Nja dat weet ik ook niet.. maar behalve dat.. laten we eerlijk zijn.. Hoe naïef moet Colin zijn geweest om te denken (als Silva nota bene ook gehaald wordt) dat hij een vaste waarde gaat worden? Hij had toch ook wel kunnen verzinnen dat Silva een iets betere voetballer dan hij was..?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:44 schreef Tim86 het volgende:
Waarom geef je hem dan een contract..zeg dan dat hij de KANS krijgt er een te verdienen als hij wil..
Kan ie bij Ajax ook .. als ie deze week maar komtquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:45 schreef venomsnake het volgende:
Die Wielaert denkt: "Fuck it, ik wil tegen Arsenal spelen".
Die zie ik niet meer naar Ajax gaan.
O shit, is ook zo.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Kan ie bij Ajax ook .. als ie deze week maar komt
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Kan ie bij Ajax ook .. als ie deze week maar komt
Wel een schriel mannetje, hoe oud is ie?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[ afbeelding ]
Tering, wat is die Hasselbaink groot zo naast Lerby en Swart..
19quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wel een schriel mannetje, hoe oud is ie?
Dat dus. Hou er toch echt een dubbel gevoel aan overquote:
Ik ook, wel jammer dat hij weg moet. Al begrijp ik het wel.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat dus. Hou er toch echt een dubbel gevoel aan over.
Goede voetballer, maar aan een cynische Perez die op de bank zit heb je ook niets. Ik hield me hart al vast na zijn uitingen met de komst van Aissati.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat dus. Hou er toch echt een dubbel gevoel aan over.
Neh, ga er live naar toe en daarna bieren in de stad.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:25 schreef koningdavid het volgende:
Gaan er morgen nog mensen de Open Dag kijken op SBS?
Wordt het live uitgezonden?quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:25 schreef koningdavid het volgende:
Op de SB WAT !quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:25 schreef koningdavid het volgende:
Jaquote:
Jep. Vanaf 13.20quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |