kon je dat gisteren niet zeggenquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, je kunt je ban tegenwoordig omzeilen.
GASTquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:58 schreef JDeStoereNeger het volgende:
http://www.solomio.nl/player_algemeen.php?id=426&uname=26&pass=26
Als je maar niet zit te eten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, je kunt je ban tegenwoordig omzeilen.
Staat dat niet meer in de OP? Die OP van right_turn was het beste..ook omdat mijn ava erin stondquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:57 schreef marvdeparv het volgende:
yo lui, ik wil ook gaan beginnen met lui irriteren. Waar kan ik een cam programma en een filmpje van een minderjarig meisje achter de cam vinden? En ook een programma waar ik beeld en geluid mee kan opnemen van mn beeldscherm.
Snagit en Camtasia zijn progjes waarmee je dingen op je beeldscherm kan opnemen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:57 schreef marvdeparv het volgende:
yo lui, ik wil ook gaan beginnen met lui irriteren. Waar kan ik een cam programma en een filmpje van een minderjarig meisje achter de cam vinden? En ook een programma waar ik beeld en geluid mee kan opnemen van mn beeldscherm.
dat is voor l337 hax0rz m8quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:04 schreef needforweed het volgende:
hebben jullie nooiut gehoord van socks 5 proxy's??? das toch veel handiger?
camstudio is handiger en free!quote:Snagit en Camtasia zijn progjes waarmee je dingen op je beeldscherm kan opnemen.
Ik heb SnagIt illegaal, werkt bestquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:05 schreef needforweed het volgende:
[..]
camstudio is handiger en free!
de watte?quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:06 schreef JDeStoereNeger het volgende:
ja hoor ik ben weer gebannen
ist net lekker opgeheven
komt ie weer terug
nouja hotspot shield danmaar
Nergens, bijna iedereen hier heeft een banquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:18 schreef Quir het volgende:
This asks for divine intervention!
Dus, waar zijn we op 't moment?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |