil Verbeek deze gebruiken om in de rust van een wedstrijd beelden uit de eerste helft te kunnen laten zien aan de spelers, om direct praktijkvoorbeelden te kunnen geven van dingen die goed of fout gaan
Hadden ze tegen Celtic wel een kwartier langer rust mogen aanvragen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:54 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
"Kijk Serginho, hier ging je dramatisch in de fout 5 minuten geleden"
Hij had een contract tot medio 2008, volgens mij is dat al tijdig verlengt tot medio 2010!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:55 schreef yvette1982 het volgende:
Ik hoorde iets dat de Guzman zijn contract niet wil verlengen en dat hij daardoor deze zomer nog weg moet. Weet iemand of dat klopt?
Zulke jongens zullen nooit hun hele carriere blijven spelen voor Feijenoord en willen naar de grote competities. Dat zal niet meer gebeuren, wanneer ze de 25 gepasseerd zijn. Kans lijkt me dus groter dat hij binnen nu en een jaar naar Spanje of Engeland verkast.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:23 schreef RedGuy het volgende:
Aan de ene kant kun je een jeugdspeler van het kaliber De Guzman nooit transfervrij laten vertrekken, dat zou complete wanbeleid zijn.
Aan de andere kant is De Guzman een klasse beter dan Bruins op dit moment (en zal het altijd blijven denk ik) en is het een misende schakel in dit elftal, het zou dan ook erg zonde zijn als hij niet wil verlengen.
Ik heb ook het idee dat hij nooit het opperste vertrouwen heeft gehad van zowel Koeman als van Marwijk. Ik hoop dat Verbeek zoveel beter met zulke jonge jongens kan omgaan en De Guzman weer het goede gevoel geeft bij Feyenoord. Maar ook hier geldt, niemand is groter dan de club dus als het echt niet wil lukken dan helaas verkopen..
Toch krijgt Ajax het wel voor elkaar om Heitinga pas nu te hebben verkocht en Huntelaar heeft ook de intentie om zijn contract te verlengen, en die zijn ook rond de 24-25. Natuurlijk is de kans op een kampioenschap daar groter en is het aantrekkelijker voor een speler om bij te tekenen, maar zolang je steeds je beste (jeugdige) spelers gaat verkopen voor hun 25e, dan ga je nooit aanhaken bij de top.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Zulke jongens zullen nooit hun hele carriere blijven spelen voor Feijenoord en willen naar de grote competities. Dat zal niet meer gebeuren, wanneer ze de 25 gepasseerd zijn. Kans lijkt me dus groter dat hij binnen nu en een jaar naar Spanje of Engeland verkast.
heeft volgens mij gewoon met het salaris te maken, hunnie hebben veel meer te bestedenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:32 schreef RedGuy het volgende:
Toch krijgt Ajax het wel voor elkaar om Heitinga pas nu te hebben verkocht en Huntelaar heeft ook de intentie om zijn contract te verlengen, en die zijn ook rond de 24-25.
Het zal een combinatie van beiden zijn, ik realiseer me ook wel dat Feyenoord het nog lang niet kan veroorloven om zulke salarissen aan jeugdspelers te besteden, maar op lange termijn hoop ik wel dat het de insteek wordt van het bestuur dat soort spelers het vertrouwen te geven, en dat zie ik Verbeek eerder doen dan BvM.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:57 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
heeft volgens mij gewoon met het salaris te maken, hunnie hebben veel meer te besteden
quote:F-side niet slimste jongetje van de klas
Op zondag 5 februari 2007 toonde kindervak 410 tijdens de wedstrijd Ajax – Feyenoord een spandoek met daarop een afbeelding van het bombardement van Rotterdam en de tekst ‘Bloody Sunday’. Dit leverde het kindervak veel kritiek op en ook Ajax was niet blij met deze uiting. ‘Schandalig, smakeloos en kwetsend’ volgens de club uit Neerlands grootste poel des verderfs. Voor straf werd het kindervak voor onbepaalde tijd uitgesloten van sfeeracties.
De grote broer van het kindervak, de F-side, laat zien ook niet het slimste jongetje van de klas te zijn. Voor de wedstrijd Feyenoord – Ajax van 21 september aanstaande brengen zij T-shirts (zie onder) met dezelfde afbeelding op de markt. In onze ogen toch ietwat vreemd om de Duitse bombardementen te verheerlijken, terwijl je zelf vol trots de geuzennaam Joden uitdraagt.
Zie onderstaand de tekst, zoals op de website van de F-side is te lezen:
Op 21 september staat het jaarlijkse tripje naar het grootste riool van Nederland op het programma. Een echte Ajacied bereidt zich daar goed op voor, een passend shirt mag daarbij niet ontbreken:
Bloody Sunday 2008
Shirt te koop voor 22,50 inclusief verzending.
te bestellen via bloodysunday2008@hotmail.com
twee kleuren Wit met rode opdruk en zwart met witte opdruk.
Is Timmer geblesseerd?quote:FEYENOORD RUIM LANGS EXCELSIOR M.
Datum: 08-08-2008
Bron: FR-Fans.nl
Feyenoord heeft de oefenwedstrijd tegen hoofdklasser Excelsior Maassluis met 0-7 gewonnen. Met de van een blessure herstelde Kevin Hofland in de basis speelde Feyenoord de 1e helft met een 'B-team'. Deze elf spelers kwamen drie keer tot scoren. In de rust wisselde Verbeek liefst 10 spelers en kwamen de verwachte basisspelers in actie. Morgen speelt Feyenoord alweer, dan ontmoet het in Portugal Benfica, aanvang 20:45 uur.
Diego Biseswar maakte binnen 20 minuten de eerste goal voor Feyenoord. Na 35 minuten zorgde Michal Janota voor de tweede Feyenoord goal. Niet veel later zorgde Biseswar voor de 0-3. Vlak na rust maakte Leroy Fer, een van de tien invallers, er 0-4 van. Landzaat zorgde voor de vijfde goal. Ron Vlaar kopte de 0-6 binnen. Luigi Bruins zorgde uit een vrije trap voor het zevende doelpunt.
Opstelling Feyenoord: Ekramy, Buijs, Nieveld, Hofland, Wattamaleo Manteiga, Wijnaldum, Hofs, Erasmus, Biseswar, janota.
Opstelling tweede helft: Ekramy, Greene, Vlaar, Bahia, De Cler, Landzaat, Fer, Bruins, Van Bronckhorst, Mols, Tomasson.
Bruins krijgt gewoon een basisplaats. Bahia zag ik inderdaad over het hoofd, maar zou w.m.b. gewoon de positie van Hofland overnemen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Minus Ekramy, Bahia, Landzaat, Fer, Bruins en Mols zul je bedoelen
Ik zie Bruins met zijn mentaliteit na dit seizoen alweer vertrekken. Wijnaldum gaat veel spelen denk ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Bruins krijgt gewoon een basisplaats. Bahia zag ik inderdaad over het hoofd, maar zou w.m.b. gewoon de positie van Hofland overnemen.
Middenveld zal denk ik bestaan uit El Ahmadi, Van Bronckhorst, De Guzman en Bruins.
Bruins met zijn mentaliteit. Je leest teveel kranten...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zie Bruins met zijn mentaliteit na dit seizoen alweer vertrekken. Wijnaldum gaat veel spelen denk ik.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is de wedstrijd vanavond nog ergens te volgen?
Dit komt gewoon van een individu, ik snap dan ook niet dat de F-side er bij moet komen, en dat van 410 ook niet. Dat is door 2 jochies gemaakt en vanuit 410 is er ook met afschuw gereageerd op 't doekquote:
Dat hebben we kunnen horen vorig seizoen...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dit komt gewoon van een individu, ik snap dan ook niet dat de F-side er bij moet komen, en dat van 410 ook niet. Dat is door 2 jochies gemaakt en vanuit 410 is er ook met afschuw gereageerd op 't doek
Je doelt op? Spreekkoren?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat hebben we kunnen horen vorig seizoen...
komt van f-side.nlquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dit komt gewoon van een individu, ik snap dan ook niet dat de F-side er bij moet komen
ik ben geen fan van Hofland, maar toch echt liever hem dan Bahiaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:55 schreef Happel het volgende:
Bahia zag ik inderdaad over het hoofd, maar zou w.m.b. gewoon de positie van Hofland overnemen.
quote:Opstelling Feyenoord:
Timmer, Greene, Bahia, Vlaar, De Cler, Gio, Landzaat, Wijnaldum, Bruins, Mols, Tomasson
Waar zie je dat?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF! wat komen we daar goed weg zeg. Die gast mocht zo door het midden van de verdediging lopen
http://legioen.web-log.nl/index/2008/08/benfica---feyen.htmlquote:
Kewl, cheers!!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
http://legioen.web-log.nl/index/2008/08/benfica---feyen.html
Loopt zelfs 10 seconden voor op Radio Rijnmond.
Dat we van het niveau Benfica zijn hoor je mij niet zeggen. Maar we worden compleet weg getikt tegen een ploeg die net pas is begonnen met de voorbereiding. Als we 3-0 achter hadden gestaan na 10 minuten hadden we niet mogen klagen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:25 schreef Happel het volgende:
Denken dat we van het niveau Benfica zijn.
Feijenoord mag blij zijn als ze hier gelijk spelen.
Vlaar is dramatisch.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:34 schreef patje_ het volgende:
Ik schakel pas net in, maar kan iemand die al vanaf het begin kijkt vertellen hoe ze spelen? Hoe doet Vlaar het en hoe doet Tomasson het?
Bedankt, de rest ook drama denk ik door je posts te lezen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vlaar is dramatisch.
Tomasson krijgt geen goede ballen.
Rest is ook drama. Maar Vlaar steekt er serieus bovenuit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:37 schreef patje_ het volgende:
[..]
Bedankt, de rest ook drama denk ik door je posts te lezen.
ja, volgens Dirk-Kuijt speelt zelfs Peter Bosz een dramatische potquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:37 schreef patje_ het volgende:
[..]
Bedankt, de rest ook drama denk ik door je posts te lezen.
Jammer, Vond hem nog wel redelijk spelen op het jublieumtoernooi. Weer een grote kans, hoor de naam: Aimar veel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Rest is ook drama. Maar Vlaar steekt er serieus bovenuit.
nooit van gehoord?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:39 schreef patje_ het volgende:
[..]
Jammer, Vond hem nog wel redelijk spelen op het jublieumtoernooi. Weer een grote kans, hoor de naam: Aimar veel.
Jawel, kan de speler wel maar die naam hoorde je vaak tussen dat Portugese commentar wat je niet kunt verstaan.quote:
Hier staat de Portugese zender aan met RR commentaar eroverheenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:44 schreef patje_ het volgende:
[..]
Jawel, kan de speler wel maar die naam hoorde je vaak tussen dat Portugese commentar wat je niet kunt verstaan.
Die loopt achter dus dat is iiritant.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hier staat de Portugese zender aan met RR commentaar eroverheen
Hij moet verdedigen. In de vijf minuten dat ik keek, kon zijn directe tegenstander enkele keren vrij opstomen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Greene is trouwens wel goed bezig daar op rechtsback. Komt goed op langs de flanken. Hij speelt net zoals Melchiot doet.
Gelukkig word het wederom duidelijk dat er zeker nog 2 verdedigers bij moeten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:20 schreef Zjakkie het volgende:
Wat kunnen ze het weer makkelijk uitspelen
Daar zul je dit seizoen niet van kunnen genieten.`quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gelukkig word het wederom duidelijk dat er zeker nog 2 verdedigers bij moeten.
quote:Schoten op doel Feyenoord: 1 Benfica: 23
Klopt, geen enkele. Ik had wel verwacht dat we verdedigend niet zo goed zouden zijn, maar dat we aanvallend niks klaarspelen valt me wel een beetje tegen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoeveel kansen hebben we eigenlijk gecreeerd? Juist geen één
Ja, hij was alleen wel weer steeds heel irritant schreeuwerig aan het doen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:59 schreef M.Melandri het volgende:
Timmer was de uitblinker.
dan is het wel heel triest geweestquote:
G e b l e s s e e r d .quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan is het wel heel triest geweest
Waarom speelt die godvergete Biseswar zo f*cking veel en bijv Vincken (ja ik zal wel weer hoon krijgen) niet elke wedstrijd 20 min. Zou hem denk ik motiveren ipv dat oeverloze getrain de hele tijd alleen maar!!
Waarschijnlijk sinds hij vorige week weer op het trainingsveld wasquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Sinds wanneer vandeweek was die nog opt trainingsveld hoorde ik!!
Vincken is gewoon een w-a-a-r-d-e-l-o-z-e PRUTSER.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Sinds wanneer vandeweek was die nog opt trainingsveld hoorde ik!!
nee biseswar is lekker.............mentaliteit is van Tim wel stukken beter dan van die flapdrol!quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Vincken is gewoon een w-a-a-r-d-e-l-o-z-e PRUTSER.
Blijkbaar wel, ja. Hij krijgt tenminste speelminuten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee biseswar is lekker.............mentaliteit is van Tim wel stukken beter dan van die flapdrol!
Eerste training liept'ie er ook bijquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Waarschijnlijk sinds hij vorige week weer op het trainingsveld was.
Neuh.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Vincken is gewoon een w-a-a-r-d-e-l-o-z-e PRUTSER.
Biseswar krijgt alleen speelminuten omdat Verbeek iedereen een kans geeft.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, ja. Hij krijgt tenminste speelminuten.
Klopt, heb hem tijdens de open dag ff kort gevraagd hoe het ging en hij voelde zich prima!quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Eerste training liept'ie er ook bij
Als je niks zinnings zeg hou dan je waffel!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:26 schreef Happel het volgende:
Geef hem een paar keer 5 minuten en hij ligt er weer drie maanden uit.
maakt toch geen fuck uit of hij nou daar of in De Kuip revalideert?quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:22 schreef TJDoornbos het volgende:
Maar ben het met mensen eens dat het wellicht het beste is als hij jaartje naar Woudesteijn verhuisd!
Krijg je door die prachtige wedstrjiden die wij Feyenoorders voorgeschoteld krijgen van onze jongens.quote:
Als jullie ons maar met rust laten. Achteraf is de aankoop van Landzaat erg jammer, die lijkt me sinds de komst van El Ahmadi redelijk overbodig. Van dat geld had er beter een degelijke centrale verdediger gekocht kunnen worden inderdaad.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:35 schreef TC03 het volgende:
Er moet echt verdedigende versterking bij...
Ik zou hopen dat De Guzman nog een beetje goed gaat spelen zoals hij al redelijk in de eerste wedstrijd speelde.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:29 schreef Vidacz het volgende:
Makaay en De Guzman kunnen wel terug naar Rotterdam.
Waarom wil jij dat Feyenoord casht?quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zou hopen dat De Guzman nog een beetje goed gaat spelen zoals hij al redelijk in de eerste wedstrijd speelde.
Dan kan Feyenoord tenminste nog een beetje cashen.
Vandaag was ie dramatisch, maar dat waren er wel meer.
Omdat Nederland het verdient om 3 volwaardige topclubs te hebben en ze dat geld dus goed kunnen gebruiken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom wil jij dat Feyenoord casht?
Volgens mij is het gewoon een feit hoor...quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Als je niks zinnings zeg hou dan je waffel!!
Alsof alleen Vincken altijd geblesseerd is. Bekant elke snelle buitenspeler is er vaker uit dan de gemiddelde verdediger........ en als ik de oplossing had bood ik die welquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:18 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een feit hoor...
Ons? Heracles? Die heeft niks lopen. Of bedoel je Boakye (ajaxquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als jullie ons maar met rust laten. Achteraf is de aankoop van Landzaat erg jammer, die lijkt me sinds de komst van El Ahmadi redelijk overbodig. Van dat geld had er beter een degelijke centrale verdediger gekocht kunnen worden inderdaad.
die valt mij heel erg tegenquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:56 schreef Blawh het volgende:
Achteraf is de aankoop van Landzaat erg jammer
nu Lensky weg is wel jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Alsof alleen Vincken altijd geblesseerd is.
Ik doelde met name op Boakye en Wuytens. Het schijnt dat daar sluimerige interesse voor is, weet alleen niet van welke clubs. Zou me niets verbazen als het Feyenoord is, Bosz en Verbeek zijn bekend in Almelo.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Ons? Heracles? Die heeft niks lopen. Of bedoel je Boakye (ajax) en Klavan?
dat ze geblunderd hebben door te weinig kaarten te kopenquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Benieuwd wat het bestuur over de Johan Cruijff schaal gaat mededelen.
Is er dan sprake van dat er wat meegedeelt gaat worden dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Benieuwd wat het bestuur over de Johan Cruijff schaal gaat mededelen.
was er dan nog vraag naar kaarten?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat ze geblunderd hebben door te weinig kaarten te kopen
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Is er dan sprake van dat er wat meegedeelt gaat worden dan?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Zou Feyenoord overwegen om de wedstrijd om de JC schaal zonder supporters te willen spelen ofzo?
Er werd nl zojuist op Radio Rijnmond gemeld dat er aanstaande week opmerkelijk nieuws vanuit Feyenoord komt mbt de wedstrijd om de JC schaal. De leiding van Feyenoord heeft nl vernomen dat er veel supporters buiten de combi regeling naar Amsterdam willen reizen.
quote:Verbeek: met deze selectie moet je blij zijn als je bij de eerste negen eindigt
Gertjan Verbeek na afloop van het duel tegen Benfica hard tegenover het Algemeen Dagblad: "Het is duidelijk dat we er nog niet zijn. Benfica is de nummer vier van Portugal. Het gat met ons is te groot. We missen vijf, zes potentiële basisspelers. Met de selectie die we nu hebben, moet je blij zijn als je bij de eerste negen kunt eindigen. Zo reëel moet je zijn." De terugkeer van Makaay en De Guzman en enkele geblesseerden moeten het niveau omhoog brengen.
"Het gemis van zoveel spelers kunnen wij niet opvangen," zegt doelman Timmer. "Resultaten in de voorbereiding zeggen me helemaal niets. Ik vind dat we hier niet zo zwaar aan moeten tillen. Benfica begint volgende week aan de competitie. Wij hebben nog een paar weken."
quote:Verbeek niet blij met invalbeurt Makaay
Tegenover De Telegraaf liet Gertjan Verbeek niet blij te zijn dat Makaay moest invallen tegen de Verenigde Staten. "Ik was er al niet blij mee dat Makaay naar de Olympische Spelen ging. Dan raakt hij ook nog eens geblesseerd en komen er verontrustende berichten binnen. Van hem hoorde ik dat hij niet kon spelen tegen de VS. Ik dacht dat hij als toeschouwer op de bank zat. Maar omdat ze dreigden te verliezen, hebben ze hem als invaller toch het veld ingestuurd. Dan neem je dus risico’s en dat kan niet. Ik verwacht via de medische staf tekst en uitleg te krijgen. Als de blessure ernstiger is geworden, zal er het laatste woord nog niet over zijn gezegd."
quote:Verbeek uit onvrede organisatie oefenprogramma
In het Algemeen Dagblad heeft Gertjan Verbeek zijn onvrede geuit over het oefenprogramma van Feyenoord. Zo moest de club een dag voor het duel tegen Benfica uitkomen tegen Excelsior Maassluis en staat er nog een oefenwedstrijd tegen Barendrecht op het programma. "Ik ben hier niet heel blij mee. Het liefst speel ik in de voorbereiding na twee weken niet meer tegen amateurs."
Verbeek wil nog een oefenduel tegen een club op niveau spelen, maar Feyenoord slaagde er vooralsnog niet in een tegenstander te vinden. Duels tegen Konyaspor en Antalyaspor gingen niet door. "Omdat er geen waterdichte afspraken waren gemaakt," aldus Verbeek.
Wel vreemd dat Verbeek zegt dat je blij moet zijn dat je met deze selectie bij de beste 9 kan eindigen als er maar 3 of 4 spelers ontbreken (weliswaar basisspelers maar dan nog).quote:
Ach, kom niet aan Timmie hoorquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Als je niks zinnings zeg hou dan je waffel!!
ja!quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Alsof alleen Vincken altijd geblesseerd is.
Overmars was ook een brekebeentjequote:Op maandag 11 augustus 2008 10:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Ach, kom niet aan Timmie hoor![]()
Tis toch gewoon een brekebeentje die alleen maar geld kost dus weg ermee
Ik denk wel dat hij daar realistisch in is hoor. De selectie is niet breed genoeg om vier basisspelers te missen. Dat was ie vorig jaar al niet, en hoewel hij nu iets breder lijkt, is ie dat nog steeds niet. Het is te hopen dat de fysieke aanpak van Verbeek resulteert in weinig (langdurige) blessures dit seizoen, dan kun je als Feyenoord nog best lang mee doen denk ik.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wel vreemd dat Verbeek zegt dat je blij moet zijn dat je met deze selectie bij de beste 9 kan eindigen als er maar 3 of 4 spelers ontbreken (weliswaar basisspelers maar dan nog).
Dekt hij zichzelf alvast in? Bij Verbeek zou je toch meer strijdbaarheid verwachten.
Ik ben er dan ook niet mee eens. De selectie is talentvol genoeg, alleen de verdediging is niet om over naar huis te schrijven en dat gaat ons vermoedelijk een hoop punten kosten, maar op het middenveld en in de aanval loopt genoeg talent naar mijn mening. Bovendien is de selectie een stuk breder dan vorig seizoen en heb ik vertrouwen in Verbeek dat hij bepaalde spelers het juiste zetje kan geven.
Dat moet toch voldoende zijn om minimaal een plek in de top 6 te eisen lijkt mij zo.
Overmars en Vincken?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:40 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
misschien wil GAE Vincken dan ook wel overnemen
mee eens.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:03 schreef MarkNMGN het volgende:
Niks nieuws onder de horizon zie ik (net terug van vakantie).
quote:Verbeek werden aankopen belooft
Voordat Gertjan Verbeek naar Feyenoord toekwam werd hem belooft dat er aankopen en directe versterkingen gekocht zouden worden, maar onlangs liet algemeen directeur Eric Gudde weten dat er deze transferperiode geen aankopen meer bij zullen gaan komen. Peter Bosz liet dit voorjaar in het AD ook weten dat Feyenoord deze zomer zou gaan verrassen met grote aankopen, maar die zijn op John Dahl Tomasson en Karim El Ahmadi uitgebleven. Naar mijn idee zijn de Feyenoord supporters en de nieuwe trainer een grote worst voorgehouden en hebben Bosz en co iedereen gewoon aan het lijntje gehouden...
waar komt dit bericht vandaan?quote:
Dat was toch wel een aardige speler maar niet geweldig.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij het "zomerstoplicht" () in de Sportweek staat op oranje de transfer van Collins John naar Feyenoord.
Van Dirk-Kuijt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
waar komt dit bericht vandaan?
http://legioen.web-log.nl/index/2008/08/verbeek-werden.htmlquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:48 schreef methodmich het volgende:
Waar komt dat bericht vandaan, gezien die gruwelijke spelfout in de kop?
quote:'Geen aankopen meer voor Feyenoord'
Feyenoord zal naar alle waarschijnlijkheid voor de deadline van 31 Augustus geen aankopen meer presenteren. Voor grote talenten willen we echter graag een beheerst risico nemen vertelde Algemeen directeur Eric Gudde onlangs.
De Rotterdammers hebben de grootste moeite om de overbodige spelers Tiendalli, Derijck en Saidi te verkopen. Het trio keert ook niet terug in de selectie van trainer Gertjan Verbeek. Reservekeeper Ekramy hoeft niet weg maar wil zelf graag de club verlaten. Buijs , Slory , Hofs en Biseswar blijven wel bij Feyenoord.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:48 schreef methodmich het volgende:
Waar komt dat bericht vandaan, gezien die gruwelijke spelfout in de kop?
Wacht nou maar af. Het is nog lang geen 1 september. In het maasgebouw zien ze ook wel dat het weer niks wordt met zo'n selectie(hoop ik)quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
http://legioen.web-log.nl/index/2008/08/verbeek-werden.html
Aldus Israel 2 maanden geleden in de Metro.quote:Rinus Israel: "Feyenoord gaat deze zomer weer verbazen op de transfermarkt"
verbazen hoeft niet altijd in positieve zin te zijn hequote:Op maandag 11 augustus 2008 17:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Aldus Israel 2 maanden geleden in de Metro.
Pff, dat wordt een geweldig jubileumseizoen.quote:
Jij bent ook echt een zwakzinnige die er alles aan doet om maar tegen het Maasgebouw aan te schoppen he?quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af waarom dat ze eerst roepen dat ze weer gaan verbazen en dat we 20 miljoen hebben. En nu opeens niets meer kunnen kopen...quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij bent ook echt een zwakzinnige die er alles aan doet om maar tegen het Maasgebouw aan te schoppen he?
Het begint nu wel heel erg trieste vormen aan te nemen.
alsof jij de transfer van Manteiga voorspeld hebtquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Leer lezen. Er is geld om te kopen. Alleen wilt de RvC eerst verkopen. Begrijpelijk, anders hebben we straks weer een selectie van 40 man. En hebben we straks weer enorme schulden. Het plan was dat we inmiddels wel een aantal spelers kwijt zouden zijn, en evt. een Vennegoor of Arnautovic binnengehaald zouden hebben. Dat zou verbazend zijn geweest, maarja de spelers zijn er nog en dus kan men niets halen. Misschien staan er wel een aantal prachtige namen op het lijstje, we zullen er waarschijnlijk niet achterkomen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af waarom dat ze eerst roepen dat ze weer gaan verbazen en dat we 20 miljoen hebben. En nu opeens niets meer kunnen kopen...
Bestaat er niet voor jou een apart topic ofzo?quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af waarom dat ze eerst roepen dat ze weer gaan verbazen en dat we 20 miljoen hebben. En nu opeens niets meer kunnen kopen...
Als we weer de beker winnen vind ik het prima hoor!quote:
Is het zo erg tegenwoordig?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als we weer de beker winnen vind ik het prima hoor!
Jij bent echt te triest voor woorden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ach Hofs vind ik zelf niet echt een verkeerde. Mag van mij best blijven.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Pff, dat wordt een geweldig jubileumseizoen.![]()
Aankopen hoef ik niet eens per se, maar wéér Buijs, Hofs e.d. een heel seizoen aanzien.
Ik hoop maar dat je een grapje maakt, die beker kan mij echt aan mijn reet roesten, het belangrijkste is dat Feyenoord zo snel mogelijk weer structureel als topclub meedoet in Nederland, regelmatig kampioen wordt, en langzaam maar zeker eens een waardige deelnemer van de Champions League wordt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als we weer de beker winnen vind ik het prima hoor!
Hoe bedoel je?quote:
Tuurlijk wil ik dat ook maar je moet wel realistisch zijn. Ondanks de komst van EA en Tomasson is de selectie nog steeds te smal. Kijk naar de verdediging. Gaat toch nergens over.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je een grapje maakt, die beker kan mij echt aan mijn reet roesten, het belangrijkste is dat Feyenoord zo snel mogelijk weer structureel als topclub meedoet in Nederland, regelmatig kampioen wordt, en langzaam maar zeker eens een waardige deelnemer van de Champions League wordt.
Ik zei dan ook: zo snel mogelijk. Maar ik wordt liever vijfde dan zesde met de beker. Een keer deelnemen aan de CL kan een heleboel geld opleveren, en dat helpt Feyenoord veel meer bij het terugkeren aan de top dan die trieste nepprijs.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
De beker is een prijs en geeft recht op europees voetbal.
[..]
Tuurlijk wil ik dat ook maar je moet wel realistisch zijn. Ondanks de komst van EA en Tomasson is de selectie nog steeds te smal. Kijk naar de verdediging. Gaat toch nergens over.
Er zijn geen pleeoffs meer voor de 2e plek.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik zei dan ook: zo snel mogelijk. Maar ik wordt liever vijfde dan zesde met de beker. Een keer deelnemen aan de CL kan een heleboel geld opleveren, en dat helpt Feyenoord veel meer bij het terugkeren aan de top dan die trieste nepprijs.
Dat word je niet zomaar he. Ze zijn vorig seizoen een nieuwe weg ingeslagen en laat het nou maar een keer rustig blijven. Iedereen ken wel weer gaan lopen ouweteringhoeren dat er niks gekocht wordt maar als je geen geld heb ken je ook niet kopen. Dan worden ze maar weer 5e of 6e of dacht je dat we gelijk al kampioen konden worden en konden meedoen in de champions league?quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je een grapje maakt, die beker kan mij echt aan mijn reet roesten, het belangrijkste is dat Feyenoord zo snel mogelijk weer structureel als topclub meedoet in Nederland, regelmatig kampioen wordt, en langzaam maar zeker eens een waardige deelnemer van de Champions League wordt.
Ja maar bovenstaand verhaal horen we aan het begin van élk seizoen, met de belofte dat dit écht het laatste 'tussenjaar' zal zijn en dat het de bedoeling is dat we ons volgend seizoen definitief in de strijd voor het landskampioenschap mengen. Om vervolgens het seizoen daarop weer met hetzelfde verhaal te komen omdat het afgelopen seizoen weer eens tegenviel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:27 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Dat word je niet zomaar he. Ze zijn vorig seizoen een nieuwe weg ingeslagen en laat het nou maar een keer rustig blijven. Iedereen ken wel weer gaan lopen ouweteringhoeren dat er niks gekocht wordt maar als je geen geld heb ken je ook niet kopen. Dan worden ze maar weer 5e of 6e of dacht je dat we gelijk al kampioen konden worden en konden meedoen in de champions league?
Als er geen goede spelers bijkomen gaat Feyenoord niet de CL inquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik zei dan ook: zo snel mogelijk. Maar ik wordt liever vijfde dan zesde met de beker. Een keer deelnemen aan de CL kan een heleboel geld opleveren, en dat helpt Feyenoord veel meer bij het terugkeren aan de top dan die trieste nepprijs.
O wacht ja, dat is waar ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:13 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Er zijn geen pleeoffs meer voor de 2e plek.
met onze clowns in de achterhoede mag je al blij zijn als je geen 75 goals tegen krijgtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
O wacht ja, dat is waar ook.![]()
Dan kun je er inderdaad wel vanuit gaan dat de CL-voorronde geen optie is.
Was voorspelt, na de Spelen barst het pas weer los.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:29 schreef froggel het volgende:
We zijn een week later en ik heb geen versterkingen gezien. Sportweek zit er dus zoals gewoonlijk naast!
Blijf lekker weg hier als je al zo gaat beginnen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dan kun je er inderdaad wel vanuit gaan dat de CL-voorronde geen optie is.
Vorig jaar misten we Vlaar bijna het hele seizoen en hebben we ook geen 75 goals tegen gekregen. De spelers zijn niet veranderd, dus wat is het nou voor doelloos gejank elke keer?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
met onze clowns in de achterhoede mag je al blij zijn als je geen 75 goals tegen krijgt![]()
Kijk bijv. naar Beerens/Sibon/Kalou/Pranjic. De aanvallende brigade van Heerenveen, ik ben er nu al bang voor. Vlaar en De Cler zullen wel overeind blijven maar dan stop je Sibon en Beerens maar wie gaat die andere 2 stoppen? Geen van onze verdedigers gok ik.
Heb jij nog enig idee wie er in de uefa cup finale in de achterhoede stonden?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
met onze clowns in de achterhoede mag je al blij zijn als je geen 75 goals tegen krijgt![]()
Kijk bijv. naar Beerens/Sibon/Kalou/Pranjic. De aanvallende brigade van Heerenveen, ik ben er nu al bang voor. Vlaar en De Cler zullen wel overeind blijven maar dan stop je Sibon en Beerens maar wie gaat die andere 2 stoppen? Geen van onze verdedigers gok ik.
quote:'De Guzman in belangstelling Zenit St. Petersburg'
De Russische website Sportsdaily.ru weet vandaag te melden dat Jonathan de Guzman in de belangstelling staat van het russische Zenit St. Petersburg. Het is niet bekend hoeveel de Russische UEFA-Cup winnaar van afgelopen seizoen over heeft voor de middenvelder van Feyenoord.
Afhankelijk van wat ze bieden natuurlijk, aangezien zijn contract in 2010 afloopt...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:59 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wanneer Feyenoord slim is, laten ze hem niet gaan natuurlijk.
en hij niet bij wil tekenen......quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:01 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat ze bieden natuurlijk, aangezien zijn contract in 2010 afloopt...
Ik zeg niet dat het weer een tussenjaar moet worden. Tuurlijk is er vorig seizoen in de competitie onder de maat gepresteerd maar je ziet nu wel dat er een visie achter zit. Maar om dit seizoen al te eisen dat ze kampioen moeten worden lijkt me niet erg realistisch.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja maar bovenstaand verhaal horen we aan het begin van élk seizoen, met de belofte dat dit écht het laatste 'tussenjaar' zal zijn en dat het de bedoeling is dat we ons volgend seizoen definitief in de strijd voor het landskampioenschap mengen. Om vervolgens het seizoen daarop weer met hetzelfde verhaal te komen omdat het afgelopen seizoen weer eens tegenviel.![]()
Verbeek moet met dit materiaal minimaal 6de kunnen worden, en zodra het gaat lopen en Feyenoord heeft het geluk dat er weinig geblesseerden zijn gedurende het seizoen dan moet Feyenoord 'gewoon' kunnen meedoen voor een plek bij de eerste 4.
Geen excuses meer hoor. Verbeek is een goede trainer die onvermoede krachten kan loskrijgen bij bepaalde spelers en jonge talenten echt wat kan leren en beter kan maken, daarnaast zorgt hij voor fysieke topconditie, samen met een betere instelling in het veld en de iets bredere selectie (waarbij ik met name meer vertrouwen heb in de betere inzetbaarheid van de vele talenten bij het eerste) is Feyenoord er dit seizoen gewoon op vooruit gegaan en dus moet het in de lijn der verwachtingen liggen dat Verbeek het beter gaat doen dan Van Marwijk met z'n 6de plaats.
Mocht dit jaar het resultaat opnieuw bedroevend zijn dan mogen er toch een paar mensen van de technische staf van Feyenoord zich achter de oren krabben. Ook Peter Bosz wilde dit jaar gaan oogsten toch? Nu eis ik niet direct een landstitel, dat verwacht ik ook niet, dat is nog niet realistisch, dus we laten ons alweer afschepen met nog een overgangsjaar, maar dan moet er dit jaar toch op z'n minst duidelijke vooruitgang op te merken zijn. Feyenoord moet toch een keer stappen vooruit gaan zetten, wllen ze volgend seizoen of het seizoen daarop wél die doelstelling van Bosz uit z'n beleidsplan gaan halen.
quote:'Feyenoord ziet in Waterman nieuwe tweede doelman'
Boy Waterman vertrekt mogelijk alsnog bij AZ. De 24-jarige doelman zag een transfer naar ADO Den Haag afketsen, omdat zijn huidige werkgever een transfersom eist waar de club uit Den Haag niet aan kan voldoen. Waterman hoeft echter niet bij de pakken neer te zitten. Ook Feyenoord heeft namelijk een oogje op de doelverdediger, die eerder schitterde op het EK voor spelers onder de 21 in 2007.
Feyenoord zoekt nog altijd naar een capabele tweede doelman, aangezien Sherif Ekramy niet aan de Rotterdamse eisen voldoet, terwijl Erwin Mulder en Darley te onervaren worden geacht voor het grote werk. Eerder was Tim Krul in beeld bij de Stadionclub, maar die transfer lijkt van de baan. De nummer zes van afgelopen seizoen ziet de AZ-doelman als een goed alternatief. Waterman werkte eerder ook al samen met nieuwbakken Feyenoord-coach Gertjan Verbeek, in de periode dat zowel de doelman als de coach onder contract stonden bij SC Heerenveen.
Een keeper heeft echter geen prioriteit bij Feyenoord. Volgens technisch-directeur Peter Bosz zullen er eerst spelers moeten worden verkocht, voordat er weer aan nieuwe transfers kan worden gewerkt. Ook willen de Rotterdammers zich het liefst versterken met een verdediger en een aanvaller.
Allebei slechte doelmannen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat vind ik dus echt een heel erg slechte doelman. Kan je beter EKramy houden.
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoofdprijs vragen en snel verkopen, zo goed is hij nou ook weer niet.
Maar dat eis ik dan ook niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:00 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het weer een tussenjaar moet worden. Tuurlijk is er vorig seizoen in de competitie onder de maat gepresteerd maar je ziet nu wel dat er een visie achter zit. Maar om dit seizoen al te eisen dat ze kampioen moeten worden lijkt me niet erg realistisch.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:03 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Met Hofs, Bruins en Wijnaldum hebben we nog 3 prima spelers voor zijn positie.
Verder ben ik het hier wel mee eens, al had van mij El Ahmadi best achterwege mogen worden gelaten als we daarvoor in de plaats een goede RB hadden kunnen kopen.quote:Heb nu al zin in het seizoen. Verwacht er zelf niet heel veel van, maar ach dat komt vanzelf nog wel. Ben blij met de schoonmaak waar ze mee bezig zijn en dat ze niet lukraak weer c-spelers aantrekken. Hoop bijna wat dat betreft dat het alleen bij Tomasson en El Ahmadi blijft dan dat we weer een paniekaankoop doen. Momenteel hebben we best een leuke selectie waarmee we best aardig mee zullen doen en best hier en daar zullen verrassen. Prijzen komen dan eventueel later nog wel.
Mee eens, alleen op de plek van Lucius zou ik het graag Fer zien proberen, en ipv Landzaat zou ik Wijnaldum inzetten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:08 schreef Wootboon het volgende:
Ik zie het probleem niet zo:
-------------Timmer--------------------
Lucius - Hofland - Vlaar - De Cler
Landzaat - El Ahmadi -Bronkhorst
- - - - - - - -Bruins - - - - - - - - - - -
- - - Tomasson - Makaay - - - - - -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |