Je bent dus een twiekertquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:39 schreef needforweed het volgende:
[..]
idd maar ik werk met meerdere socks 5 proxy's;)
"Dat ben ik, zie je me niet".quote:
als je me niet uitgescholden had had ik je mss een beetje kunnen helpenquote:
Inderdaad.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:42 schreef Strychnine het volgende:
[..]
De prank is niet zo grappig, maar zijn reactie is wel leuk
Ik denk dat als iemand deze al heeft, we deze beter niet op het forum kunnen zetten. Voor je het weet zit er weer een aanklacht aan te komenquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:42 schreef marvdeparv het volgende:
heeft niemand een code voor de volle chats?
Scheld ik je uit danquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:42 schreef needforweed het volgende:
[..]
als je me niet uitgescholden had had ik je mss een beetje kunnen helpen![]()
maja eigenschuld dikke bult.. heb al meerdere mensen met een ban terug op solo geholpen ..
en solo zelfs een keer gekraakt gehad..
ik heb altijd geleerd dat nerd ook een scheldwoord is ja:Pquote:Scheld ik je uit dan
Nee man, je neemt het echt te serieus. Dat was volgens mij echt niet lullig bedoeld.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:47 schreef needforweed het volgende:
[..]
ik heb altijd geleerd dat nerd ook een scheldwoord is ja:P
Nog ff doorpostenquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:52 schreef needforweed het volgende:
tijd voor Solomio #12 ofnie?
Uiteraardquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:52 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Nee man, je neemt het echt te serieus. Dat was volgens mij echt niet lullig bedoeld.
oke ben ook nieuw met dit forum gedoe.. meestal maak ik die dingen alleenquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:52 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Nee man, je neemt het echt te serieus. Dat was volgens mij echt niet lullig bedoeld.
De op die ik telkens update daar staan geen avatars bij. (beetje lastig om allemaal bij te houden)quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:02 schreef Strychnine het volgende:
Voor de nieuwe OP... Ik heb een nieuwe icon![]()
http://i33.tinypic.com/w9xz5s.jpgquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:02 schreef Strychnine het volgende:
Wat is er mis met de honingpotquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:02 schreef Strychnine het volgende:
Puik werkquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:05 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De op die ik telkens update daar staan geen avatars bij. (beetje lastig om allemaal bij te houden)
Dat code-blok dat ik daarnet plaatste daar staan al wat updates in:Topics t/m deze staan al in de history. En een aantal screens uit dit topic ook inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |